Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разбори на полетите

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Здравейте момчета ,реших и аз да драсна някой ред.Снощи на тренеровката нямах връзка и не можах да се движа с вас но пък пробвах 5 точков Г-2 и даде резултат .Както казваме но лов гъски се бият с едри сачми!Все още греша с тва навиране в Иловете ама ще го изглаждам .Абе не мога често да тренирам че жената като види джоя очите и се наливат с кръв…Снощи направих поучителна за мен мисия на ВЕФ –отначало се изнервих от чакане но после стана следното.Мисията бе 4 Ф-4 прикриват зона и 6 Емила съпровождат Ю 87 противник Ил-2, Хърикейни и Ла-5.Част от изнервените играчи напуснаха и така аз имах бот воден.В началото малко се отклоних от зоната но после се включих на време в боя.Водения много ми помогна-даваше кратки и ясни инструкции за захождащите към мен руснаци и така реагирах на време.Гърмях по няколко прихващащи емили хърикейна но не ги засегнах сериозно защото и аз трябваше да маневрирам от противник.За 4-5 мин емилите и хъртовете се поизтрепаха като за съжаление нашите изгубиха.Тъкмо тръгвам на един и гледам от север идват 5 изтребителя и право върху мен.Това бяха Ла-5 завъртяхме се в кръг ударих един леко а втори засегна водения.В удобен момент успях да влеза на този дето бях засегнал отзад и отдолу и в упор му вкарах един ред но и мен вече ме стреляха и рязко свих надолу вляво но руснака бе опитен последва ме и на втория откос ми откъсна дясното крило.Някак успях да скоча и се спасих.Абе някак крехък е Меса виж Фокевулф много държи на бой.Основния извод ми е че наистина двойките ако се сработим много ще ни помогнат.Но няма да е лесно аз като карам воден 70% от вниманието ми е да следя водещия и едва 30% за обстановката.А тоя Ла-5 борден номер 5 дето го цапнах изпуши силно планира около 1 км и се разби а на разбора го дават загинал при инцидент!!!Пилота явно бе убит защото нито се помъчи да маневрира нито до скача.Играл съм на подводници от Втората Световна сайта е www.sh2fleet.com но там има Батал репортери които пишат репортож и отразяват всичко а при грешки има контестации тук как става не знам.

    Comment


      Vodesht e emo, voden e Kalin. Prekrasno!


      Comment


        Oshte formazii

        Comment


          след снощните полети констатирах следните трудни моменти за мен
          1. Загубих водешият след две бойни маневрирания.
          2. Лесно губя ориентация на новите карти.


          Някой може ли да ми даде практи4ен съвет относно навигацията и съвместното маневриране.
          I love fucking army
          and she loves me, fucking me.

          Comment


            Рийпър, ние в момента точно това тренираме - летене плътно до водещия.
            Необходими са няколко условия, за да не губиш водача:
            1. Да си летял с него преди;
            2. Трябва да го познаваш, да знеш стила му на летене;
            3. Много е важно водачът да дава команди и да следи за тяхното изпълнение
            Пример:
            <1>"Тук 'Водач', курс 330*, височина 3500м, 2200 оборота на двигателя. Край"
            <2>"Тук 'Водач'. Набираме височина, обороти - 2400". Край"
            <3>"Тук 'Водач'. Нов курс 270*, завиваме наляво. Край. " Следва подготвителна команда: "Тук 'Водач', завиваме наляво. 3, 2, 1, ляво.", като започва виража.

            Ако воденият е опитен, може да се използва и по-съкратен вариант, без броенето, но винаги трябва да се казва на водимия какво предстои да се прави.

            В общи линии това се получи при полета ни със Стеф и Розев, тази вечер. Взехме 300л гориво и подтелен резервоар.

            Излетяхме, поехме курс към летището на противника, като набрахме 4500м височина.
            Открихме цели по-ниско от нас, въртящи се в кълбо. Хвърлихме баките. Розев намали височината си, за да разбере какви самолети са точно, аз и Стеф останахме да кръжим отгоре, като го следяхме. Оказа се, че повечето са самолети от нашия отбор и продължихме по курса към противниковото летище.
            Розев се отклони да следва един противников Хе-111 и се загубихме.

