Съобщение

Collapse
No announcement yet.

War Plan Orange-Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    War Plan Orange-Red

    Тук ще обновявам плана според каквото решим.

    Списък на корабостроителниците и заложените в тях кораби (знам че ги има в ексела, но тук е по-лесно за бързи справки)
    В черно са действително поръчаните кораби, в синьо - предложенията.


    КОРАБОСТРОИТЕЛНА ПРОГРАМА
    към началото на 1924г

    1925г
    Януари: CVL-3 Cleveland, CVL-4 Independence
    Септември: CC-1 Lexington, SS-100 - 103 (Gato)
    Октомври: DD-332 - 335 (J.P.Jones)
    Декември: CC-2 Saratoga

    1926г
    Януари: CL-13 Honolulu
    Февруари: CC-3 Gettysburg, CL-14 Nashville, CL-15 Boise, CL-16 Phoenix
    Март: SS-108 (Gato)
    Април: DD-335 - 339 (J.P.Jones)
    Юни: SS-104 - 107 (Gato)
    Септември: CC-4 Vicksburg
    Октомври: CA-24 Pensacola, CA-25 Salt Lake City

    1927г
    Януари: CL-18 Philadelphia
    Февруари: CV-1 Enterprise, CL-17 Savannah, CVL-5 Princeton
    Март: CV-2 Yorktown
    Септември: BB-52 Alabama
    Октомври: CA-26 Northampton
    Ноември: BB-51 Indiana

    1928г

    1929г
    Април: CV-3 Ranger


    Корабостроителници

    Арсенал в Ню Йорк - 50,000т, 300х40м - BB-51 Indiana
    Арсенал в Бостън - 50,000т, 280х40м - ...
    Арсенал във Вашингтон ДС - 40,000т, 280х30м - 1. Разширяване до 35м (280К, 3 месеца) / 2. CV-3 Ranger, заложен април 1925г, готов април 1929г
    Арсенал в Норфолк - 35,000т, 260 х25м - ...
    Арсенал в Филаделфия - 35,000т, 260х25 - CC-3 Gettysburg
    Арсенал в Чизапийк - 35,000т, 260х25м - ...
    Арсенал в Сан Франциско - 25,000т, 200х25м - CA-26 Northampton, заложен ян. 1925г, готов окт. 1927г.
    Арсенал в Сиатъл - 25,000т, 200х25м - 1. Удължаване до 220м (100К, 1 месец). / 2.CVL-5 Princeton, заложен фев. 1925г, готов фев. 1927г.

    Bath Iron Works, Providence, RI
    Голям стапел - 50,000т, 300х40м - CV-1 Enterprise
    Среден стапел - 45,000т, 250х30м - CC-1 Lexington
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - 1. DD-338, готов октомври 1925г. / 2. SS-104, готова юни 1926г.
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - 1. DD-339, готов октомври 1925г. / 2. SS-105, готова юни 1926г.

    Newport News, Newport News, VA
    Голям стапел - 50,000т, 240х30м - CC-4 Vicksburg
    Среден стапел - 40,000т, 200х30м - ...
    Малък стапел - 15000т, 200х20м - CL-13 Honolulu
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - 1. DD-336, готов октомври 1925г. / 2. SS-106, готова юни 1926г.
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - 1. DD-337, готов октомври 1925г. / 2. SS-107, готова юни 1926г.

    New York Shipbuilding, New York, NY
    Голям стапел - 50,000т, 240х30м - BB-52 Alabama
    Голям стапел - 50,000т, 240х30м - CC-2 Saratoga
    Среден стапел - 20,000т, 200х30м - CA-24 Pensacola
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - DD-334, готов октомври 1925г.

    Cramp Shipbuilding Company, Philadelphia, PA
    Голям стапел - 50,000т, 300х40м - CV-2 Yorktown
    Голям стапел - 40,000т, 240х30м - ...
    Среден стапел - 15,000т, 200х20м - CL-14 Nashville
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - DD-335, готов октомври 1925г.

