Ами предназначен е за играта, за която говорихме на стария форум
Давам тука примерни правила
Светът е разделен на провинции, които можем да вземем от картата на Hearts of Iron. Всяка провинция има определени ресурси:
Фабрики (за танкове, самолети)
Корабостроителници
Нефтени кладенци, нефтени рафинерии
Рудници за редки метали / преработвателни фабрики
Население (в градове) - нужно за формиране на войски, както и за фабриките
Укрепления / фортификации
Военни бази / авиобази (всяка бойна част трябва да има казарми все пак, особено самолетите )
Общите ресурси са нефт, редки метали, руди (за стомана и въглища ама няма да усложнявам) население, злато (за междудържавни финансови трансакции)
Всяка бойна единица изисква определени ресурси за построяването си, както и за поддръжка/снабдяване (това ше го доизмислим)
Закупуването на бойни части става не на принципа "Искам 500 танка" ами "Формирам 5 танкови дивизии" като всеки си решава каква ще му бъде армейската организация. Ако иска, разбира се може да си ползва стандартната WW2 за неговата си държава, стига да я знае
Иначе самите цени са за бойна единица. От там се смятат цените на съединенията.
Всяка страна ще започва с определен набор от налични танкови, самолетни и др. типове, като ще може да си разработва нови. Ще има система с цени за research в различните насоки. Няма да са твърде усложнени нещата де.
Самите бойни единици няма смисъл да им пишем някакви характеристики, тъй като ще са си стандартните от WW2, както си ги знаем.
Основния проблем е следния - тъй като изходът от сраженията се решава обикновено от администратора, какво става когато той влезе в бой с някого?
Една възможност е някой друг да решава изхода от неговите битки.
Въобще, тука съм съвсем отворен за идеи.
още ше има
предложения са добре дошли по всяко време
Давам тука примерни правила
Светът е разделен на провинции, които можем да вземем от картата на Hearts of Iron. Всяка провинция има определени ресурси:
Фабрики (за танкове, самолети)
Корабостроителници
Нефтени кладенци, нефтени рафинерии
Рудници за редки метали / преработвателни фабрики
Население (в градове) - нужно за формиране на войски, както и за фабриките
Укрепления / фортификации
Военни бази / авиобази (всяка бойна част трябва да има казарми все пак, особено самолетите )
Общите ресурси са нефт, редки метали, руди (за стомана и въглища ама няма да усложнявам) население, злато (за междудържавни финансови трансакции)
Всяка бойна единица изисква определени ресурси за построяването си, както и за поддръжка/снабдяване (това ше го доизмислим)
Закупуването на бойни части става не на принципа "Искам 500 танка" ами "Формирам 5 танкови дивизии" като всеки си решава каква ще му бъде армейската организация. Ако иска, разбира се може да си ползва стандартната WW2 за неговата си държава, стига да я знае
Иначе самите цени са за бойна единица. От там се смятат цените на съединенията.
Всяка страна ще започва с определен набор от налични танкови, самолетни и др. типове, като ще може да си разработва нови. Ще има система с цени за research в различните насоки. Няма да са твърде усложнени нещата де.
Самите бойни единици няма смисъл да им пишем някакви характеристики, тъй като ще са си стандартните от WW2, както си ги знаем.
Основния проблем е следния - тъй като изходът от сраженията се решава обикновено от администратора, какво става когато той влезе в бой с някого?
Една възможност е някой друг да решава изхода от неговите битки.
Въобще, тука съм съвсем отворен за идеи.
още ше има
предложения са добре дошли по всяко време
Comment