If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Технически въпроси, свързани със симулаторите, компютрите...
А уидноуса наистина не позволява да има включени повече от 1 джойстик. Независимо дали са включени в портовете или не. Казава че за да се активира 2-рия трябва да се махне настоящия. Това го мъчих и на ХР и на 98. Все същия резултат.
За Win98 - съм съгласен и точно затова преди доста време преминах на ХР, където си използвах 1 джойстик включван в USB порт и 1 който си направих и включвах към Game порта (2 оси + 2 бутона). И двата си работеха в Ил-а, само където втория "шумеше" много досадно. Така че който има желание за повече оси - възможно е :!: .
Salute!
Мерси за съветите!Ето и по конкретна информация-сега съм с Лодджитех Винг Ман Екстреме 3Д той е на USB порт имам и стария ми Лодджитех Винг Ман Атак-на също такъв порт-него искам да преработя на 3 канален допълнителен модул-двете посоки и газта с този механичен проблем ще се справя само опознаването в РС ми е мъгла!
Здравейте момчета!Моля ви и аз за съвет.Моя джойстик е Лоджитех винг ман екстреме 3 д и съм горе долу доволен и известни забележки ма за 30 долара и тва е доста добре!Иска ми се само някак да вържа още два канала с потенциометри и да вкарам там задкрилки и стъпка на витлото обаче изобщо не съм в час може ли и как да стане.Пробвах с втори джойстик просто за проба но не става-опознава само един.Говорих и с някои баш компютраджии но и те идея си нямат как да стане -всеки вика дай схема и готово!Сега задрилките са ми в скролера на мишката -пак е нешо ма не е много удобно!Благодаря ви предварително!
Hi ,otnosno tvoiat problem s instaliraneto na drugi dva potenciometyra ne mog ada ti pomogna ,no moga da ti kaja ,4e naprimer za klapite ne mislq 4e ti e nujen 4ak potenciometyr-moje da minesh i s gva butona ( za spuskane i za vdigane ),pri uslovie 4e shte polzvash drug Joy (vtori ) t.e. shte trqbva da si otklonqvash vnimanie to ot Osnovnia Joy ,spored men za klapite mojesh da si polzvash i klaviaturata , no ti si znaesh i za vinta sushto mislq ,4e shte ti e po trudno s potenciometyr ot kolkoto s butoni,no tova si e moe mnenie i az sam go mislil tozi variant s 2-Joya ili neshto takova ,no se otkazah po tazi pri4ina ,oshte predi da se ubedq ,4e shte mi e trudno tehni4eski da go izpulnq!
No ti shtom si reshil da deistvash -pojelavam ti uspeh , a ako uspeesh nadqvaqm se da spodelish opita s vsi4ki ))
Ето и по конкретна информация-сега съм с Лодджитех Винг Ман Екстреме 3Д той е на USB порт имам и стария ми Лодджитех Винг Ман Атак-на също такъв порт-него искам да преработя на 3 канален допълнителен модул-двете посоки и газта с този механичен проблем ще се справя само опознаването в РС ми е мъгла!
За различните модели и има различни начини за инсталиране, но пробвай така:
- без да включваш джойстика в USB порта от контрол панела ->Printers and Other Hardware ->Game Controler ->Add... ->Have disk и посочваш мястото с инсталацията, а след като приключи, включваш вече джойстика (ако по време на инсталирането не те накарат да го направиш ).
Има и една вероятност консумацията ти на някой джойстик по USB шината да е по-голяма и заедно с 2-ия да не достига, но тя е по-малка.
А колкото до ползата от допълнителни врътки, мисля че е безпорно удобството да са ти винаги пода ръка такива, а не да си отклоняваш вниманието да търсиш съответния бутон на клавиатурата. Който има HOTAS знае за какво говоря . А иначе отделна ос за задкрилките според мен не е необходимо, освен с цел да се освободят 2 бутона за други нужди, но всеки знае себе си :o . Лично аз ползвам една за тримера на хоризонталното кормило и една за стъпката на витлото (то за Месера няма кой знае каква полза - карам на автоматична).
За онези на които не им достигат бутони, мога да им препоръчам програмката New View, има интересни функции - използва се като алтернатива на Track IR, и не е само това. Но говорим вече за друга бира .
Salute!
Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!
Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!
Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!
Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!
Съжалявам за това с многото отговори нещо ми беше зациклил компа.А за лоджитех може да си прав за себе си но кажи защо и какви алтернативи предлагаш.Също така ако някой знае сайтове с по подробна информация за джойстици които се намират у нас да каже смятам че така ще улесни много хора!Чао
Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.
Съжалявам, че трябва да го кажа, но тук едно нещо не се "връзва" с аеродинамиката на самолета - задкрилките и икономичния режим. Вярно е, че с "фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини ", но само това. Задкрилките изменят профила на крилото така, че то създава по-голяма подемна сила, но в същото време увеличават коефициента на челно съпротивление. Точно затова в никоя инструкция за пилотиране не се препоръчва използването на задкрилки (на колкото и малки ъгли на отклонение да са) с цел икономии - защото челното съпротивление нараства, а така расте и разхода на гориво. За хоризонтиране хората са измислили тример на хоризонталното кормило (за Месера единственото).
А "когато бягате с тежко ранена машина " - зависи къде е ранена и са много по-малко случаите когато би помогнало отколкото навредило използването на тези задкрилки, които въобще не са панацея . С две думи те са предвидени за излитане и кацане, а така също и някои по-свити завои и фигури, като това си води съответни негативни последици (загуба на скорост), но понякога това е оправдано. Има и още няколко случая когато могат да се ползват и да е оправдано (иначе всеки може да ги пуска когато му е кеф :roll: ).