            Достигнахме до летището и продължихме със Стеф да кръжим на височина 3-4 хил. метра. Остана ни 150л гориво и се отправихме към нашето летище. По пътя открихме цел, настигнахме я, оказа се противноков Ла-5. Атакувахме го, като непрекъснато се сменяхме при атаките. Използвахме пикиране и стръмно изкачване (горка), стремяхме се да не губим скоростта си. Пилотът се обърка кой да следва и го свалихме.

            Прибрахме се благополучно до нашето летище.
            При последния завой за кацане, светна лампата за минимален остатък на гориво.
            Кацнахме.

            Изводи:
            1. Запазване на групата е много важно;
            2. Следене на количеството гориво в резервоара;
            3. Летенето на пълна мощност се използва само, ако е необходимо. (Има противник на близо и е необходимо да се набере скорост) Пести се гориво и двигателят не прегрява. Дава се възможност на водения да може да догони водещия;
            4. При кацане - приземява се първо този, който е с повреден самолет или е с по-малко гориво.

            Лично аз се изкефих на полета. Стеф не ме загуби нито за миг, за което го поздравявам.

            Навигация
            Рийпър, преди излитане в мисия, е необходимо да запомниш няколко ключови ориентира от маршрута на полета. Важно е също да следиш курса, местността под теб и да я съпоставяш с тази на картата. Ако в боя загубиш ориентация, пробвай да следваш река или път, за известно време и търси ориентири.
            Взаимодействието с останалите пилоти от групата също е важно.
            =VNVV=Shilo
            Въздушните на Негово Величество Войски

