Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Технически въпроси, свързани със симулаторите, компютрите...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    miro написа
    А уидноуса наистина не позволява да има включени повече от 1 джойстик. Независимо дали са включени в портовете или не. Казава че за да се активира 2-рия трябва да се махне настоящия. Това го мъчих и на ХР и на 98. Все същия резултат.
    За Win98 - съм съгласен и точно затова преди доста време преминах на ХР, където си използвах 1 джойстик включван в USB порт и 1 който си направих и включвах към Game порта (2 оси + 2 бутона). И двата си работеха в Ил-а, само където втория "шумеше" много досадно. Така че който има желание за повече оси - възможно е :!: .
    Salute!

    Comment


      Мерси за съветите!Ето и по конкретна информация-сега съм с Лодджитех Винг Ман Екстреме 3Д той е на USB порт имам и стария ми Лодджитех Винг Ман Атак-на също такъв порт-него искам да преработя на 3 канален допълнителен модул-двете посоки и газта с този механичен проблем ще се справя само опознаването в РС ми е мъгла!

      Comment


        Dobromir написа
        Здравейте момчета!Моля ви и аз за съвет.Моя джойстик е Лоджитех винг ман екстреме 3 д и съм горе долу доволен и известни забележки ма за 30 долара и тва е доста добре!Иска ми се само някак да вържа още два канала с потенциометри и да вкарам там задкрилки и стъпка на витлото обаче изобщо не съм в час може ли и как да стане.Пробвах с втори джойстик просто за проба но не става-опознава само един.Говорих и с някои баш компютраджии но и те идея си нямат как да стане -всеки вика дай схема и готово!Сега задрилките са ми в скролера на мишката -пак е нешо ма не е много удобно!Благодаря ви предварително!
        Hi ,otnosno tvoiat problem s instaliraneto na drugi dva potenciometyra ne mog ada ti pomogna ,no moga da ti kaja ,4e naprimer za klapite ne mislq 4e ti e nujen 4ak potenciometyr-moje da minesh i s gva butona ( za spuskane i za vdigane ),pri uslovie 4e shte polzvash drug Joy (vtori ) t.e. shte trqbva da si otklonqvash vnimanie to ot Osnovnia Joy ,spored men za klapite mojesh da si polzvash i klaviaturata , no ti si znaesh i za vinta sushto mislq ,4e shte ti e po trudno s potenciometyr ot kolkoto s butoni,no tova si e moe mnenie i az sam go mislil tozi variant s 2-Joya ili neshto takova ,no se otkazah po tazi pri4ina ,oshte predi da se ubedq ,4e shte mi e trudno tehni4eski da go izpulnq!
        No ti shtom si reshil da deistvash -pojelavam ti uspeh , a ako uspeesh nadqvaqm se da spodelish opita s vsi4ki ))

        Comment


          Dobromir написа
          Ето и по конкретна информация-сега съм с Лодджитех Винг Ман Екстреме 3Д той е на USB порт имам и стария ми Лодджитех Винг Ман Атак-на също такъв порт-него искам да преработя на 3 канален допълнителен модул-двете посоки и газта с този механичен проблем ще се справя само опознаването в РС ми е мъгла!
          За различните модели и има различни начини за инсталиране, но пробвай така:
          - без да включваш джойстика в USB порта от контрол панела ->Printers and Other Hardware ->Game Controler ->Add... ->Have disk и посочваш мястото с инсталацията, а след като приключи, включваш вече джойстика (ако по време на инсталирането не те накарат да го направиш ).
          Има и една вероятност консумацията ти на някой джойстик по USB шината да е по-голяма и заедно с 2-ия да не достига, но тя е по-малка.
          А колкото до ползата от допълнителни врътки, мисля че е безпорно удобството да са ти винаги пода ръка такива, а не да си отклоняваш вниманието да търсиш съответния бутон на клавиатурата. Който има HOTAS знае за какво говоря . А иначе отделна ос за задкрилките според мен не е необходимо, освен с цел да се освободят 2 бутона за други нужди, но всеки знае себе си :o . Лично аз ползвам една за тримера на хоризонталното кормило и една за стъпката на витлото (то за Месера няма кой знае каква полза - карам на автоматична).
          За онези на които не им достигат бутони, мога да им препоръчам програмката New View, има интересни функции - използва се като алтернатива на Track IR, и не е само това. Но говорим вече за друга бира .
          Salute!

          Comment


            Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!

            Comment


              Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!

              Comment


                Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!

