lzl написа
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интересен факт...
Collapse
X
-
Last edited by Ханс; 13-07-2006, 12:48.Eighteen out of twelve apostles are buried in Spain.
-
В смисъла на казаното от ХансПо-задоволителна би била философска дефиниция, нещо от политическата теория или нещщо от този порядък.
byzantiner написаВъв форума имаме политолози, които може да решат да се включат в темата...
Comment
-
albireo написаВ смисъла на казаното от Ханс една дефиниция не може да не мине без преглед на теориите за държавата и нейното възникване - един вид брейнсторминг.
Тц, аз пробвах вече - нещо не ми се занимава повече. Пък и все пак изложение на тези теории могат да се намерят в нета.
Поздрав.
Comment
-
Проблемът на темата, поне така както го разбрах аз (и поради който се стигна до питанията около същността на държавата) е от три части:
1? дали и в каква степен е/са държави българските политически формирования преди Дунавска България.
2? дали и в каква степен и кога (в смисъл на историческо време) Дунавска България е държава, а не нещо друго.
3? как можем да определим, въз основа на какво и защо че държавата или държавността на политическите обединения в първите два въпроса са идентични или пордължения едно на друго.
Като основен е общо взето третият въпрос. Сложността (или ако човек си пада по простите неща - пробелмът) идва от него и този проблем би трябвало да адресира разбирането за това какво всъщност е държава.
Comment
-
Реших да ви постна един разговор по Кю-то с Ханс, който проведохме онзи ден:
byzantiner (12:59:56 11/07/2006)
да те питам отоносно последния ти пост в темата за интересен факт
havab (13:00:03 11/07/2006)
питай
byzantiner (13:00:03 11/07/2006)
там дето го отнесохме за 681
byzantiner (13:00:15 11/07/2006)
не смяташ ли все пак, че при САЩ
havab (13:00:15 11/07/2006)
ми то другото са си глупости
byzantiner (13:00:35 11/07/2006)
случаят и изобщо условият са по- различни
byzantiner (13:00:41 11/07/2006)
за да ги сравняваме
byzantiner (13:00:44 11/07/2006)
с 681
havab (13:00:52 11/07/2006)
Не, става дума за принцип
byzantiner (13:01:20 11/07/2006)
при такива случаи аз лично смятам, че е по- добре да видиме как стаят нещато при държавно образувание
havab (13:02:06 11/07/2006)
ами то проблема е съвсем друг, не е толкова исторически колкото политико-философски.
byzantiner (13:02:07 11/07/2006)
но пък пример с франките не е удаче н в случая
byzantiner (13:02:15 11/07/2006)
да съгласен съм
havab (13:02:46 11/07/2006)
Въпроса е следния - има ли държава преди договора от 681?
byzantiner (13:03:18 11/07/2006)
държава определено има, но тя не е същата като тази м/у Карпатите и Стара планина
byzantiner (13:03:21 11/07/2006)
в никакъв случай
byzantiner (13:03:50 11/07/2006)
от една страна населението на двете териториални образувания не е едно и също
byzantiner (13:04:07 11/07/2006)
политическите и военни проблеми са съвсем различни
havab (13:04:12 11/07/2006)
Не не става дума за това, хайде ще перефразирам - има ли държава между карпатите и стара пл. преди 681?
byzantiner (13:04:28 11/07/2006)
е то тогава е ясно
byzantiner (13:04:54 11/07/2006)
не, разбира се, макар и да има славянски и други племена, които живеят като федерата
byzantiner (13:04:58 11/07/2006)
федерати*
havab (13:06:22 11/07/2006)
Хайде тогава да задам уточняващ въпрос - има ли държава след договора от 681?
byzantiner (13:07:43 11/07/2006)
очевадно да, но какви са прзнанията и схващанията за тази държава от Византийската империя, считана за някаква инстанция, до голяма степен от тогавашните народи, но в още по- голяма, мисля си, от съвременната историография
byzantiner (13:07:53 11/07/2006)
какво мисля по въпроса можеш да видиш от една тема
byzantiner (13:07:56 11/07/2006)
имаше
byzantiner (13:08:17 11/07/2006)
за развитието на отношенията България- Византия до покръстването
havab (13:08:32 11/07/2006)
Тоест според теб факта на подписването на договор създава държава?
