Аз 151 успявам да открия като пач (с крак). Вие на коя версия твърдите, че е добър ИИ?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Походови стратегически и тактически военни, фантастични и приказни игри (новини)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Същата версия, тъй като още не съм си качил последната: 1.66.
Добър ИИ, поне засега, ми изглежда от няколкото различни старта, в които всичко се развива по различен начин. Разбира се, има си своите проблеми, особено при настъпление, когато можеш да подлъжеш армиите и да ги обкръжиш. Още не съм водил кой знае какви морски сражения, освен в двете ограничени акватории - Балтийско и Адриатическо море.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Съюзниците са лесни, с тях е ясно. Аз най-накрая видях откъде се гледа статистиката на загубите. Мислех, че няма. Пак е малко условна разбира се, ако някоя от страните е вече победена - данните също ги няма.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Версия 166 определено е добра- повече начални войски, повече евенти, видове кораби и налични водачи- офицери (този пач съм играл преди). Обаче- изкуствения интелект направи идиотска грешка и си я поддържа до края на играта. Централни сили, средна трудност, началото на 1916 някъде. След като Италия се включи в играта, и "немския ботуш влиза на нейна териотрия"- противника оголи западния фронт към Париж до една, на места две линии защита. В това време в северна Италия, към Милано имаше 4, на места 5 реда защита. Съответно Париж падна за 3-4 хода след това прехвърляне и Франция и Англия се предадоха в рамките на два хода след това. Франсета и британци пазещи Италия изчезнаха и този форнт се срина. Срам и позор, тамън бе станало интересно- масово дисбандвах пехоти от източния фронт (които дори и да докарам на западния- няма къде да ги дена), и инвестирах в множество точки ресърч. Видях един танк на англичаните да пази крепост на Синай и британците се предадоха преди да има възможност да се сборим с него"Далеч съм от мисълта си"
Comment
-
Spellbreaker написа Виж мнениеВерсия 166 определено е добра- повече начални войски, повече евенти, видове кораби и налични водачи- офицери (този пач съм играл преди). Обаче- изкуствения интелект направи идиотска грешка и си я поддържа до края на играта. Централни сили, средна трудност, началото на 1916 някъде. След като Италия се включи в играта, и "немския ботуш влиза на нейна териотрия"- противника оголи западния фронт към Париж до една, на места две линии защита. В това време в северна Италия, към Милано имаше 4, на места 5 реда защита. Съответно Париж падна за 3-4 хода след това прехвърляне и Франция и Англия се предадоха в рамките на два хода след това. Франсета и британци пазещи Италия изчезнаха и този форнт се срина. Срам и позор, тамън бе станало интересно- масово дисбандвах пехоти от източния фронт (които дори и да докарам на западния- няма къде да ги дена), и инвестирах в множество точки ресърч. Видях един танк на англичаните да пази крепост на Синай и британците се предадоха преди да има възможност да се сборим с негоМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Да, включванията са понякога нелогични. В описаната игра- България се включи когато буквално нямаше с кого да се бие: Русия, Сърбия се бяха предали, а Румъния се бе едва току-що активизирала. Румъния пък обяви война докато беше сама на целя фронт. Забелязах, че България седи на 15+ хода и чака нещо- бяха в червено. Румъния почна да я изпреварва въпреки, че когато за първи път България бе на 15+, тя беше на 20+."Далеч съм от мисълта си"
Comment
-
Spellbreaker написа Виж мнениеДа, включванията са понякога нелогични. В описаната игра- България се включи когато буквално нямаше с кого да се бие: Русия, Сърбия се бяха предали, а Румъния се бе едва току-що активизирала. Румъния пък обяви война докато беше сама на целя фронт. Забелязах, че България седи на 15+ хода и чака нещо- бяха в червено. Румъния почна да я изпреварва въпреки, че когато за първи път България бе на 15+, тя беше на 20+.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Е, в реалността те се включват, защото им потапят техни кораби, така че... има си логика.
Главният проблема на играта е, че е доста сложна. Предполагам затова и ИИ-то се справя по-зле, отколкото в другите версии на (общо взето) същия "мотор" (второсветовните). Но така или иначе, всичките игри от този сорт страдат от едни и същи общи нереалистичности (предимно стратегически и оперативни). Но то си е неизбежно, ако искаш да стане игра. Иначе гледам, че се е появила четвъртата версия на TOAW, но още не съм имал време да я пробвам.
Comment
-
Ще издават "Fantasy General II" - оказва се, че правата ги държали GOG (те в момента продават оригиналната игра, както май повечето други от 5-звездната серия), разработчиците са някакво ново немско студио, издават я съвместно с "Матрикс"/"Слитерин". Не знам има ли други като мен носталгици по първата игра (една от любимите ми игрици в 5-звездната серия), но поне за мен новината беше голяма изненада и то приятна. Като гледам, ще запазят повечето неща, които си струваха от оригинала, но има и доста разлики (повечето, поне засега, звучат като доста добри решения). Разбира се, ще има по-малко единици, поне поначало и без механични (евентуално - в експанжън).
Би трябвало да излезе по някое време тази година (вероятно края на лятото или есента). В момента върви бета-теста.
Иначе друго като новини за походови игри - тази година изглежда все пак ще излезе "Panzer Corps II". Не изглежда да е кой знае колко различна от оригиналната (което не е чудно, като се имат предвид разбиранията на основния й дизайнер), освен чисто визуално - нов 3Д мотор и прочее.
Тази година (пак - най-сетне) ще излезе и втората част на Unity of Command, което определено ще си струва - тя изглежда значително развита спрямо първата, ще покрива (поне първоначално) съюзниците (десанта в Италия, десанта във Франция).
Comment
-
dibo написа Виж мнениеНова стратегия от Matrix на тема ВСВ:
http://www.matrixgames.com/products/806/details/WarPlanМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Field of Glory: Empires звучи доста интересно - грандстратегия (всеки ход е една година) в древния свят, от AGEOD, издават я Слитерин/Матрикс геймс. Още не е излязла (най-вероятно лятото). Една особеност - както в останалите им игри, тактическите сражения са на практика автоматични (но системата е доста интересна и има какво да се научи от нея), но при желание могат да се експортват във Field of Glory II и да се изиграват там тактически.
Comment
Comment