Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Department of the Navy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Това не е модернизация, а нов кора. Размерите са 240м, не 190м, броят оръдия е намален - как ще заменяме тройките с двойки, освен това за чий му е 229мм, като той си има 343мм броня. И пак защо му е скорст от 32 възла, като всички останали са по 20-21. Трябва да има еднородност на линейните ескадри.....
    П.В.

    Comment


      De Ruyeter написа Виж мнение
      Това не е модернизация, а нов кора. Размерите са 240м, не 190м, броят оръдия е намален - как ще заменяме тройките с двойки, освен това за чий му е 229мм, като той си има 343мм броня. И пак защо му е скорст от 32 възла, като всички останали са по 20-21. Трябва да има еднородност на линейните ескадри.....
      Всъщност идеята първоначално си беше и да е нов кораб, после видях че империала пита за идеи за модернизации

      Рюйтер, това твойто не са ли твърде стари лодки, за да ги модернизираме? Британците със сигурност са пуснали вече кораби с 343 и 381 мм. оръдия
      Last edited by Sailor_Malan; 07-10-2008, 14:48.
      Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

      Comment


        Ами, имаме сума ти линкори които иначе ще станат лека полека почти безполезни. Защо да не си ги модернизираме? Вярно в реалността това се движи основно от невъзможността да се строят нови...
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          Imperial написа Виж мнение
          Ами, имаме сума ти линкори които иначе ще станат лека полека почти безполезни. Защо да не си ги модернизираме? Вярно в реалността това се движи основно от невъзможността да се строят нови...
          Toчно в това е въпроса, дали вече не са станали. Особено ако британците са пуснали Куин Елизабет и R класа, които биха имали прилична зона на безопасно маневриране срещу нашите стари лодки, на голяма част от които Рюйтер предлага и да им запазим 12" оръдия на ГК, а те имат по дванайсетина и бройката спокойно може да се резне с 2 до 4 за сметка на смяната им 356 мм. оръдия примерно
          Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

          Comment


            Тези най-старите мисля ще ги консумираме в учебни стрелби Вече два си отидоха така.
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              нека не сравняваме най-старите наши с най-новите английски. Защото пък веднага ще кажа, че нашите 3 Ню Мексико, 2 Пенсилвания, Колорадо, Тенеси и Калифорния са добър отговор на 10-те британски нови корабаДа не говорим, че Куин Елизабет не е чак толкова добре защитен с тоя плитък пояс......
              Също така англичаните си запазват 10-те линкора с 305мм оръдия, а ние не стига че имаме по-малко, ами съвсем ще си отслабим флота.............
              343мм - ок има си ги да си ги чават, засега нямаме адекватен отговор като брой - можем да противопоставим на 12-те дредноута от трите класа 2 НЮ Йорк, и 2 Невада
              П.В.

              Comment


                De Ruyeter написа Виж мнение
                нека не сравняваме най-старите наши с най-новите английски. Защото пък веднага ще кажа, че нашите 3 Ню Мексико, 2 Пенсилвания, Колорадо, Тенеси и Калифорния са добър отговор на 10-те британски нови корабаДа не говорим, че Куин Елизабет не е чак толкова добре защитен с тоя плитък пояс......
                Също така англичаните си запазват 10-те линкора с 305мм оръдия, а ние не стига че имаме по-малко, ами съвсем ще си отслабим флота.............
                343мм - ок има си ги да си ги чават, засега нямаме адекватен отговор като брой - можем да противопоставим на 12-те дредноута от трите класа 2 НЮ Йорк, и 2 Невада
                Донякъде си прав, че няма база за сравнение като година на производство ама вероятността да се срещнат в нашия случай май не е съвсем за пренебрегване и не е зле да я имаме предвид, пък и Куин Елизабет може да е с плитък пояс, но може да открие огън малко по-рано от нашите стари лодки(впрочем поне в реалността, някои от тях май са и връстници, да не споменаваме, че Аризона и Пенсилвания а и Тенеси май са и по-млади).
                Пък и някои от нашите лодки са малко като Петропавловск и спокойно могат да се лишат от една или две двуоръдейни куполи от ГК, за да се увеличи калибъра на ГК до 14 инча, даже ако искаш прати някой от датафайловете на твойте проекти за да си поиграйкам в това направление
                Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                Comment


                  Ааайде най-сетне.