    Columbian Iron Works, Baltimore, MD
    Голям стапел - 35,000т, 200х25м - ...
    Среден стапел - 20,000т, 180х20м - ...
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - APA1

    Union Iron Works, Trenton, NJ
    Голям стапел - 20,000т, 240х30м - ...
    Среден стапел - 10,000т, 200х25м - CL-16 Phoenix
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - APA2

    Californian Shipbuilding, San Francisco, CA
    Голям стапел - 25,000т, 200х30м - CVL-3 Cleveland
    Среден стапел - 20,000т, 200х30м - CA-25 Salt Lake City
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - SS-100, готова август 1925г.
    Малък стапел - 3000т, 130х15м - 1. стапел завършен юли 1925г / 2. DD-332, готов април 1926г.

    Harlan and Hollingsworth, Los Angeles, CA
    Голям стапел - 15,000т, 180х25м - ...
    Среден стапел - 10,000т, 150х20м - 1. удължаване на стапела с 50м / 2. CL-17 Savannah, готов фев-март 1927г
    Малък стапел - 6000т, 120х17м - SS-101, готова август 1925г.
    Малък стапел - 3000т, 130х15м - 1. стапел завършен юли 1925г / 2. DD-333, готов април 1926г.

    Neafie & Levy, Boston, MA
    Голям стапел - 20,000т, 250х30м - ...
    Голям стапел - 15,000т, 200х20м - 1. CL-18 Philadelphia, готов януари 1927г
    Среден стапел - 10,000т, 200х20м - CL-15 Boise
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - SS-102, готова август 1925г.

    City Point Tonnage, Norfolk, VA
    Голям стапел - 35,000т, 200х25м - ...
    Среден стапел - 20,000т, 180х20м - ...
    Малък стапел - 8000т, 150х20м - SS-103, готова август 1925г.
    Малък стапел - 3000т, 130х15м - 1. стапел завършен юни 1925г / 2. SS-108, готова март 1926г.


    Всички кораби отнемат 3 месеца след завършването си за "shakedown", разработване на екипажа и пр. докато влязат официално в строя.

    ДА СЕ РЕМОНТИРА ФЛОТА

    График на ремонтите:
    BB-46 Maryland - S.F. Док #1, януари 25г.
    BB-44 California - S.F. Док #1, февруари 25г.
    BB-42 Idaho - ремонт в док#1 в NY, ян.'25г.
    BB-41 Mississippi - ремонт в док#1 в NY, фев.'25г.
    BB-40 New Mexico - ремонт в док#1 в NY, март.'25г.
    BB-39 Arizona
    BB-38 Pennsylvania
    BB-37 Oklahoma
    BB-36 Nevada
    BB-35 Texas - ремонт в док#1 в NY, април.'25г.
    BB-34 New York - ремонт в док#1 в NY, май.'25г.
    BB-33 Arkansas
    BB-32 Wyoming
    BB-31 Utah - в резерв
    BB-30 Florida - в резерв




    АВИАЦИОННА ПРОГРАМА

    1925г.

    Всички нови проекти ще бъдат за моноплани.

    Разработка на нов изтребител със земно базиране със скорост превъзхождаща всичко където и да е по света към дадения момент.

    Разработка на модерен торпедоносец.

    Нови ескадрили с летящи лодки.


    Бюджетна Прогноза

    1925г.
    Налични пари 43млн (вкл. заем)
    Флот: 1хCV (5.8M), 1xCVL (3.05М), 1xCA (2.95М), 2хCL (2х2.035М), 8хDD (8х491К), 9хSS (9х180К), 2хAPA (2х656К), 3 нови стапела (3х570К), разширяване на един (280К), и на още един (100К), общо ?


    ------------------------------------------------------------------------






    Давайте да планираме отсега. Ход 4 е 1925г. Януари влизат в строя двата леки самолетоносача (леки, ама истински, за разлика от Ленгли).

    Като сметнах размерите на есминците и на големите подводници, предлагам да построим няколко нови стапела с размери 130х15м х 3000т, един струва 570,000 и ще се строи 6 месеца. Спокойно може да построим 2-4 в подготовка за масово производство на малки кораби. Ако пък са 5000т със същите размери, ще струват 690,000 и ще се строят 7 месеца, но пък в тях ще могат да се строят и транспортите. А може да направим по 2 от по-малките и от по-големите. Не че в момента няма малки стапели, но са общо 12тина.

    Също така ще имаме възможност да заложим още 2 големи самолетоносача. Макар че... има да ги чакаме. Май по-добре да пуснем още два малки, строят се само по 2г, а два малки заедно правят един голям (е, почти...).