            Comment


              Iskam da nablegna na nqkolko momenta ot snoshtnite poleti ,za da e qsno za drug pat I da ne stavat takiva nedorazumeniq – da ni biqt kato muhi!Tozi razbor pove4e e naso4en kam Shilo ,poneje toi beshe v polezrenieto mi ..e ne postoqnno))),no nadqvam se skoro da zapo4na I da ne go izpuskam !
              Da ti kaja purvo Shilo deto se razvika snoshti si beshe napulno prav,zashtoto situciqta v koiato ti misleshe 4e se namirame napulno opravdaveshe vikaneto ,vaprosut e tam ,4e ne bqhme v takava situacia I vinata za tova 4e tin e znaesh kade sam I koi e zad nas e moia,zashtoto ne ti kazah !
              Vtoro durja da ti kaja ,4e az nqmam nujda da treniram – izlitane v dvoika,polet v dvoika I kacane v dvoika ,a imam nijda da treniram manevrirane v dvoika!
              Osven tova snoshti do kolkoto razbrah ne bqha samo ttrenirovu4ni poleti a I dosta se pobiivahme ,t.e. pobiivaha ni))
              Taka ,4e shtom kato ti kazah da izlitash a az posle shte te nastigna kato zapusna ,trqbvashe da napravish taka !Oshte pove4e ,4e imashe nijda ot nashata pomosht-ako beshe izletql po kurssa na polosata,posle zavoi na lqvo kum kvadranta na boia,az shtqh da izletq napravo ot stoqnkata –pred men imashe ruliojka dostatu4no dulga da izletq(probvah go predi tova),koqto oshte pove4e ,4e beshe I v kursa kum kvadrata na boia!
              Vmesto tova ti zasiti efira s gluposti ,koito pove4e o4akvah da 4uq ot edin vzvoden komamdir ot kursantskata rota ot kolkoto ot teb - ot roda na “kolkoe polezno marsheruvaneto vav Voenoto U4ilishte”ami trqbva da ti kaja vav boia marsheruvaneto e neumestno- to e za paradi I praznici ,za pokaznost!,taka 4e v slu4aq ne postupi izklu4itelno neumestno!
              Minutata koiato se zabavihme za da izletim v dvoika ,mojeshe da spasi Stoqnov (mislq 4e toi beshe tam ),po kogoto strelqha dokato kacashe!
              Posle ,nqma nujda ti kazvam ve4e nqkolko pati da NE mi suobshtavash postoianno –kurs,moshnost I t.n.-,kazvam ti go ne za da ti se pravq na velik ,a zashtoto naistina nqmam nujda ot tova I sushto taka nqma nujda da zapulvame efira s problemite na nashta dvoika, dokato v sushtoto vreme ,horata nqkade imat nujda ot pomosht I nie zaradi teq kurs I moshnost ne mojem da razberem kade se namirat!
              Sled tova pak poradi pri4ina ,4e efira beshe zadrustem ne mojah da ti kaja navreme ,4e nqkoi ni atakuva otzad I mojeshe dam u napraime edin sandvi4 ,no ….-uspqh samo da ti kaja da bqgash na nqkade , shtot kato se osvobodi efira samo tova mojah da kaja,posle me dumnaha!
              A I oshte neshto ,kogato bqh reshil da go razstrelqm oniq sas zapalenite svetlini,purvo toi beshe dostatu4no dale4 ot letishteto ( I az moga taka v neizgodna situacia da si palna lampite ,tad a ne me strelqt ) I oshte predi tova ,az ostanah s vpe4atlenieto 4e se strelq po vsi4ko koeto hvur4i poneje kolegata se oplaka ,4e go strelqt dokato kaca I za tva reshih da go dumna , no ti mi otmeni atakata ,posle se namesi Stoianov I kaza da si go strelqm ,no beshe ve4e kusno ,osven 4e gorqh po4ti celia I ne mi ba4kashe dvigatelq ,edin mi dosajdashe na 6 ,taka 4e nqmah vuzmojnost da atakuvam povtorno!
              Osnovna zabelejka ( ako moga da pravq takiva ) kam Shilo e ne za leteneto a 4e zapulva efira s nenujni ( nqkoi absolutno neumestni) radiorazgovori !
              Molq Shilo da si vzemesh pouka ot tozi razbor ,a ne da mi se surdish za otkroveniqta!
              Ako ti ili nqkoi drug imate nqkakvi zabelejki kam men ,molia da mi kajete za da se poopravq navreme!

              Comment


                Snoshti (10.03) inzidentno se poluchiha interesni poleti sreshtu druga eskadrila, prijatelska na =VNVV=Khan. Modelite bjaha ogranicheni do 1942 g., kato chervenite na praktika dokazaha, che novite samoleti v AEP P-51 i Spitfire(mod 1942) sa napulno ravnostoini i dori v njakoi aspekti prevuzhozdat Me Bf 109 G2.
                V taktichesko otnoshenie, osven pri purvijat polet, otstupihme napulno. Tehnite piloti bjaha dobri, no greshkite bjaha v nas. Vlizahme v boi s protivnik, koito ni prevuzhozdashe vuv visochina i skorost, a tova e pochti ravnosilno na samoubiistvo. Obrushtam vnimanie na vodachite, vkluchitelno i na sebe si - ozenjavaite trezvo obstanovkata. Ne e sramno da izbjagash za da ne te ubijat. Nai-vazno e da kaznesh ziv, a kolko samoleta si svali shte gledame posle. Razgovorite na TSa, bjaha pulna nerazborija i kreshtene. Vikaneto ne vodi do nikude, polzvaite jasni i kratki pozivni. Nai-dobrijat variant e da se polzvat otdelni kanali ot dvoikite. Vodachi - ne obvinjavaite horata, dori i da sa sgreshili - objasnete im greshkata(ako ima takava). Tova e trenirovka, zatova se pravi, za da se vidjat greshkite i da se izbjagvat v budeshte.
                Nuzno e po-dobro srabotvane na dvoikite. Manevri za prihvashtane na protivnik na 6 chasa(naprimer "sandvich" ili "noziza") ne bjaha izpolzvani vuobshte. Neshta na koito shte se nablegne v sledvashtite trenirovki.
                Do ponedelnik vuv foruma shte bude izlozena podrobna trenirovuchna programa.
                Obshto sum dovolen ot vcherashnite poleti. Smjatam, che nauchihme neshto i nai-vaznoto - vidjahme si greshkite. Ritaha ni kato paleta, no i
                tova e nuzno. Za da se izpravish - trjabva purvo da padnesh.
                Nadjavam se zavbudeshte da ima poveche hora pri poletite, za da mozem da rabotim po-pulnozenno.
                Pozdravi

