Един технически въпрос към Голъм: системата ти е автоматизирана до екселски таблици или до релативни бази данни?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хегемония - 1915
Collapse
X
-
-
Да и със екселските таблици може да се постигне голяма сложност на променянето на параметри, просто базите данни, не че съм чак толкова навътре в тях, но улесняват при извеждането от тях на информация - особено за направа на дигитална "интерактивна" карта, която автоматично да се обновява с промените, или програмирано автоматизирано правене на отчети.
Мисля да пробвам да кача скоро на интернет страницата ми един простичък модел на тактическа игра.
Ако се окаже, че може да се улесни сериозно воденето на игра със сложни правила, при моите ужасно бегли познания по програмиране, ще ти се обадя, ако искаш да се попробва адаптирането на хегемонията при пълна сложност за едно повече или по-малко сървърно обработване и представяне.Kerls, wollt ihr ewig leben?
Comment
-
Е, хъм, това сме го обсъждали много пъти. Нямам нищо против сървърната обработка и прочее, но това е друг тип игра, такъв тип бих играл (то и това зависи, де), но не и водил (ако става ясно какво имам предвид ). Текущото ниво на автоматизация е достатъчно, въпросът е, че има максимум на сложност, при който да има и човек-посредник (а последният е необходим за да движи нещата, които не се обработват по математически модел, а искат преценка). Над този предел нещата са за програма - такива игри така или иначе има и се правят (и ще се правят). Мен друго ме интересува.
Текущият модел на играта, пак да отбележа, е работещ и с това ниво на автоматизация, това, което идва в повече са количеството обекти. Нещо, за което имах известни подозрения поначало, но пусто - първо направих картата, а после останалото. А при това "първо" доста се увлякох, защото исках да има повече територия. Получи се карта, която е подходяща за простичка игра от тип дипломация, а не за такава с по-сложен икономически и политически модел (още повече, с няколко отделни, достатъчно сложни модула).
Затова мисля да направя следното: ще разклоня играта на две. Текущите правила с тази им сложност остават, но за игра на много по-малка карта и с по-малко провинции. Текущата карта остава за нова игра, която ще започне първа, но ще е с опростена икономическа и социална система (военната, политическата и дипломатическата мисля да ги запазя относително същите; текущото разделение на провинции и правила за движение си остават). Това е. Тази игра (на текущата карта и с текущите играчи - стига да искат), ще започне януари. Другата ще е по-натам (за нея ще направя нова карта).
Comment
-
gollum написаТекущият модел на играта, пак да отбележа, е работещ и с това ниво на автоматизация, това, което идва в повече са количеството обекти.
Т.Е> едно ниво на визуализация и улесняване без голяма конкретизация
Военния модел, който ще слагам за тест ще е с реакции като "големи жертви" "леко спадане на бойния дух" вместо конкретни числа.Last edited by xopxe; 27-11-2007, 18:47.Kerls, wollt ihr ewig leben?
Comment
-
Постоянно се намира кой да говори за тези технически детайли, обаче май никой не се сеща колко сложно ще бъде да се направи това. Нали? Бази данни ха сървър, карти в интернет и друга информация там - това е много хубаво, но и много тежко за правене, свързано със средства и т.н. И най-вече трудно постижимо. Но кой знае защо всеки обича да се разпростира много на тази тема и да праска всякакви критики с нужда и безМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Да, само че само по себе си, дори и без наличието на игра, това си е голямо усилие и е сложно. Т.е., вместо да си "носим едната диня", решаваме, че ще е по-лесно да носим направо две ... е, разбира се, ако стане е хубаво, но да не се залъгваме - всички сме работещи хора и не прекалено сложните игри са максимума, до който можем да достигнем.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
messire Woland написаПостоянно се намира кой да говори за тези технически детайли, обаче май никой не се сеща колко сложно ще бъде да се направи това. Нали? Бази данни ха сървър, карти в интернет и друга информация там - това е много хубаво, но и много тежко за правене, свързано със средства и т.н. И най-вече трудно постижимо. Но кой знае защо всеки обича да се разпростира много на тази тема и да праска всякакви критики с нужда и без
Comment
-
А аз честно казано, не мисля, че е така. Помисли - да се направи някаква система разбира се не е трудно. Но тя няма да има нищо общо с форумните игри с водещ. Защото за да е такава, трябва да има някаква степен на сигурност на данните. А желаещи да я пробият също не липсват. Та въпросната система ще трябва да има и защита. И дори и да я изградиш веднага ще те попитат "а графиката къде е?", понеже недоволството е присъщо на човешкия характер и разбира се сред първите участници ще с енамерят немалко с манталитета на ревизори, които преди всичко ще ти изтъкнат "това не е трябвало да е така, а онова пък там е съвсем неправилно". Но такъв е човешкият характер, какво да се правиМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Тук ли е мястото да попитам дали има свободни роли за тази игра?
Ок попрочетох назад изглежда има няколко така, че където ме сложите ще гледам да влизам по-редовно от края на Декемжри тогава ще имам бая време все пак почвам работа :mhehe:Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
Page 97
"Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
Page 241
"I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
Page 262
Ender's Game
Comment
-
Звучи добре аз не съм много капризен настоявам само за една от длъжностите тази на икономиста. Ще да е интересно.Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
Page 97
"Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
Page 241
"I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
Page 262
Ender's Game
Comment
-
Аз по принцип не си падам много по икономиката - ако работи - отлично, ако не работи - смяна на икономиста. Само това са ми познанията в сферата
Все пак може и да вземеш още някоя позиция (генералисимус), не мисля че ще се справя навсякъде - звиси как ми е времето.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Ок тези двете ме удовлетворяват. Мога също да помагам за дипломацията за да е честно разпределението. :secret:Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
Page 97
"Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
Page 241
"I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
Page 262
Ender's Game
Comment
Comment