byzantiner (13:08:43 11/07/2006)
не само
byzantiner (13:08:49 11/07/2006)
в Теофан
byzantiner (13:08:54 11/07/2006)
се споменава
byzantiner (13:08:59 11/07/2006)
че
byzantiner (13:09:17 11/07/2006)
са установени отношения м/у българите и славяните
byzantiner (13:09:23 11/07/2006)
като се спори вече
byzantiner (13:09:27 11/07/2006)
какъв е бил характера
byzantiner (13:09:49 11/07/2006)
тоест имае някакво установяване на територия
byzantiner (13:09:54 11/07/2006)
което е също важен фактор
byzantiner (13:10:25 11/07/2006)
освен това имаме някаква полуномадска идея за държавано образувание
byzantiner (13:10:30 11/07/2006)
която си е факт
byzantiner (13:10:51 11/07/2006)
Палеа Мегали Вулгария
havab (13:11:30 11/07/2006)
Добре, нека сега разгледаме един хипотетичен вариант - договора по някаква причина не се подписва 681, а да кажем 682 или защо не 683. Може ли да кажем че в периода 681-683 няма да има държава?
byzantiner (13:12:15 11/07/2006)
тая твоята постановка ми прилича на проблемите за въстанието на Асен и Петър докога е траело
byzantiner (13:12:24 11/07/2006)
за мен лично до 1203г.
byzantiner (13:12:29 11/07/2006)
но тука вече....
byzantiner (13:13:17 11/07/2006)
малко е трудно да кажем за това, което питаш, дали ако в периода 681 683 имаше война щеше да има държава
havab (13:13:22 11/07/2006)
Хмм, тук не е съвсем коректно сравнение - възстанието и държавата са две съвсем различни неща
byzantiner (13:13:49 11/07/2006)
трябва да имаме според мен някакви сведения за конкретните условия
byzantiner (13:14:05 11/07/2006)
на да речем някава война му/у нахлулите българи и
byzantiner (13:14:10 11/07/2006)
виантийските войски
byzantiner (13:14:35 11/07/2006)
т.е. дали тези българи са влезли в един момент в някави отонешения с местните
havab (13:15:24 11/07/2006)
Всъщност нека сведем нещата до основното - какво отличава държава от всичко друго?
byzantiner (13:15:27 11/07/2006)
дори и да е така то в хода на една напрагната война за откъсване на знаителна територия от Византия
byzantiner (13:16:04 11/07/2006)
едви ли би могло да се говори за създанена държава преди това
byzantiner (13:16:18 11/07/2006)
преди дадено признаване от страна на Византия
byzantiner (13:16:30 11/07/2006)
защото да речем при Асен и Петър
byzantiner (13:16:42 11/07/2006)
в периода 1185- 1203
byzantiner (13:17:20 11/07/2006)
даже и Калоян се включва напрактика имаме първоначално една възстановена Микоробългария в Мизия, която първоначално успява да
byzantiner (13:17:37 11/07/2006)
противостои успешно на походите на ИсаК Ангел
byzantiner (13:17:44 11/07/2006)
да се укрепи
byzantiner (13:17:56 11/07/2006)
и да започне настъпление във всички старин
byzantiner (13:18:00 11/07/2006)
страни*
byzantiner (13:18:41 11/07/2006)
и в този смисъл сле като в тази територия имаме добре организирана войска (или поне достатъчно, за да противостоим на Византия)
byzantiner (13:18:50 11/07/2006)
възстановена Църковна институция
byzantiner (13:19:01 11/07/2006)
или по- скоро създадена нова Църковна институция
byzantiner (13:19:04 11/07/2006)
byzantiner (13:19:16 11/07/2006)
в контескта на православната традиция
byzantiner (13:19:22 11/07/2006)
коронясване на владетели
byzantiner (13:19:28 11/07/2006)
и т.н.
havab (13:19:28 11/07/2006)
Добре де и какво означава всичко това?