                =VNVV=ED

                Comment


                  Zdravejte i ot men!Takaa naistina goliam zor vidiahme snoshti i to ne tolkova sus Spitfire kolkoto s P-51-cite! Naistina horata s/u nas biaha dosta dobri.... no i nie ne postupvahme mnogo umno.Triabvashe da izlitame ot po dalechnoto letishte,za da uspeem da naberem visochina....
                  2-ro imahme chisleno preimushtestvo koeto ne se useti poradi tova che samo edna ot dvoikite se bieshe s 2-ili 3 protivnici.
                  @Shilo : spokoino shte ima da ni svaliat oshte mnogo dokato izchistim neshtata i dokato pochnem da mislim kakto triabva Tova vi beshe purvia polet (boen) s Foxy ako ne se luzha taka che,niama nishto nenormalno v sluchiloto se.Ne se ostaviaj da te vodiat emociite!

                  @ Emo : sandvich napravihme vednuzh,no ne beshe uspeshen i teb te udariha. az lichno si go obiasniavam zaradi loshata kominikacia,chak na 2ria put se razbrahme.Dokato vodeh az mi se nalagashe da povtariam po 3-4 puti i pak v niakoi sluchai ne me razbirashe.... sushtoto beshe i dokato ti vodeshe,chesto ne razbirah che si namalil ili neshto takova.

                  Az lichno sum dovolen ot boia.Poluchi se dosta dobra trenirovka ot koiato razbrahme kachestvata na novite samoleti.P-51 otstupva na G-2 pri vertikalno manevrirane po specialno pri manevri kato immelman i luping kadeto mu se nalaga da kateri i da sviva maksimalno radiusa. Az lichno dobih dosta dobra predstava za tozi samolet zashtoto vodih boi 1:1 s Thiem okolo 15-20 min ako ne se luzha,mozhe i poveche da e bilo......

                  Pri 109 zabeliazah che pri poraziavane na rezervoara,gorivoto spira da izticha....ne znam dali tova go imashe predi....

                  Pak kazvam dovolen sum ot poletite! dopuskame dosta greshki,no gi otkrivame,a shtom si razbral kakuv e problema,toi e napolovina reshen.

                  Pozdravi!

                  Stoyancho ot selo))
                  su27 AKA =VNVV=Stoyanov
                  ______________________________
                  "Ще се видим във Валхала!"

                  Comment


                    Съжалявам, че чак сега пиша моя отговор, но бях много зает до този момент.

                    Полетите от снощи - много бой ядохме и смятам, че беше с основание.
                    Противниковите пилоти бяха на доста високо ниво.
                    1.В повечето случаи двойката от мен и Фокси се оказваше без предимство във височината и скоростта, защото бързахме да идем на помощ на ЕД и Стоянов. Това беше основна тактическа грешка.
                    Не би трябвало да се допуска в по-нататъчните полети. Би било по-добре да се изчакваме и да излитаме заедно всички. Противниковите пилоти така правеха.

                    @ Фоски:
                    Бележките ти са уместни, но аз не правя нищо случайно. Винаги има някаква причина. Не искам да ме разбираш погрешно. Целта беше само една - да помогнем на нашите.