За стъпката на витлото е така наистина, стига да се използва внимателно защото Месера много лесно минава над максимално допустимите обороти и двигателя се поврежда (буталата излизат през цилиндрите за да видят кой го кара този самолет :lol: ).
Ако темата за аеродинамика представлява интерес и ще е полезна за повече хора, то може да отворим отделна тема и там да се обсъждат подобни въпроси (но може би на новия форум).
Salute!
Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.
Съжалявам, че трябва да го кажа, но тук едно нещо не се "връзва" с аеродинамиката на самолета - задкрилките и икономичния режим. Вярно е, че с "фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини ", но само това. Задкрилките изменят профила на крилото така, че то създава по-голяма подемна сила, но в същото време увеличават коефициента на челно съпротивление. Точно затова в никоя инструкция за пилотиране не се препоръчва използването на задкрилки (на колкото и малки ъгли на отклонение да са) с цел икономии - защото челното съпротивление нараства, а така расте и разхода на гориво. За хоризонтиране хората са измислили тример на хоризонталното кормило (за Месера единственото).
А "когато бягате с тежко ранена машина " - зависи къде е ранена и са много по-малко случаите когато би помогнало отколкото навредило използването на тези задкрилки, които въобще не са панацея . С две думи те са предвидени за излитане и кацане, а така също и някои по-свити завои и фигури, като това си води съответни негативни последици (загуба на скорост), но понякога това е оправдано. Има и още няколко случая когато могат да се ползват и да е оправдано (иначе всеки може да ги пуска когато му е кеф :roll: ).
За стъпката на витлото е така наистина, стига да се използва внимателно защото Месера много лесно минава над максимално допустимите обороти и двигателя се поврежда (буталата излизат през цилиндрите за да видят кой го кара този самолет :lol: ).
Ако темата за аеродинамика представлява интерес и ще е полезна за повече хора, то може да отворим отделна тема и там да се обсъждат подобни въпроси (но може би на новия форум).
Salute!
Absolutno e prav shefa,tova go kazvam , ne za da mu se maznia a za da iztriq vsqko edno sumnenie v dumite mu!!!
Da se izpolzvat klapite za trimuvane na samoleta e izklu4itelno neopravdano ot vsqka gledna to4ka i za instrukciite e prav ,daje i na suvremennite samoleti,kadeto zagubata na skorost ne e tolkova fatalna!
Ne znam dali ima trimer Me109( prostete za profanizma ,no ne mi se e nalagalo da go izpolzvam), no ako ima spokoino mojete da go izpolzvate za hprizotirane(za tezi koito ne znaiat) a ne klapite ,osven tova s pusnati klapi (nqma da obqsnqvam zashto ,shefa po- gore e pisal) samoleta stava savsem drug i po princip po-truden,klapite sa za da skusqvat probega i razbega i namalqvat skorosta na izlitane i kacane a sushto taka i za kratkovremenno podobrqvane na manevrenosta,kazvam kratkovremenno za vitlovite samoleti, no ne i za reaktivnite ,zashtoto zagubata na energiq e golqma - neshto ne dopustimo za osnovniq samolet na eskadrilata Me-109!
Salute!
Точно така, никакви клапи, само буум и зуум. :lol:
Вчера при едно пикиране с моя Me-109G-2 вдигнах 800км/ч на 3000м, без изобщо да се разпадне. Това ако не е самолет, здраве му кажи. :lol: Буум и зуум тактиката има безспорни предимства, разисквали сме ги не веднъж.
Брех изядохте ма с тия клапи!)Искам да поясня-става дума за съвсем леко откланяне възможно само с хотас контрол.Такова с клавиатура не става.Но както и да ,е аз казвам своя опит и не се сърдя на други мнения.То бум зума лесно ма я се пробвай на ВЕФ срещу добри пилоти и със калпав нет че да те питам тогаз.В последните 4-5 мисии стрелям стрелям,имах и попадения ма не падат гадовете на последната здраво го треснах един Ил-2 но кацна в полето гада а за мен ядец.А клапите и ръчната стъпка ползвам така-като попривъша мунициите бягам горе и там 0,5-1% клапи и стъпка 70-80% с 45-50% газ и беж на юг към бетонната писта на Новоросийск.Руснаците често дебнат немците на кацане и бая народ има избит така но тук ААА и зъл и не идват а и дори и леко да лагне меса се троши но не се взривява.Още един въпрос -АБЕ НИКОЙ НЕ СПОДЕЛЯ ОПИТА СИ С ДЖОЙСТИК-КОЙ КАКЪВ ПОЛЗВА И КАКВО ХАРЕСВА И КАКВО В НЕГО КАКТО И НА КВА ЦЕНА СЕ НАМИРА.Всъщност това бе и основната ми тема Благодаря предварително за всяка информация.
Росев, извинявай, това не беше насочено само към теб, а към всички останали, четящи форума. Лошо е някой да каже нещо, което според мен не е правилно, и след това доста хора да правят една и съща грешка и да си носят последствията от това. В случая не визирам само теб, а и мен. Аз слушах известно време какво говорят някои и си патих доста след това. Не искам историята да се повтаря.
Джойстика-а-а-а :cry: - аз летя с едно дръво - Genius F23. Пълна скръб. Едва го дръжа в изправност. Имам луфт по крен с ампитуда над 1см, при условие, че съм си играл доста, за да го намаля.
На дневен ред ми е купуване на нов стик. Току-що говорих с Хана по този въпрос. Той препоръча Thrustmaster Afterburner II Force feedback Ето и линк: http://www.bgstore.com/x/c.php?xact=...amp;xcat=17070, но този е без Force feedback.
Струва 108лв, което си заслужава, ако е добър стика.
Ще трябва да се разходя пак до София и да го видя на място.
Comment