byzantiner (13:19:37 11/07/2006)
пак има някакво поле за спор
byzantiner (13:19:50 11/07/2006)
дали ще го сложим въстание или възникване на държава
byzantiner (13:20:09 11/07/2006)
това значи, че не стават нещата в този случай изведнъж
byzantiner (13:20:27 11/07/2006)
и вероятно имаш право, че не е било така и при Аспарух
byzantiner (13:20:54 11/07/2006)
но ако не друго то поне имаме начало на основния наченък
havab (13:20:57 11/07/2006)
Именно, става дума за процес, догорът може да е начало или край, но не и съдържание
byzantiner (13:21:12 11/07/2006)
това ли имаше предивид
havab (13:21:21 11/07/2006)
по същият начин коронясването не е съдържанието на процеса
havab (13:21:30 11/07/2006)
ами аз май го и казах по същият начин
byzantiner (13:21:47 11/07/2006)
еми нещо не съм схванал
byzantiner (13:21:51 11/07/2006)
нищо де
byzantiner (13:21:54 11/07/2006)
съгласен съм
byzantiner (13:22:04 11/07/2006)
но все пак има някакъв стремеж у хората
havab (13:22:10 11/07/2006)
Ха ха, то май никой не ме е разбрал.
havab (13:22:20 11/07/2006)
аз самият също не се разбирам
byzantiner (13:22:21 11/07/2006)
да знаят ( или поне да слегат някакво начало)
byzantiner (13:22:28 11/07/2006)
слагат*
byzantiner (13:22:42 11/07/2006)
незвасимо на какво ще го опрделиш
byzantiner (13:23:21 11/07/2006)
но след като е начало на процес на образуване на някава дърава, ерго не е чако толкоз некоректно да го напишем начало на държавата
havab (13:23:24 11/07/2006)
Това да и аз дори не им го отричам
byzantiner (13:23:27 11/07/2006)
така се разсъждава
havab (13:24:13 11/07/2006)
Е да, така е, лошото е че така се скрива процеса и началото става = на процеса.
byzantiner (13:24:26 11/07/2006)
да де, Ханс, ама
byzantiner (13:24:39 11/07/2006)
тоя процес ги интересува хора като мене и тебе
byzantiner (13:24:46 11/07/2006)
а не средстатичстическия
havab (13:24:46 11/07/2006)
Тоест с подписа си граф Игнатиев създава България
byzantiner (13:24:59 11/07/2006)
тъп тийнейджър ако щеш
byzantiner (13:25:04 11/07/2006)
не само първокласниците
byzantiner (13:25:11 11/07/2006)
дето четатат от ридонознанието
byzantiner (13:25:27 11/07/2006)
родинознанието*
havab (13:25:51 11/07/2006)
Абе това е така, аз не настоявам дори че не трябва да е така, но поне ти и аз можем да си изясним въпроса
byzantiner (13:26:01 11/07/2006)
да така
byzantiner (13:26:10 11/07/2006)
за граф Игнатиев
byzantiner (13:26:20 11/07/2006)
не би могло баш да се каже според
byzantiner (13:26:23 11/07/2006)
мен
byzantiner (13:26:25 11/07/2006)
защото да
havab (13:26:51 11/07/2006)
Ами то е същото, но дори да не гледаме Сан Стефано, а Берлинският конгрес, по-коректни ли ще сме?
byzantiner (13:27:00 11/07/2006)
имаме процес на издигане на идея за независима българска държава през Възраждането имаме
byzantiner (13:27:46 11/07/2006)
две ногови кулминации- Април 1876 и Руско- турска война (нема да я наричам освободителна
byzantiner (13:28:01 11/07/2006)
и но след Сан- стефано имам както казваш ти
byzantiner (13:28:06 11/07/2006)
и Берлински договор
byzantiner (13:28:16 11/07/2006)
имам временно управляващ руски кабинет
byzantiner (13:28:30 11/07/2006)
приумане на Търновска конституция
byzantiner (13:28:50 11/07/2006)
изибаране на княз от Великите сили
byzantiner (13:29:00 11/07/2006)
абе един неспонтанен процес
byzantiner (13:29:07 11/07/2006)
като се замислиш
havab (13:29:21 11/07/2006)
Който реално завършва с 1908г.
byzantiner (13:29:23 11/07/2006)
макар и неестествен и до голяма степен ускорен
byzantiner (13:29:35 11/07/2006)
е не бих казал
byzantiner (13:30:05 11/07/2006)
по- скоро при Съединението
byzantiner (13:30:08 11/07/2006)
havab (13:31:04 11/07/2006)
Ами спорно е, ако настояваме за суверенитета като най-съществена характеристика, то независимостта придобива много важно значение
byzantiner (13:31:15 11/07/2006)
е да де
byzantiner (13:31:45 11/07/2006)
ама фунциониращо "с пълна пара" държавно образувание имаме и преди 1908 г.
havab (13:31:53 11/07/2006)
Ако сега сравним тези примери ще видим че договора от 681г. и декларацията от 1908 имат сходен характер
byzantiner (13:31:53 11/07/2006)
преди манифеста на Батемберг
havab (13:32:36 11/07/2006)
Фердинанд?