                    1. Летенето в двойка е много важно. Вече си го разбрал, за което се радвам. То трябва да се тренира постоянно. Заради това те чаках и исках да излитаме заедно. Трябва да свикнем един с друг, както сме свикнали да летим заесно със Стоянов и ЕД.
                    Foxy написа
                    ot roda na “kolkoe polezno marsheruvaneto vav Voenoto U4ilishte”ami trqbva da ti kaja vav boia marsheruvaneto e neumestno- to e za paradi I praznici ,za pokaznost!,taka 4e v slu4aq ne postupi izklu4itelno neumestno!
                    Не харесвам маршируването, даже го ненавиждам! Това е тема на друг разговор.
                    Казах наистина нещо подобно, но не беше точно така, както го интерпретираш ти. Това се наложи от факта, че ние трябва да свикнем един с друг (не се отнася само до мен и теб), а и защото трябваше по някакъв начин да ти обърна вниманието отново към летенето в двойка. Явно опитът е бил успешен. Непрекъснатото летене в двойка спомага за стиковането на пилотите.
                    Да не забравяме, че ти няколко пъти ме изоставяш и започваш да гониш противников самолет. Не знам дали си обърнал внимание, но ЕД и Стоянов винаги излитаха в двойка и не се разделяха.
                    Казах ти също, че не е толкова важно да свалиш самолет, а да опазиш партньора. Твоята работа като воден е точно такава. Водачът стреля, а воденият се грижи за безопасността на двойката. След като боеприпасите на водача намалеят, следва смяна на местата. Доста често ми се е случва да стрелям от голяма дистанция с картечниците, само и само да стресна малко противниковия пилот и да му отвлека вниманнието, когато е зад някой наш.

                    В тази връзка, предлагам на ЕД да направим няколко затворени тренировки, без чужди пилоти, в които да се отработват точно такива полети със атаки и прикриване, смяна на водачите и т.н.

                    2. За говоренето: Непрекъснато ти давах предстоящи промени в курса, височината, скоростта, оборотите на двигателя, защото така ти си подготвен за това, което предстои да се прави и вероятността да ме загубиш е по-малка. Това ни беше първият полет заедно с ТС, а и първият ни боен полет като двойка. Вероятно не си летял в двойка с ЕД. Той дава същите данни като мен. От него съм се учил. Стоянов прави същото. По този начин водачът има обратка връзка от водения, като получава "Разбрано" от водения. Нищо друго освен това не съм говорил.

                    @ Стоянов: Благодаря за бележките, ще ги имам предвид.

                    @ЕД: Целта на включването ми в боя, дори и без предимство във височина и скорост, беше заради това, че ти и Стоянов се сражавате срещу превъзхождащ по численост противник. Исках да отвлека някой след мен и по този начин да ви окажа помощ. След това някой от вас го атакува и го унищожава.

                    Момчета, слабите ни места са:
                    1. Сравнително късно откриване на противника зад нас. Не са рядко случаите когато това става чак при започне да стрелбата;
                    2. Никакво прилагане на маньоври тип "Сандвич" и "Ножица" от пилотите в двойката;
                    3. Стиковане на постоянни двойки.

                    Предстои ни много летене и отстраняване на грешките.
                    =VNVV=Shilo
                    Въздушните на Негово Величество Войски

                    Comment


                      6.02.2004 - Велик ден за българската демокрация

                      Съгласен съм с теб Шило,но ще има проблем с постоянните двойки защото са малко хората които са всеки ден на линия.
                      На ТС задължителнотрябва да са отделени двойките и само водачите да имат връзка по м/у си. Пак казвам ние сами улеснихме противника ни,той че беше силен беше ,но ние отивахме на самоубийство.....
                      su27 AKA =VNVV=Stoyanov
                      ______________________________
                      "Ще се видим във Валхала!"

                      Comment


                        Opitni nemski piloti, koito wi widqha, kazaha che prekalqwate s BnZ. Kakto i spored mene. Striktniq boom and zoom ne vodi do mnogo kilowe. Prosto trea das e zane koga moze dase wleze w manevren boi. I letete na pustite 190, stoto te sa mnogo po-resultatni i bezopasni za lete samoleti.