    Ще имаме примерно 6тп за кораби
    Предлагам:
    12 подводници Гато = 2 160 000 и 8 месеца, в края на 25та ще са активни, ще струват 2тп. Ако не бързаме толкоз може и на два пъти по 6.
    2 малки самолетоносача общо 7 100 000 и 1тп, ще ги имаме началото на 27ма
    2 тежки крайцера, ок. 6 000 000, 1тп, готови края на '27ма.
    2 леки крайцера 4 070 000, 0.5тп, готови март '27ма

    общо ок. 20млн. и 4.5тп, + 1-2млн за нови стапели
    има място за един голям кораб (т.е. линкор или голям самолетоносач) по избор или още два леки крайцера, макар че не знам още дали ще има пари (като се сметне ЦРУ - 5млн и ВВС - 5млн и... ).

    Друг вариант е вместо малките, да пуснем направо 2 големи самолетоносача, а 26та да заложим малки, но това значи че няма да имаме нови самолетоносачи още дълго време.

    При първия вариант в началото на 27ма ще имаме 2 големи и 4 малки активни самолетоносачи, след това без нови до 30та.

    При втория вариант, в началото на 27ма ще имаме 2 големи и 2 малки, 28ма - 2 големи и 4 малки, 29та - 4 големи и 4 малки. Т.е. вторият е по-добър в дългосрочен план, но първият ни дава достатъчно самолетоносачи за бърза реакция ако японците нещо наскачат скоро. Така или иначе някакъв опит за смислен флот ще имаме чак 27ма.

    Компромисен трети вариант е 2 малки и един голям още сега, т.е. 27ма - 2CV, 2CVL, 28ма - 2CV, 4CVL, 29та - 3CV, 4CVL, 30та - 4CV, 4CVL (а вероятно и повече леки, според програмите за следващите ходове) но може да се наложи да орежа от крайцерите.

    Трябва да предвидим пари за ремонти, че този ход се скатахме и ако протакаме още ще ядем калая здраво.
    Last edited by Imperial; 22-10-2008, 06:19.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    #2
    Дай да заложим 12 подводници накуп. Ще дават възможност за активно присъствие покрай японските брегове
    Що се касае до самолетоносачите, ние нямаше ли да имаме два леки през 1925?
    Аз предлагам първия вариант. Вместо голям кораб не можем ли да пуснем два транспорта Ърл Елис, за да може на следващия ход вече да можем да стоварим полк морска пехота
    Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

    Comment


      #3
      не можем ли да пуснем и още 12 в края на 8те месеца? Не е съм експерта в случая, но си ни трябват океански подводници задължително, ако очакваме война с япония - няма гаранция че филипините ще ги удържим, а ни трябва средсто за рейдове на търговията, както приказвахме с моряка снощи.
      Kerls, wollt ihr ewig leben?

      Comment


        #4
        Ами, може, в зависимост от тп.

        Моряк, ами първо, големите кораби са приоритет, защото се строят много време, и не може да се отлагат, а малките по принцип могат и във военно време да се строят бързо. Освен това, къде ще стоварваме мп следващия ход? Иначе мога да ги вместя, примерно 10 подводници и 2 транспорта. Но не си струва да се жертва голям кораб за тях.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #5
          Imperial написа Виж мнение
          Ами, може, в зависимост от тп.

          Моряк, ами първо, големите кораби са приоритет, защото се строят много време, и не може да се отлагат, а малките по принцип могат и във военно време да се строят бързо. Освен това, къде ще стоварваме мп следващия ход? Иначе мога да ги вместя, примерно 10 подводници и 2 транспорта. Но не си струва да се жертва голям кораб за тях.
          Moрската пехота за момента ни е единственото средство за някаква реакция срещу британския крайцерски флот, защото последния е много зависим от базите си. Но пък като се замисля и подводниците могат да създадат нелоши проблеми на империята. Въпроса е, че за разлика от реалната история ние няма да я снабдяваме с нищо, но в адмиралтейството бързо ще се усетят, че индийския океан в случая си им е нещо като mare nostrum, a дори и с океанските подводници не сме в състояние да реагираме на това място и да им тормозим търговията. Пък и те имат хипербезопасен маршрут за возене на товари от Азия към Метрополията, на който практически могат да плават без охрана (което им освобождава бойни кораби) Примерно Бомбай(или Карачи) - Оман - Порт Саид - Малта - Гибралтар - Саутхемптъм или Портсмут.
          А и при нас го няма адмирал Карл Дьониц и неговите подопечни, та да им е треска в задника.
          Та за това беше предложението за амфибийните кораби
          Last edited by Sailor_Malan; 14-10-2008, 16:31.
          Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