                Comment


                  Благодаря на всички за съветите щом се справя ще дам пълен отчет!Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.Така например избягах на два Спитфаера в една мисия и те после адски се чудеха че съм го направил без номера -не посмяха директно да ми кажат че читвам.При превключване с клавиатура винаги атаката идва 100% а това крие огромен риск от блокаж на двигателя!Има и други неща които могат да се вкарат там но това е въпрос на предпочитания.Между другото за джойстиците-хареса ми модела WingMan Extreme3D pro -71лв кормилна функция и 12 копчета!Ако някой го познава нека каже две думи!

                  Comment


                    Аз лоджитех не бих си купил 2 път и не го препоръчвам на никой!!!
                    su27 AKA =VNVV=Stoyanov
                    ______________________________
                    "Ще се видим във Валхала!"

                    Comment


                      Съжалявам за това с многото отговори нещо ми беше зациклил компа.А за лоджитех може да си прав за себе си но кажи защо и какви алтернативи предлагаш.Също така ако някой знае сайтове с по подробна информация за джойстици които се намират у нас да каже смятам че така ще улесни много хора!Чао

                      Comment


                        Re: Статистика на населението

                        Dobromir написа
                        Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.
                        Съжалявам, че трябва да го кажа, но тук едно нещо не се "връзва" с аеродинамиката на самолета - задкрилките и икономичния режим. Вярно е, че с "фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини ", но само това. Задкрилките изменят профила на крилото така, че то създава по-голяма подемна сила, но в същото време увеличават коефициента на челно съпротивление. Точно затова в никоя инструкция за пилотиране не се препоръчва използването на задкрилки (на колкото и малки ъгли на отклонение да са) с цел икономии - защото челното съпротивление нараства, а така расте и разхода на гориво. За хоризонтиране хората са измислили тример на хоризонталното кормило (за Месера единственото).
                        А "когато бягате с тежко ранена машина " - зависи къде е ранена и са много по-малко случаите когато би помогнало отколкото навредило използването на тези задкрилки, които въобще не са панацея . С две думи те са предвидени за излитане и кацане, а така също и някои по-свити завои и фигури, като това си води съответни негативни последици (загуба на скорост), но понякога това е оправдано. Има и още няколко случая когато могат да се ползват и да е оправдано (иначе всеки може да ги пуска когато му е кеф :roll: ).
                        За стъпката на витлото е така наистина, стига да се използва внимателно защото Месера много лесно минава над максимално допустимите обороти и двигателя се поврежда (буталата излизат през цилиндрите за да видят кой го кара този самолет :lol: ).
                        Ако темата за аеродинамика представлява интерес и ще е полезна за повече хора, то може да отворим отделна тема и там да се обсъждат подобни въпроси (но може би на новия форум).
                        Salute!

                        Comment


                          Tangra написа
                          Dobromir написа
                          Ето и няколко думи за ползите-при фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини и да карате в по икономични режими на дълги ВЕФ мисии е доста ценно същото важи и когато бягате с тежко ранена машина а за ъгъла на атака на витлото също-когато е от хотас контрол автоматично ви идва на оставения от вас процент и в напрегнатия бой това може да ви спаси Ме 109 катери адски добре на атака 80-90% и така може и да не им увиснете на руснаците за да ви разстрелят от упор.
                          Съжалявам, че трябва да го кажа, но тук едно нещо не се "връзва" с аеродинамиката на самолета - задкрилките и икономичния режим. Вярно е, че с "фината настройка на задкрилките има възможност да стабилизрате Меса на хоризонтален полет на всякакви височини ", но само това. Задкрилките изменят профила на крилото така, че то създава по-голяма подемна сила, но в същото време увеличават коефициента на челно съпротивление. Точно затова в никоя инструкция за пилотиране не се препоръчва използването на задкрилки (на колкото и малки ъгли на отклонение да са) с цел икономии - защото челното съпротивление нараства, а така расте и разхода на гориво. За хоризонтиране хората са измислили тример на хоризонталното кормило (за Месера единственото).
                          А "когато бягате с тежко ранена машина " - зависи къде е ранена и са много по-малко случаите когато би помогнало отколкото навредило използването на тези задкрилки, които въобще не са панацея . С две думи те са предвидени за излитане и кацане, а така също и някои по-свити завои и фигури, като това си води съответни негативни последици (загуба на скорост), но понякога това е оправдано. Има и още няколко случая когато могат да се ползват и да е оправдано (иначе всеки може да ги пуска когато му е кеф :roll: ).
                          За стъпката на витлото е така наистина, стига да се използва внимателно защото Месера много лесно минава над максимално допустимите обороти и двигателя се поврежда (буталата излизат през цилиндрите за да видят кой го кара този самолет :lol: ).
                          Ако темата за аеродинамика представлява интерес и ще е полезна за повече хора, то може да отворим отделна тема и там да се обсъждат подобни въпроси (но може би на новия форум).
                          Salute!
                          Absolutno e prav shefa,tova go kazvam , ne za da mu se maznia a za da iztriq vsqko edno sumnenie v dumite mu!!!
                          Da se izpolzvat klapite za trimuvane na samoleta e izklu4itelno neopravdano ot vsqka gledna to4ka i za instrukciite e prav ,daje i na suvremennite samoleti,kadeto zagubata na skorost ne e tolkova fatalna!
                          Ne znam dali ima trimer Me109( prostete za profanizma ,no ne mi se e nalagalo da go izpolzvam), no ako ima spokoino mojete da go izpolzvate za hprizotirane(za tezi koito ne znaiat) a ne klapite ,osven tova s pusnati klapi (nqma da obqsnqvam zashto ,shefa po- gore e pisal) samoleta stava savsem drug i po princip po-truden,klapite sa za da skusqvat probega i razbega i namalqvat skorosta na izlitane i kacane a sushto taka i za kratkovremenno podobrqvane na manevrenosta,kazvam kratkovremenno za vitlovite samoleti, no ne i za reaktivnite ,zashtoto zagubata na energiq e golqma - neshto ne dopustimo za osnovniq samolet na eskadrilata Me-109!
                          Salute!