                        Az wremenno prukluchwam sys nemskoto letene, stoto sym se razligawil i sym zagubil sposobnostta si da ocenqwam situaciqta(t.e da se oglezdam) i poslednite mi misii kato rusnak sa prosto bedstwie

                        Comment




                          Здравей Ники!
                          Много интересно мнение,това този АС Thiem ли ти го каза тва?.... след като 1:1 му пръснах каската?
                          su27 AKA =VNVV=Stoyanov
                          ______________________________
                          "Ще се видим във Валхала!"

                          Comment


                            нещо се позагуби тази тема а според мен би трябвало да е една от най-обсъжданите...
                            та рекох малко да я възстановя макар и не по начина който си мислите но мисля че този е по добър защото нещо хич не съм доволен от последните "тренировки" забелязвам че нищо не научавам от тях а от съвсем чужди хора който ако не се впечатляват от летенето ми поне им прави впечатление че имам желание да науча нещо ново.
                            та господа специалисти... вижте тези тракове и искам коментари: грешки, минуси, плюсове ...




                            ще се радвам поне така да науча нещичко


                            Dark Galaxy ---> GoodKnight

                            Comment


                              Поздравления на всички ОРЛИ, взели участие в полетите днес, а това са:
                              =VNVV=ED - хостваше почти през цялото време сървър
                              =VNVV=Stoyanov
                              =VNVV=Shmitza - резервен хост
                              =VNVV=Medun
                              =VNVV=Chakala
                              =VNVV=Shtek4o
                              =VNVV=Stef
                              =VNVV=Rosev
                              =VNVV=Jordan
                              =VNVV=Tangra
                              =VNVV=Shilo

                              Моля да бъда извинен, ако съм пропуснал някой, но съм много изморен от над 7 (седем) часовите полети, които заформихме.

                              Само който не е летя с нас, той не знае какво е изпуснал. :twisted:

                              Летяхме като прехващачи, изтребители-бомбардировачи, прикритие на ударна група. Според мен, такива задачи би трябвало да изпълняваме много по-често.

                              =VNVV=Medun и =VNVV=Chakala се представиха отлично и в днешните полети. Браво, момчета, само така! Летите със желание, което е най-важното. Съвсем скоро нещата ще си дойдат на мястото, а това се постига само с редовни полети. От днес вече сте официални членове на ескадрилата. Поздравления!

                              Още десетина подобни полета и скоро във ВЕФ ще питат:"Какви са тия VNVV, от къде са?" Хехехеехе, мечтииии, които могат да се сбъднат. Това зависи само от нас!
                              =VNVV=Shilo
                              Въздушните на Негово Величество Войски

                              Comment


                                Здравейте момчета,полетите наистина бяха добри!Тревожи ме обаче че Фв-190 е ако орязан.На малки височини едва се влачи и за разлика от версия 1,22 където тази бронирана машина носеше доста бой тук сякаш вече не е така.Бф 109Г-2 по бива но и той е сякаш малко скопен.Като любител моделист имам доста литература за самолетите от втората световна и там ясно си пише Фв-190 превъзхожда Спитфаер 1942-1943 по ВСИЧКИ показатели!А я се побвойте тука!Радвах се на А.Е.П. но сега малко ми приседна има и още нещо което ме озадачава-симулатора е РУСКИ и то си му личи а няма нито един руски бомбер за пилотиране-например Пе-2 ,Су,Ту или ДБ оная щайга Тб не я включвам но и тя много малко е летяла.Обещаваха че ще има По-2 а не бе лошо и Фв-189 а вместо това разни италиански щайги и оная американска фантастика а трябваше да е ГлостърМетеор което би било исторически верно.А за бомберите се жаля щото на ВЕФ руснаците трупат по 60 точки за свален Хе 111 ,Ю-87 или Бф 110 а за нас е само тоя костелив орех Ил-2 който и е доста по бърз от реалните си показатели.Да не си говорим че на фронта руските машини са били доста по зле с обслужването и резервните части.Засега това е и давайте наистина по често да летим!

                                Comment

                                Working...
                                X