Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Правила - алфа версия

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    да бе капитане, тва от де ти хрумна въобще???
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #32
      Значи, нека да се изясним. Панцер Генерал 1 беше на тактическо ниво, като частите там бяха приблизително на ниво полк. Нямаше стратегически моменти, на никое ниво на играта. Всяка мисия представляваше следното (за тези, които не са се занимавали с тази иначе много добра игра): дават ти определен лимит части, ти си купуваш/водиш от предишни мисии; картата и последователността при минаване на кампанията беше изцяло предварително зададена; също така се даваше лимит на времето, който не позволяваше кой знае какви възможности за маневриране, а за да може все пак да се изпълнят мисиите, противникът (поляци, французи, руснаци и т.н.) беше съответно отслабен като количество и качество.
      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
      Проект 22.06.1941 г.
      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

      Comment


        #33
        хъм

        Месир, е а стига бе, значи аз съм превземал Москва с 10 роти танкове?! Доста добра икономия на сила бих казал. ПГто беше по-скоро на оперативно ниво, като една единица е някаде между дивизия и корпус.
        XV mile the sea brode is
        From Turkey to the Ile of Rodez...

        Comment


          #34
          Полкове (е, може и дивизии, на мен ми се струваха като полкове, въпрос на гледна точка ) , не роти. По това време (руската кампания, сражението за Москва, независимо ранното или късното) трябва да си имал поне 6-8 такива единици.
          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
          Проект 22.06.1941 г.
          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

          Comment


            #35
            Аз съм голям фен на ПГ серията. Една от любиите ми игри. Аз мисля, че единиците там са ниво полк или дивизия, не повече. Докато по-старите версии на играта са донякъде ... сковани, то новия ПГ-3 е невертоятно гъвкав за походова тактическа игра. Когато вникнеш в тънкостите му, наистина ще му се изкефиш напълно. За всеки с достатъчно мощен комп., препоръчвам 3-ката.
            "Войната е продължение на политиката с други средства" Генерал Карл фон Клаузевиц

            Comment


              #36
              Фашо, аз сега се боря с 3ката, но нещо не може да ме хване. Има готини идеи, но някак си няма я тая "истинност" от 1цата - друго си е да се мажеш за Москва, а не за някво никому неизвестно село. Просто имената на градовете не ме кефят, така да се каже.
              За Воланд, добре де полкове, сори. Ма пак е малко. Не знам дали не се лъжа, но ми се струва, че в самата игра единиците бяха армии(!!) което е много разбира се. Но няма смисъл да спорим за глупости, важното че играта беше яка
              ПС: Винаги ранна Москва с мин 12-15 танка и 3-5 Щуки и помиташ всичко, друго не ти трябва
              XV mile the sea brode is
              From Turkey to the Ile of Rodez...

              Comment


                #37
                Именно, колега, именно, колкото повече, толкова по-добре. Макар че, ранната Москва (ако се прескочи Киев беше ... абе зор). Я сега си представи 12-15 танкови дивизии пред Москва ... яко.
                Ти попадал ли си на Allied General или Fantasy General? Ще ми е интересно какво ти е мнението. Но наистина единицата на панцера беше велика. Чувстваш някаква така ... мисия ... или изобщо, усеща се величието на момента, особено в началото на сражението, като ти се открие картата ... дет' се вика "А помниш ли как беше на Балканите?" ))
                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                Проект 22.06.1941 г.
                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                Comment


                  #38
                  Ааааах, Балканите........... немски пионери ходят напред да гонят гърците от градовете, а бългаски единици ги взимат. Навсякаде се вее българското знаме........ ех. Аллиед Генерала го играхме и него доста, фантази-то обаче ми се стори глупаво. На единицата обаче това и беше лошото, че лесно се минаваше, въпреки че на хард без лоад саве е почти невъзможно. На медиум обаче спокойно.
                  XV mile the sea brode is
                  From Turkey to the Ile of Rodez...