Да вероятно и преди договора от 681 е имало нещо което практически не се е изменило след това
byzantiner (13:32:42 11/07/2006)
даде
byzantiner (13:32:45 11/07/2006)
обърках се
byzantiner (13:33:02 11/07/2006)
в рамките на една година ли
byzantiner (13:33:04 11/07/2006)
??
byzantiner (13:33:08 11/07/2006)
максимум
havab (13:33:10 11/07/2006)
ясно, питам да не би да визираш нещо друго
byzantiner (13:33:17 11/07/2006)
не не
havab (13:33:18 11/07/2006)
Дори да е една година пак е съществено
byzantiner (13:33:26 11/07/2006)
просто си мислех за другия и го обърках
havab (13:33:28 11/07/2006)
да се върнем на сащианският ни пример
byzantiner (13:33:40 11/07/2006)
хаха
havab (13:33:47 11/07/2006)
капитулацията при Йорктаун е много по важна от парижкият договор
byzantiner (13:33:57 11/07/2006)
да ама там условията са други
byzantiner (13:34:00 11/07/2006)
съгласен съм
byzantiner (13:34:30 11/07/2006)
ама по- същият начин може пък да спорем ако оставим Париж на страна
havab (13:34:32 11/07/2006)
по този начин и мъглявата победа при онгъла и каквито други подобни събития са текли са имали много по голямо значение от формалното "подписване"
byzantiner (13:34:54 11/07/2006)
дали декларацията за независимост или приемането на Конституцията слагат началото
havab (13:35:37 11/07/2006)
Да можем, и ще е нбапълно основателен
byzantiner (13:36:04 11/07/2006)
ок
havab (13:36:04 11/07/2006)
въпроса е че денят преди да се подпише договора държавата съществува също толкова колкото и деня след като е подписан
byzantiner (13:36:12 11/07/2006)
съглесме съм, че порцеса е важен
byzantiner (13:36:30 11/07/2006)
офф много си пунктуален
THE LABARUM
sevot yhtils eht dna ,gillirb sawT`
ebaw eht ni elbmig dna eryg diD
,sevogorob eht erew ysmim llA
.ebargtuo shtar emom eht dnA
Бе сгладне и честлинните комбурси
тарляха се и сврецваха във плите;
съвсем окласни бяха тук щурпите
и отма равапсатваха прасурси.
Comment
-
.........................
Или пък,както всички добре знаят,думата е като дъвка и може да се дъвче по всякакви начини без значение кое е криво и кое е право,благодарение на което,в не малко случаи,човек сам "връзва" себе си преди да съумее да изрече каква и да е "правда"....
Поради което често нарича това сложност,управдавайки невярата в слабоста на разумноста си....
Украсявайки слабоста с хиляди "качества" които най-накрая се превръщат в празна сладост за ума.Прогрес постига но бавно,като самото време.Но времето е променлима и непостоянна единица във вселената,и винаги можеш да го огънеш,и на края като погледнеш що си сторил осъзнаваш значението на простичкият словоред:
-Абсолютни глупости.
...После-словие,дано не ме разберете погрешно,както все става...
Поздрав.
Вероятно писането с по-малко правописни грешки значително би помогнало за правилното разбиране
- модераторLast edited by модератор; 13-07-2006, 21:42.
Comment
-
О, това мисля че го разбрах, колкото и сложно глупав да съм . Истината е в мълчанието, а ако все пак се наложи да се артикулира - в проповедта. Всекиму неговото.
ПП Напоследък все успявам някак да издразня почитателите на простите, единствени и очевидни истини. Не знам защо това е така, може би трябва да се въздържам да пиша глупости (все си мислех, че те като хора постигнали съвършенството са малко по-търпими към чуждата глупост и склонни да проповядват истината си, когато слязат от възвишените небеса на съзнанието за собственото си превъзходство, но какво разбирам аз непросветения и непрогледналия от тея работи). Извинявам се предварително на всички почитатели на това отношение към реалността.
