Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Правила - алфа версия

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    agenturna mreja

    най-вече следните термини:

    Idler - "ленивец"??? (така го видях в една българска дискусия за танкове по някаква тема)

    coil spring suspension
    leaf spring suspension

    тия двете са ми ясни какво са обаче изобщо не знам на български как се превеждат..."листово пружинно окачване" ?? надали :lol:

    drive sprocket - "водещо колело"? или "натегач" или не помня вече...

    айде като се сетя други ще питам...

    Ще я счупя след малко тая тема и ще я преместя в общи приказки, ,защото няма нищо общо със самата игра
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #17
      ne che nahalstvam molia vi se, no ne e li redno kato tankist da sum sergant???? I vaobshte na kakav princip razdavate zvaniata? Na proslujeni godini???
      :lol:

      Comment


        #18
        zvanie

        сержант ли, ми както искаш

        само имам една молба - може ли да ти променя името на Т-72 щото така малко ме обърква
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #19
          Dobra ideya

          Comment


            #20
            oki

            Имам няколко въпроса относно правилата на тази военна игра.

            Първо - това ли ще бъде картата на света (игралния свят) когато е завършена ?? (става въпрос за тази при правилата)

            Второ - трябва ли да се придържаме към там написаните съюзи и дали можем да нападаме държави от същия съюз ??

            Трето - защо корабите нямат написани цени (IC) ??

            Четвърто - Ще бъдат ли информирани другите държави, ако да кажеме моята увеличи месечните разходи за контра-разузнаване и контра-шпионаж ?? Импиреалецо ?? :tup:

            Пето - как ще се променят характеристиките на корабите когато са формирани в една флота.

            Шесто - навсякъде ли ще можеш да стройш корабостроителници, фабрики, казарми и летища ??

            Седмо - Ще има ли Релеф и той как ще повлиява на битките и строенето.

            Осмо - какви видове укрепления ще има и те ще променят ли характеристиките на единиците в тях (демек отбрана + X) ??
            20ти декември преди излитане, Спаич към техника си :
            "Иване, сега кръв ще се лее!"

            Comment


              #21
              А също така един директен въпрос относно провинциите - тъй като аз никога не съм играл Hearts of Iron, всяка държава ще е провинция или ще бъде разделена на няколко ??
              20ти декември преди излитане, Спаич към техника си :
              "Иване, сега кръв ще се лее!"

              Comment


                #22
                I az imam edin maluk vupros koga shte se razbere kolko IC shte poluchava vsqka durzava
                http://www.imotisofia.bg/

                Comment


                  #23
                  Играта е на следния принцип:
                  1. Картата, на която ще се играе, ще бъде публикувана тук, във форума.
                  2. Ходовете (военни части, продукция и т.н.), ще си ги знае всеки за себе си поотделно и водещия за всички.
                  3. Дипломацията ще се осъществява персонално между играчите, като само официалните договори ще се публикуват на сайта.
                  4. Военните стълкновения ще се обработват от водещия и резултатите им ще се публикуват частично на сайта. Крайните резултати от сблъсъците ще бъдат изцяло известни само на участващите в тях, а пък те могат да решат какво още да публикуват (за какво е пропагандата все пак ).
                  5. Контактите между отделните играчи и играчите и водещия ще стават по пощата. Т.е. всякакви команди, разузнаване и т.н. ще минават по този път.
                  6. И разбира се, цялата достъпна (явна) информация ще се публикува на сайта - за всеки ход поотделно.

                  Играта трябва да е готова и да започне (първия път ще е малко като тестване, за да видим кое става и кое има нужда от дооправяне, нещо като бета-тест) някъде след около една или две седмици (част от хората, които ще участват са още в сесия все пак )
                  Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                  Проект 22.06.1941 г.
                  "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                  Comment