                  Norman Friedman - U.S. Aircraft Carriers - An Illustrated Design History

                  И още едничка.

                  Birth of the Battleship. British Capital Ship Design 1870-1881
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    И двете са супер ценни!Особено ми се нрави тази за раждането на британския броненосец!
                    П.В.

                    Comment


                      Днес е последният срок на хода, ако имате последни желания казвайте.
                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        De Ruyeter написа Виж мнение
                        И двете са супер ценни!Особено ми се нрави тази за раждането на британския броненосец!
                        Ako ти се трае два месеца първата мога да ти я дам и да я поразгледаш хартиена. Верно си я бива де.

                        Днес е последният срок на хода, ако имате последни желания казвайте
                        Аз нямам
                        Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                        Comment


                          Току-що получих

                          Bankrupting the Enemy: The U.S. Financial Siege of Japan Before Pearl Harbor

                          War Plan Orange: The U.S. Strategy to Defeat Japan, 1897-1945

                          Sunburst: The Rise of Japanese Naval Air Power, 1909-1941

                          Следва агресивно четене
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            Imperial написа Виж мнение
                            Току-що получих

                            Bankrupting the Enemy: The U.S. Financial Siege of Japan Before Pearl Harbor

                            War Plan Orange: The U.S. Strategy to Defeat Japan, 1897-1945

                            Sunburst: The Rise of Japanese Naval Air Power, 1909-1941

                            Следва агресивно четене
                            Като прочетеш второто ако не те мързи може да разкажеш бива ли го, че го гледам от сума време в амазона.
                            Аз пък чакам Kралските пощи да ми донесат
                            The Magnificent Mitscher (Bluejacket Books Paperback)
                            USS Massachusetts Technical Reference 2 (Paperback)
                            Gabby: A Fighter Pilot's Life (Schiffer Military History)
                            Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                            Comment


                              Мерси, но вече я имам - US carriers, US destroyers, British destroyers на Фридамн
                              П.В.

                              Comment


                                За империал

                                Вместо да караш Одзава да ни включва коритата Тенеси във флота виж това за следващия ход, че сега няма за кога. Хубавото му е, и че може да следва самолетоносачите, което старите линкори не могат
                                USS Baltimore, USA heavy cruiser laid down 1927

                                Displacement:
                                17,850 t light; 18,493 t standard; 19,381 t normal; 20,092 t full load

                                Dimensions: Length (overall / waterline) x beam x draught (normal/deep)
                                (693.70 ft / 674.11 ft) x 70.10 ft x (26.10 / 26.85 ft)
                                (211.44 m / 205.47 m) x 21.37 m x (7.96 / 8.19 m)

                                Armament:
                                9 - 8.00" / 203 mm 45.0 cal guns - 258.18lbs / 117.11kg shells, 150 per gun
                                Breech loading guns in turret on barbette mounts, 1927 Model
                                3 x 3-gun mounts on centreline ends, majority forward
                                1 raised mount - superfiring
                                12 - 5.00" / 127 mm 38.0 cal guns - 59.33lbs / 26.91kg shells, 150 per gun
                                Dual purpose guns in turret on barbette mounts, 1927 Model
                                6 x Twin mounts on sides amidships
                                2 raised mounts
                                30 - 0.79" / 20.0 mm 60.0 cal guns - 0.27lbs / 0.12kg shells, 500 per gun
                                Anti-air guns in deck and hoist mounts, 1927 Model
                                30 x Single mounts on side ends, majority aft
                                10 raised mounts - superfiring
                                Weight of broadside 3,044 lbs / 1,381 kg

                                Armour:
                                - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
                                Main: 6.00" / 152 mm 600.00 ft / 182.88 m 20.00 ft / 6.10 m
                                Ends: 3.00" / 76 mm 30.00 ft / 9.14 m 20.00 ft / 6.10 m
                                44.11 ft / 13.44 m Unarmoured ends
                                Upper: 3.00" / 76 mm 600.00 ft / 182.88 m 3.00 ft / 0.91 m
                                Main Belt covers 137 % of normal length