ПП2 По подобни поводи напоследък често се обръщам към мъдростта на притчите за Му Да и неговия учител. Та днес се погрижих за душата си с три притчи, които естестевно са поучителни:
Однажды приш¸л Му Да к Учителю и сказал:
- Учитель, сегодня я покупал на базаре зел¸ный чай и ко мне подош¸л ученик даоса и предложил вступить в спор, всячески насмехаясь над вашей мудростью.
- Уверен ли ты сам в своей (и моей) правоте? -- Спросил Учитель.
- Конечно, -- ответил Му Да.
- Тогда просто забудь предложение этого недал¸кого человека, -- поразмыслив ответил Учитель, -- ведь истина является достаточным основанием сама по себе.
- О, Учитель! Значит, если я в ч¸м-то не уверен, мне следует всегда спорить на эту тему?!
- Именно так, Му Да. Спорить следует только когда ты не уверен в предмете спора! Да и то не на базаре. И только тогда ты сможешь обрести истинную мудростьОднажды Учитель сосредоточенно медитировал вместе со своей ученицей Хао Ши.
В это время к нему ворвался Му Да.
- Учитель, беда, я играл с пицзеци и оно укусило меня!
Учитель в раздражении оторвался от медитации.
- Ну так и ты укуси его!!
- Учитель, но я не могу этого сделать, ибо отвращение перед тварью останавит меня.
- Пусть это послужит тебе уроком, впредь не дружи с теми, кого не сможешь потом укусить - ответил Учитель и выставил Му Да за дверь.
Ничего не понял Му Да, но поспешил поведать миру новую мудрость Учителя.Однажды запыхавшийся Му Да прибежал к Учителю и прямо с порога заявил:
- Сегодня на базарной площади я слушал ночного сторожа, охраняющего порт на реке Цзян. Он предвещал наступление эпохи великих бедствий Куй!
- Он что - встречался в зарослях реки Цзян с нашим пицзеци? - обеспокоенно спросил Учитель.
- Нет, конечно, но он говорит, что прочитал всех мудрецов Поднебесной, а также трактат о наилучшем устройстве государства и приш¸л к выводу, что наше государство устроено несообразно, а потому нам всем гряд¸т эпоха Куй!
- Несообразно именно то государство, - сказал Учитель, - в котором ночные сторожа вместо следования пути благородного мужа и занятий своим прямым делом - а именно ночным сторожением - читают опусы о наилучшем устройстве государства, писаные другими мелкими людьми. После такого нестроения не удивительно, что в государстве не будет ни наилучшего устройства, ни охраняемых сторожами основных фондов. И вот тогда действительно наступит эпоха великих бедствий Куй.
- Но это ещ¸ не вс¸, Учитель! Он надсмехался над идеалом благородного мужа, который проповедуешь ты, и ещ¸, увидев мою оранжевую табличку с девизом "Мудрое постижение", сказал, что это полный позор и лично он никогда и ни за что не примет такую, из чьих бы рук она к нему ни пришла.
Учитель задумался, а потом сказал:
- Надо как-нибудь сходить на базарную площадь и посмотреть на этого человека повнимательнее. Возможно, он нам пригодится.
- Учитель! - удивился Му Да, - но ведь этот человек не имеет никаких понятий о сообразности и поносит тебя и тво¸ учение!
- Когда человек поносит что-то от всей души, это значит, что именно это его и волнует больше всего. Он хулил твою табличку и отказывался от не¸ - но, возможно, ты заводил с ним разговор об этой табличке или предлагал е¸ ему?
- Нет, Учитель, он вообще увидел е¸ случайно, когда я перекладывал связки монет.
- Вот видишь. Это значит, что он тоже хотел бы стать благородным мужем и получить такую табличку, но по тем или иным причинам у него это не получается, и от этого он испытывает великую обиду на весь мир. Именно поэтому я и хочу к нему присмотреться. Конечно, для достижения душевного равновесия ему надлежит излить из себя ч¸рный чай страха и красный чай озлобления, после чего влить в себя зел¸ный чай мудрости. Ему будет сложно это сделать, ибо такие люди скорее склонны переранить весь окружающий мир, чем излечить собственную рану...
Учитель скорбно вздохнул и продолжил:
- Однако, он вполне может нам пригодиться. Обучим его обращаться с пицзеци и пусть водит его на базарную площадь - показывать за деньги и рассказывать об эпохе Куй. Хоть баланс за квартал свед¸м...Last edited by gollum; 14-07-2006, 11:35.
