Значи - за съюзите - струва ми се има два варианта, най-общо:
а.) съюзът е таен; за него се полага да знаят само двамат играчи, ако те искат и админа да знае - добре, това си е тяхна работа. Но от друга страна - нали знаете - тайния съюз може и най-лесно да се наруши, тайните клаузи могат да не се спазят.
б.) съюзът е явен; на водещия се казва съюзът с неговите клаузи, а водещия от своя страна го публикува на сайта, за да знаят всички. Ако едната от страните го наруши, всички ще видят кой е нелоялен съюзник
Играта не е сложна, аз скоро ще публикувам една да речем, идея какво представлява един ход.
За Axis & Allies - играта наистина не беше лоша, но това нашето няма да прилича много на нея заради параметъра "заповеди", заради доктрините и заради множеството параметри на частите, т.е. резултатите няма да се решават изцяло чрез зар, както беше там. Макар че и тук Случайността ще има голяма роля.
а.) съюзът е таен; за него се полага да знаят само двамат играчи, ако те искат и админа да знае - добре, това си е тяхна работа. Но от друга страна - нали знаете - тайния съюз може и най-лесно да се наруши, тайните клаузи могат да не се спазят.
б.) съюзът е явен; на водещия се казва съюзът с неговите клаузи, а водещия от своя страна го публикува на сайта, за да знаят всички. Ако едната от страните го наруши, всички ще видят кой е нелоялен съюзник
Играта не е сложна, аз скоро ще публикувам една да речем, идея какво представлява един ход.
За Axis & Allies - играта наистина не беше лоша, но това нашето няма да прилича много на нея заради параметъра "заповеди", заради доктрините и заради множеството параметри на частите, т.е. резултатите няма да се решават изцяло чрез зар, както беше там. Макар че и тук Случайността ще има голяма роля.
Comment