                  Comment


                    #39
                    Е, то тогаз какво ще кажеш за трудността на 2-ката и 3-ката? Аз поне проблеми там въобще не съм срещал. Единицата беше много добра, но лошото е, че имаше само два-три смислени варианта при минаването на която и да е мисия и това доста отнемаше от удоволствието от играта. Не е на оперативно ниво, защото напълно липсват два съществени елемента - снабдителни линии и маневриране на войските. Иначе мисля че единиците все пак представляваха отделни дивизии, но като цяло бяха абстрактни - т.е., зависи от конкретната мисия. Напр. - при Москва или Киев - дивизии, обаче в Северна Африка по-скоро батальони. А на Крит може би даже роти . Да не говорим, че тогава не е имало артилерийски дивизии (поне немците не са имали), а още по-малко ПВО или ПТО дивизии. И естествено не са били въоръжени с един вид оръжие (както е на картинката).
                    3-ката не ме кефи главно поради една причина - тя е изцяло тактическа, а в същото време не е достатъчно детайлна (да не говорим, че ако ти се играят тактически игри има много по-добри варианти). Въобще развитието на Панцер серията е много трагично - 1-цата беше добра, трябваше само да и добавят оперативни и тактически елементи. Но те свалиха още повече нивото и направиха почти изцяло тактически вариант - 2-ката. А после продължиха по същия начин .

                    Comment


                      #40
                      Да, точно така мисля и аз, и за слабостите в 1цата, и за развитието после. Жалко всъщност
                      XV mile the sea brode is
                      From Turkey to the Ile of Rodez...

                      Comment


                        #41
                        Добре, стига сме обсъждалми ПГ. Кажете как да се включа в играта, започваща скоро. как се играе - форум+е мейл? обяснете моля най-осн. , базовите въпроси.
                        Спасибо Вам, Георгий Константинович, за то, что спасли Россию! Вечная вам память!

                        Comment


                          #42
                          Като стана въпрос за ПГ1 някой знае ли къде мога да я намеря. Не съм я виждал от 1996. Един приятел я имаше на един руски диск с още около 130 игри !!!, но за съжаление диска се прецака.

                          Съжалявам, че не пиша по конкретната тема за форумната игра. Смятам, че идеята е добра, проблемна ми се вижда реализацията.

                          Comment


                            #43
                            Интернет приятелю...интернет.КаЗаА ако имаш или още по-лесно www.oldgames.bgbest.net . Не знам дали го знаете тоя саит ама там има ВСИЧКО старо, а и не толкова старо...
                            С вървене, ще изминеш пътя.
                            ---------------------------------------------
                            The Human Torpedos:

                            Nedelcho D. Bonchev (POW/K 5 Oct '44)
                            Dimiter Spissarevsky (KIA 20 Dec '43)

                            Salute!

                            ---------------------------------------------

                            Comment


                              #44
                              някои предложения от Одзава, прати ми по мейла :

                              "1. Za boinata tehnika-moje da se napravi po edin exel-ski fail za vseki
                              ot tipovete ( bronetehnika, samoleti i korabi), kudeto da stava
                              izchislenieto na cenata i parametrite na vseki obrazec tehnika na
                              otdelnite uchasnici. Modernizaciite shte sa sushto lesni ( cenata na
                              modernizaciyata*broya modernizirani edinici).Taka ti shte si imash
                              tvoya "Tiger" i Me-109, anti negoviya T-34, a az moya "Yamato"Taka shte
                              moje vseki da si planira vuorujenite sili suobrazno nacionalnata
                              doktrina
                              2.Za srokovete na proizvodstvo-ako 1 hod=1 meseca to za tova vreme spored
                              men e vyarno samo tvurdenieto "sformiram x pehotni divizii" korabite se
                              stroyat godini a tankistite si iskat obuchenieto. Za tova sformiraneto na
                              razlichnite podrazdeleniya da ima razlichen srok. Naprimer- pehotna div=1
                              hod, tankovi i mehanizirani div=3 hoda, krajceri=6 hoda, linkori i
                              samoletonosachi= 8 hoda i t.n.
                              3. ZA ikjonomikata-nikude ne ya vidyah. Ako iskash moga da postna moyata
                              ideya za pravilata, no shte stane malko po-natatuk")Taka pone Holandiya
                              nyama da ima shansa da ima byudjet kolkoto nemskiya"
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                #45
                                Тези неща не са зле като идея, но водят до едно - усложняване. По-добре да проведем първата игра при сравнително прости и по-обобщени правила, пък ако всичко мине добре, можем при втората да по-усложним нещата. А за различните модели бойна техника - това според мен е излишно (освен ако не се водим от естетически съображения) - на мащаба, който сме избрали това няма чак такова значение (и без друго никой дивизия не е екипирана само с един вид техника или въръжена само с един тип оръжия).

                                Comment

                                Working...
                                X