                                - Torpedo Bulkhead:
                                6.00" / 152 mm 600.00 ft / 182.88 m 6.00 ft / 1.83 m

                                - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
                                Main: 8.00" / 203 mm 5.00" / 127 mm 5.00" / 127 mm
                                2nd: 3.00" / 76 mm 3.00" / 76 mm 3.00" / 76 mm
                                3rd: 0.50" / 13 mm - -

                                - Armoured deck - multiple decks: 2.00" / 51 mm For and Aft decks

                                - Conning towers: Forward 6.00" / 152 mm, Aft 0.00" / 0 mm

                                Machinery:
                                Oil fired boilers, steam turbines,
                                Geared drive, 4 shafts, 140,154 shp / 104,555 Kw = 33.00 kts
                                Range 10,000nm at 10.00 kts
                                Bunker at max displacement = 1,599 tons

                                Complement:
                                820 - 1,067

                                Cost:
                                £5.535 million / $22.139 million

                                Distribution of weights at normal displacement:
                                Armament: 803 tons, 4.1 %
                                Armour: 5,882 tons, 30.3 %
                                - Belts: 3,094 tons, 16.0 %
                                - Torpedo bulkhead: 799 tons, 4.1 %
                                - Armament: 987 tons, 5.1 %
                                - Armour Deck: 908 tons, 4.7 %
                                - Conning Tower: 93 tons, 0.5 %
                                Machinery: 4,424 tons, 22.8 %
                                Hull, fittings & equipment: 6,742 tons, 34.8 %
                                Fuel, ammunition & stores: 1,531 tons, 7.9 %
                                Miscellaneous weights: 0 tons, 0.0 %

                                Overall survivability and seakeeping ability:
                                Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
                                25,177 lbs / 11,420 Kg = 98.3 x 8.0 " / 203 mm shells or 3.3 torpedoes
                                Stability (Unstable if below 1.00): 1.05
                                Metacentric height 3.2 ft / 1.0 m
                                Roll period: 16.4 seconds
                                Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 66 %
                                - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0.62
                                Seaboat quality (Average = 1.00): 1.32

                                Hull form characteristics:
                                Hull has a flush deck,
                                a straight bulbous bow and a cruiser stern
                                Block coefficient (normal/deep): 0.550 / 0.554
                                Length to Beam Ratio: 9.62 : 1
                                'Natural speed' for length: 25.96 kts
                                Power going to wave formation at top speed: 57 %
                                Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 50
                                Bow angle (Positive = bow angles forward): 25.00 degrees
                                Stern overhang: 4.20 ft / 1.28 m
                                Freeboard (% = length of deck as a percentage of waterline length):
                                Fore end, Aft end
                                - Forecastle: 30.00 %, 33.00 ft / 10.06 m, 25.00 ft / 7.62 m
                                - Forward deck: 30.00 %, 25.00 ft / 7.62 m, 25.00 ft / 7.62 m
                                - Aft deck: 25.00 %, 25.00 ft / 7.62 m, 27.00 ft / 8.23 m
                                - Quarter deck: 15.00 %, 27.00 ft / 8.23 m, 27.00 ft / 8.23 m
                                - Average freeboard: 26.51 ft / 8.08 m

                                Ship space, strength and comments:
                                Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 123.1 %
                                - Above water (accommodation/working, high = better): 195.0 %
                                Waterplane Area: 32,979 Square feet or 3,064 Square metres
                                Displacement factor (Displacement / loading): 112 %
                                Structure weight / hull surface area: 125 lbs/sq ft or 610 Kg/sq metre
                                Hull strength (Relative):
                                - Cross-sectional: 0.93
                                - Longitudinal: 1.81
                                - Overall: 1.00
                                Hull space for machinery, storage, compartmentation is cramped
                                Room for accommodation and workspaces is excellent
                                Good seaboat, rides out heavy weather easily
                                Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                                Comment

                                Working...
                                X