          Comment


            #6
            Как си представяш два транспорта МП да тръгнат да борят базите на британския крайцерски флот
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              #7
              Imperial написа Виж мнение
              Как си представяш два транспорта МП да тръгнат да борят базите на британския крайцерски флот
              Е все от някъде трябва да се почне, а и два транспорта са 1000 пехотинци+ още два следващия ход ще си стане приличен десант. Впрочем, ако ще залагаме голям кораб нека е линеен крайцер или линкор нов проект(Рюйтееер къде сиии?), понеже в момента много ни куца евентуалния ескорт на самолетоносачите и възможност да държим мобилен резерв който да изпълнява ролята за която първоначално е предвидено TF34 при Лейте(догонване по нощите и разпиляване на бързи вражески авионосни съединения)
              Last edited by Sailor_Malan; 14-10-2008, 17:23.
              Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

              Comment


                #8
                Още по-нов линкор? Ти разгледа ли всички кораби във Въоръжени сили, там съм обновил всичко, има и списък на корабостроителната програма, само остават някои самолети да добавя.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #9
                  Imperial написа Виж мнение
                  Още по-нов линкор? Ти разгледа ли всички кораби във Въоръжени сили, там съм обновил всичко, има и списък на корабостроителната програма, само остават някои самолети да добавя.
                  Aха, разгледах ги. Прави ли ти впечатление, че най-новите ни самолетоносачи имат максимална скорост 33 възела, което означава, че нормално ще оперират с 27-28, а най-бързите ни линкори(дето още не са в строя) имат максимална 26, което означава, че при дейности като прибиране или пускане на авиокрилото(нормално е да стават на максимална скорост) самолетоносачите трябва да се отделят от ордера. А това си е потенциална възможност за много сериозни поразии(в тоя случай самолетоносача ще е една огромна факла дето чака някой да и драсне клечката и така докато не се прибере цялото крило в хангарите, не източат бензина от самолетите и не разтоварят въоръжението). Същата тая поразия линейните кораби могат само да я гледат от далече щото максималната им скорост е с 8 възела по-ниска.
                  Дай поне ако ще залагаме стария проект, да му сменим машините така че да дава 31 възела.
                  Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                  Comment


                    #10
                    Ами все пак сме 24та, линкор с 31 възела май не е възможен още. Одзава няма да даде.

                    Имаме линейните крайцери обаче.
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #11
                      Imperial написа Виж мнение
                      Ами все пак сме 24та, линкор с 31 възела май не е възможен още. Одзава няма да даде.

                      Имаме линейните крайцери обаче.
                      Ами добре, дай тогава да заложим такъв на свободния стапел за голям кораб. Иначе че е възможен голям кораб с такава скорост - ето виж сам http://en.wikipedia.org/wiki/Admiral..._battlecruiser
                      Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                      Comment


                        #12
                        Ами ние имаме 4 в строеж, трябват ли ни още? А нашия лкр адмирала каза, че е с брониране близко до Худ (т.е. не е съвсем като в реалността).
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          #13
                          Aми другия вариант тогава е да ползваме ресурса за леки или тежки крайцери в съответните бройки. Или пък да дадем парите за Бюро по Аеронавтика към Морския Департамент, а ТП да остане свободна за тоя ход.
                          Ама го няма адмирала да си каже мнението.
                          Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                          Comment


                            #14
                            Imperial написа Виж мнение
                            Одзава няма да даде.
                            Ако се вмести в калкулатора стройте и 40-възлови линкори. "Худ" има скорост от 32 възела за сметка на по-тънката си броня все пак. Не може да се сравнява с, да кажем, "Нелсън".
                            Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                            Неизвестен руски адмирал

                            Comment


                              #15
                              за сметка на по-тънката си броня все пак
                              Мислите ми четеш.
                              Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                              Comment

                              Working...
                              X