If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Някой пробвал ли я е? Аз доста се запалих и даже си я купих (това ще ми е втората лицензирана игра изобщо )) ) не само защото е много забавна, а и защото лесно ще се модва.
albireo написа
...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Абе Империал откъде я изтегли ти?! Аз я дръпнах по БитТоррента, но второто ЦД се оказа скапан архива на имаге файла Умрях на яд, нещо не ми върви с тая игра - първо демото ми блокваше, сега това :roll:
XV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Ами поиграх я малко тая игрица и чстно казано си е веселба, толкова динамична стратегийка не бях играл скоро. Кампанийката е бозава ама на skirmish да поутрепеш няколко компа е доста забавно, жалко че нямам възможност да я пробвам в мултиплеър, ама още ми е кофти нета. Айде като моднеш нещо по-сериозно метни го насам да видиме :tup:
Първи впечатления (от вчера, кхъм):
Играта прилича на Старкрафт, особено интрото е със същата идея, като това, на Starcraft: Broodwar.
Идеята за взводовете е много добра, такъв трябваше да е и Старкрафта. Е, това го имаше в Кохан-а, но тук е паснало още по-добре май.
Картите, идеята за контролни точки, владеенето на които да дава средства също е много добре реализирана. Това май е от Panzer General-a . Също местата, които са като окопи - с това са си спестили функцията "окопаване" (имаше я в Warhammer: Final Liberation).
Но защо няма опит?
Освен това ще се обоснова от гледна точка на игралната вселена.
Марините са суперелитни войници, генетично модифицирани, прекарват целия си многовековен живот в тежки тренировки. Забележи, че те не се "произвеждат" на място, те просто биват спускани от космическия им крайцер-носач.
Подобни моменти има и с останалите раси. Единствено орките "изглеждат" все едно се правят на място, обаче те пък са си тъпи животни.
С една дума, самата вселена изключва трупането на опит в такива ограничени и кратки сраженийца.
А истината е, че Старкрафт е вдъхновен от игралната вселена на Warhammer:40K, така че не е много правилно да се каже, че тази игра приличала на Старкрафта.
Контролни точки имаше и в Z, тя си беше ртс също, макар че не знам дали от там е имало заемки.
Последна бележка - системата с разделението на частите на взводове си е практически 1 към 1 от настолната игра, така че не може да се говори за заемки тук.
А скоро излиза пач 1.1, който ще оправи няколко груби проблема в баланса (например сега има няколко непобедими ръша, продукт на бъгове).
albireo написа
...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Е, опитът предполагам само би отклонил интереса на играчите от непрестанното клане . Инак щеше да е добре да го има.
Като гледам играта, обаче, явно ще тряба да си ъпгрейдна машината преди да се осмеля да я пробвам...
Всъщност, опита би дошъл добре, защото (преди нямах време да обясня) една добре попълнена и подходящо екипирана група, дори и от орки, си издържа на доста пердах и ако пази някаква ключова позиция на картата, най-вероятно бързо би натрупала медали. Вярно, тука отбраната е на друг принцип, нещо като постоянно в движение от една към друга укрепена точка. Тоест бързо движение и после отбрана, после пак движение и пак отбрана.
Забавно е как можеш ти да си избереш цвета за армиите, герба и бойните инициали.
Въобще, играта е много добра.
А и разбрах, защо играта толкова се харесва на Империал - един от имперските бойци има реплика: "По-добре да умреш за Императора, отколкот да живееш за себе си".
Да, това е една от най-силните й страни. Всъщност, като се замисля, музиката+графиката създават тук атмосфера в по-голяма степен, отколкото историята на играта. Нещо, което например не можеше да се усети в "Warhammer 40000: Rites of War", която повече приличаше на Panzer General II.
Да, определено. Вчера имах възможност да я погледам за малко (на компа на Воланд) и останах очарован - атмосферата е всичко в тази игра. Никога не съм предполагал, че чак толкова мога да се изкефя, но е така - перфектна смесица от шеговита епичност и разнообразни ахронизми . Направо ме грабна още от въвеждащото филмче .
Впрочем, идеята за отделенията е много добре реализирана - на това могат да завидят и игри от сорта на "Блицкриг". И въобще играта има завидна управляемост като за РТС.
Инак предишната версия, която си беше поъпгрейднат Панцер Генерал 2 въобще нямаше и частица от тая атмосфера, макар че като цяло имаше някои дробри идеи. Но по-предишната си беше почти перфектна.
Comment