Някой пробвал ли я е? Аз доста се запалих и даже си я купих (това ще ми е втората лицензирана игра изобщо )) ) не само защото е много забавна, а и защото лесно ще се модва.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Warhammer 40K: Dawn of War
Collapse
X
-
Ами поиграх я малко тая игрица и чстно казано си е веселба, толкова динамична стратегийка не бях играл скоро. Кампанийката е бозава ама на skirmish да поутрепеш няколко компа е доста забавно, жалко че нямам възможност да я пробвам в мултиплеър, ама още ми е кофти нета. Айде като моднеш нещо по-сериозно метни го насам да видиме :tup:<<..........>>
Comment
-
Re: Къде отиваш Българийо ?
Първи впечатления (от вчера, кхъм):
Играта прилича на Старкрафт, особено интрото е със същата идея, като това, на Starcraft: Broodwar.
Идеята за взводовете е много добра, такъв трябваше да е и Старкрафта. Е, това го имаше в Кохан-а, но тук е паснало още по-добре май.
Картите, идеята за контролни точки, владеенето на които да дава средства също е много добре реализирана. Това май е от Panzer General-a . Също местата, които са като окопи - с това са си спестили функцията "окопаване" (имаше я в Warhammer: Final Liberation).
Но защо няма опит?
Повече коментари - по-нататък.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Е как да има опит, те игрите са твърде кратки
Освен това ще се обоснова от гледна точка на игралната вселена.
Марините са суперелитни войници, генетично модифицирани, прекарват целия си многовековен живот в тежки тренировки. Забележи, че те не се "произвеждат" на място, те просто биват спускани от космическия им крайцер-носач.
Подобни моменти има и с останалите раси. Единствено орките "изглеждат" все едно се правят на място, обаче те пък са си тъпи животни.
С една дума, самата вселена изключва трупането на опит в такива ограничени и кратки сраженийца.
А истината е, че Старкрафт е вдъхновен от игралната вселена на Warhammer:40K, така че не е много правилно да се каже, че тази игра приличала на Старкрафта.
Контролни точки имаше и в Z, тя си беше ртс също, макар че не знам дали от там е имало заемки.
Последна бележка - системата с разделението на частите на взводове си е практически 1 към 1 от настолната игра, така че не може да се говори за заемки тук.
А скоро излиза пач 1.1, който ще оправи няколко груби проблема в баланса (например сега има няколко непобедими ръша, продукт на бъгове).albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Всъщност, опита би дошъл добре, защото (преди нямах време да обясня) една добре попълнена и подходящо екипирана група, дори и от орки, си издържа на доста пердах и ако пази някаква ключова позиция на картата, най-вероятно бързо би натрупала медали. Вярно, тука отбраната е на друг принцип, нещо като постоянно в движение от една към друга укрепена точка. Тоест бързо движение и после отбрана, после пак движение и пак отбрана.
Забавно е как можеш ти да си избереш цвета за армиите, герба и бойните инициали.
Въобще, играта е много добра.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
А и разбрах, защо играта толкова се харесва на Империал - един от имперските бойци има реплика: "По-добре да умреш за Императора, отколкот да живееш за себе си".Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Да, това е една от най-силните й страни. Всъщност, като се замисля, музиката+графиката създават тук атмосфера в по-голяма степен, отколкото историята на играта. Нещо, което например не можеше да се усети в "Warhammer 40000: Rites of War", която повече приличаше на Panzer General II.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Да, определено. Вчера имах възможност да я погледам за малко (на компа на Воланд) и останах очарован - атмосферата е всичко в тази игра. Никога не съм предполагал, че чак толкова мога да се изкефя, но е така - перфектна смесица от шеговита епичност и разнообразни ахронизми . Направо ме грабна още от въвеждащото филмче .
Впрочем, идеята за отделенията е много добре реализирана - на това могат да завидят и игри от сорта на "Блицкриг". И въобще играта има завидна управляемост като за РТС.
Инак предишната версия, която си беше поъпгрейднат Панцер Генерал 2 въобще нямаше и частица от тая атмосфера, макар че като цяло имаше някои дробри идеи. Но по-предишната си беше почти перфектна.
Comment
Comment