Comment
-
Напоследък все успявам някак да издразня почитателите на простите, единствени и очевидни истини.
Вчера минах по Славейков, мислим дека простата истина(Коельо) е намаляла в полза на сложната юдео-масонско-тамплиеро-христова заговорно комплицирана истина(Down Brown, Ban Drown, Drown Brown и т.н.). Даже фън-sHуй е изместен на заден план.Eighteen out of twelve apostles are buried in Spain.
Comment
-
До gollum.
Много грешите с изводите си на това което казвам.
И моля ви не смесвайте понятия като "простота" и "простотия".
"...единствени и очевидни истини" - Далеч съм от мисълта,че съм достигнал до каквито и да е истини,още повече очевадни и единствени...!Единственото за което претендирам е,че се опитвам да достигна "някаде"...... един господ знае каде...
Далеч не съм съвършен,но вие ме оставяте с впечатлението,че имате надменен усет за такова съвършенство,може и да греша,но ако нещо ме подразни бе именно това.
Поздрав.
До модератор:
От някаде 6-8 месеца уча да пиша на български,в началото не можех и една дума да вържа,но смятам,че днес се справям добре,имайки предвид полужението ми !!!
Поздрав.
Comment
-
Е, напоследък все по-често ме обвиняват и в надменност, знам ли, може и да има нещо вярно в това. Аз лично не виждам къде съм я проявил, но не претендирам, че погледът ми е много остър, още по-малко - проницателен. А дразненето и дразненията са част от това да си жив, особено погледнато съвсем съвсем на елементарно ниво, така че в това само по себе си няма лошо. Аз също се движа на някъде, друг път стоя на едно място или се връщам, не съм съвършен, за моя радост не съм и свършен още. Но ако си мисля че имам някакво качество, то е че винаги когато напиша нещо и ми отправят въпроси или коментали, се опитвам възможно най-точно (за себе си), да се обясня или поясня и гледам никога да не се отклонявам от артикулирането на мислите си според възможностите си по тези въпроси. Това може би е едниственото нещо, в което съзнателно си позволявам да бъда надменен. Естествено, между стремежът към общуване и към невербало познание трудно може да се осъществи каквато и да е комуникация, поне според мен. Не твърдя, че някое от тези неща е "добро" или "лошо".
ПП Когато ме критикуват, отговарям, надявам се не смятате това за проява на надменност.
Comment
-
Imperial написа<извън темата>А какъв е майчиният ти език?</извън темата>
(пу, забравих че съм забранил HTML...)
Български,аз съм си българин,просто с малко по особенно минало,но не е нещо интересно.
gollum написаЕ, напоследък все по-често ме обвиняват и в надменност, знам ли, може и да има нещо вярно в това. Аз лично не виждам къде съм я проявил, но не претендирам, че погледът ми е много остър, още по-малко - проницателен. А дразненето и дразненията са част от това да си жив, особено погледнато съвсем съвсем на елементарно ниво, така че в това само по себе си няма лошо. Аз също се движа на някъде, друг път стоя на едно място или се връщам, не съм съвършен, за моя радост не съм и свършен още. Но ако си мисля че имам някакво качество, то е че винаги когато напиша нещо и ми отправят въпроси или коментали, се опитвам възможно най-точно (за себе си), да се обясня или поясня и гледам никога да не се отклонявам от артикулирането на мислите си според възможностите си по тези въпроси. Това може би е едниственото нещо, в което съзнателно си позволявам да бъда надменен. Естествено, между стремежът към общуване и към невербало познание трудно може да се осъществи каквато и да е комуникация, поне според мен. Не твърдя, че някое от тези неща е "добро" или "лошо".
ПП Когато ме критикуват, отговарям, надявам се не смятате това за проява на надменност.
Значи не ми се е привидяло.А има истина.Дразненията са част от това да си жив,както е част от това да си жив и отговор на дразненията!Всяко действие си има и противодийствие,аз за ей тъй не бих се наел да "дразня" който и да е,и рядко се случва мен да подразнят,но в този форум съм нов и някак нещата хич не тръгнаха както трябва.Иначе нямаше да се наемам на такиви разговори.
А от всичко до тук "най-тъжно" ми е фактът,че никой не изкоментира темата,дори едно "Това са дивотии",но по темата,би било добре,уви.
Поздрав.
Comment
Comment