                          Comment


                            Точно така, никакви клапи, само буум и зуум. :lol:
                            Вчера при едно пикиране с моя Me-109G-2 вдигнах 800км/ч на 3000м, без изобщо да се разпадне. Това ако не е самолет, здраве му кажи. :lol: Буум и зуум тактиката има безспорни предимства, разисквали сме ги не веднъж.
                            =VNVV=Shilo
                            Въздушните на Негово Величество Войски

                            Comment


                              Брех изядохте ма с тия клапи!)Искам да поясня-става дума за съвсем леко откланяне възможно само с хотас контрол.Такова с клавиатура не става.Но както и да ,е аз казвам своя опит и не се сърдя на други мнения.То бум зума лесно ма я се пробвай на ВЕФ срещу добри пилоти и със калпав нет че да те питам тогаз.В последните 4-5 мисии стрелям стрелям,имах и попадения ма не падат гадовете на последната здраво го треснах един Ил-2 но кацна в полето гада а за мен ядец.А клапите и ръчната стъпка ползвам така-като попривъша мунициите бягам горе и там 0,5-1% клапи и стъпка 70-80% с 45-50% газ и беж на юг към бетонната писта на Новоросийск.Руснаците често дебнат немците на кацане и бая народ има избит така но тук ААА и зъл и не идват а и дори и леко да лагне меса се троши но не се взривява.Още един въпрос -АБЕ НИКОЙ НЕ СПОДЕЛЯ ОПИТА СИ С ДЖОЙСТИК-КОЙ КАКЪВ ПОЛЗВА И КАКВО ХАРЕСВА И КАКВО В НЕГО КАКТО И НА КВА ЦЕНА СЕ НАМИРА.Всъщност това бе и основната ми тема Благодаря предварително за всяка информация.

                              Comment


                                Росев, извинявай, това не беше насочено само към теб, а към всички останали, четящи форума. Лошо е някой да каже нещо, което според мен не е правилно, и след това доста хора да правят една и съща грешка и да си носят последствията от това. В случая не визирам само теб, а и мен. Аз слушах известно време какво говорят някои и си патих доста след това. Не искам историята да се повтаря.

                                Джойстика-а-а-а :cry: - аз летя с едно дръво - Genius F23. Пълна скръб. Едва го дръжа в изправност. Имам луфт по крен с ампитуда над 1см, при условие, че съм си играл доста, за да го намаля.
                                На дневен ред ми е купуване на нов стик. Току-що говорих с Хана по този въпрос. Той препоръча Thrustmaster Afterburner II Force feedback Ето и линк: http://www.bgstore.com/x/c.php?xact=...amp;xcat=17070, но този е без Force feedback.
                                Струва 108лв, което си заслужава, ако е добър стика.

                                Ще трябва да се разходя пак до София и да го видя на място.
                                =VNVV=Shilo
                                Въздушните на Негово Величество Войски

                                Comment

                                Working...
                                X