                    #24
                    За играта

                    Отговори:
                    а.) Зимата ще има значение и supply разходите на механизираните части ще бъде завишен; за движението - не няма да има рестрикции, тъй като картата е едромащабна и "стратегическа", а не "тактическа".
                    б.) Картата на света в правилата е само ориентировъчна, т.е. за да може всеки да види горе-долу мястото на държавите и техните размери към 01.IX.1939 г., както и колко ще бъде голям "игралния свят"; игралната карта ще е друга - по-детайлна и с отбелязани провинции и т.н. Всяка държава ще е разделена на различен брой провинции (1-2 за Албания, МНОГО за СССР)
                    в.) Дипломацията завси ИЗЦЯЛО от играчите, няма да има начални съюзи.
                    г.) Цените ще се появат когато доуточним приходите на държавите.
                    д.) При повишаване на индустриалния капацитет на някоя държава никой няма да бъде уведомяван специално, ще трябва хората да разчитат на "разведката"
                    е.) Характеристиките на корабите във флот - ами, няма да има специални промени; просто играчът ще напише: "формирам флот от тези и тези кораби" и ако добави някаква тяхна стратегия и строй, аз ще се ръководя от нея при възникване на сблъсък, ако не добави, ще е по мое усмотрение и Нейно Величество Случайността (аз за какво съм се запасил с толкова много зарове, а? )
                    ж.) Корабостроителници специално и пристанища май засега не се предвиждат; просто флотът ще се появява (построява) в указана от играча (крайбрежна, освен ако не го иска "езерен флот") провинция.
                    з.) Релефът няма да има значение при първата игра - провинциите са големи, няма как да бъдат сложени под общ знаменател. Засега.
                    и.) В първата версия няма да има укрепления; затова пък има заповед "отбрана", към която играчът може (но не е задължително) да допълни с лични указания, за по-голяма ефективност.
                    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                    Проект 22.06.1941 г.
                    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                    Comment


                      #25
                      F.A.Q. ;-)

                      А в следващите версии ще има ли сгради като пристанища и корабостроителници - все пак няма да е лошо, защото за да осакати врага по море човек да може да му бомбандира или обстрелва тези.

                      А ако си от София мога да ти дам доста зарове - само ако не ти стигнат твойте де. :tup:

                      Последен въпрос - провинции, които имат реки, по-трудно ли ще се превземат и съответно по-лесно ли ще се защитават ??
                      20ти декември преди излитане, Спаич към техника си :
                      "Иване, сега кръв ще се лее!"

                      Comment


                        #26
                        В следващите версии - зависи от това какво ще стане в тази - дали не е прекалено сложна ил пък обратното - проста.
                        За провинциите с реки - още не съм решил окончателно, може би да. Но ако има значение, ще трябва и съответни допълнения към заповедите да има.
                        Помисли и ти и дай предложение, ще е от полза при всички случаи.
                        Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                        Проект 22.06.1941 г.
                        "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                        Comment


                          #27
                          Прегледах инструкциите. Ами ... тъмна Индия. Ама то и няма как иначе да е. Аз нямам опит с подобни игри, в смисъл играл съм и Панзер-а, и Съдън-а и Аксис-а. Харесвам много и Цивилизацията (там поставих и 2-та си абсолютни гаме рекорда - 12 часа на двойката и 16 часа на Кол то повер :tup: ). Но много трудно могат да се реализират идеи от толкова много и все сложни игри, в една. А точно това се опитваме да направим. Ще ми се да се пусне някакъв туториал поне един месец преди самата игра. На мен тя започва да ми прилича на мултиплеар книга-игра с идеи от всички по-горе цитирани игри. Трудно. Но и създателите няма да се дадат току така. С нетърпение ще очаквам да се появи първата версия.
                          "Войната е продължение на политиката с други средства" Генерал Карл фон Клаузевиц

                          Comment


                            #28
                            За тези, които имат твърде оперативни или тактически амбиции (щото настоящата игра се води предимно на стратегическо ниво) - ако първата игра потръгне можем да организираме нещо като "генерал-щабни оперативни игри" . В тях ще липсва стратегическия елемент, но ще се обърне изключително внимание на оперативните и тактическите елементи.

                            Comment


                              #29
                              Kato 4eta pravilata Tova si e 4isto i prosto PG1. Taka sa igrali predi da bade napravena Comp. igra. :lol: :lol: :lol:

                              Comment


                                #30
                                От твоя пост би трябвало да заключа, че или не си наясно с това какво е PG1 или не си се зачел внимателно в правилата.

                                Comment

                                Working...
                                X