Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Походови стратегически и тактически военни, фантастични и приказни игри (новини)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Gratuitious Space Battles 2

    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #32
      AAR на (все още) разработващата се "Pike & Shot" (на базата на ренесансовите правила за FoG, върху мотора на BA2 (между другото, тя вече излезе и е много приятна лека тактическа ВСВ игра - значителен прогрес спрямо първата част)) - от случайния генератор на сражения. Играта звучи и изглежда много добре, по мое мнение. Да не говорим, че покрива почти неразработван по отношение на ПС-игрите период. Пускам го тук, защото така и не съм направил още тема за играта (вероятно като излезе).

      Comment


        #33
        Chaos Reborn is a turn-based fantasy strategy game

        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #34
          Ревю от RPS на същата

          In the fag-end of 2014 I managed to have a chat with X-COM creator Julian Gollop about the (early access) release versi…
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #35
            Две игри в разработка, на които попаднах и ми се виждат интересни. И двете все още не са завършени и са все проекти на сам човек (а ла Вик в началото):

            "AMARIS Modern Air Combat 2" - страница.
            Тактически въздушна игра (реактивна авиация), походова, на шестоъгълници. Напомня ми за едни доста древни игрици, симулиращи по донякъде сходен начин всв-въздушни сражения (отново тактически).

            "Vietnam `65" - страница и интервю.
            Интересно звучаща игра, проста концепция и може би най-интересното - обещава да бъде симулация на COIN операции/конфликт (каквото и се очаква от такава игра, но не знам да е реализирано). Ще е интересно дасе провери какво се е получило.

            Comment


              #36
              Sid Meier`s Starships - нова игра (в разработка). От информацията, която може да се намери играта изглежда донякъде като Master of Orion 2 или GalCiv 2/3, т.е. стратегически "слой" на игра, който е моделиран като карта с шестоъгълници, върху които са разположени планети (стратегически центрове за ресурси), всяка от които може да се развива чрез "постройки" ("чудеса" и стандартни), с четири стратегически ресурса (общо взето стандартни), плюс преки връзки между планетите или движение по шестоъгълниците. Основата на играта са космически кораби, които могат да се проектират чрез много проста система - донякъде подобна на тази в GalCiv, но по-простичка (и значително опростена спрямо MoO 2): няколко категории, в които се "слагат" модули, като самите "модули" са стандартни, доколкото схващам. Оръжията са достатъчно стандартните за жанра "лазери" (далекобойни и слаби), "плазмени оръдия" (близкобойни и мощни), "торпеда" (далекобойни, но бавни) и "изтребители", срещу два типа защита "щитове" и "броня", плюс "скриване" и "сензори" (за да се моделира нещо като подводници). Системата е дори по-слаба от тази в GalCiv, която предлага само стратегически боеве.
              Сраженията се провеждат на отделни тактически карти както в MoO 2, пак разделени на шестоъгълници. 2Д карти, за съжаление. Самите карти са изпълнени по стандарта за подобен род механика, т.е. с "терен" - в случая астероидни полета, които влияят на точността или ефективността на огъня на корабите (двата типа оръдия но не и торпедата), т.е. позиционирането спрямо астероидните полета ще има значение. От друга страна, не е много ясно дали ориентацията на самите кораби в пространството би имала значение (Мейер намеква, че има, но не е ясно как), както е в MoO 2. Единственото ново нещо е известна динамичност в картите, въведена под формата на отварящите и затварящи се преходни точки между астероидите.
              На мен ми се струва, че механиката на системата е твърде слаба, за да направи тези сражения интересни, поне за мен.
              Last edited by gollum; 30-01-2015, 11:43.

              Comment


                #37
                ... мислех, че сме 2015та година. Явно правят нещо доста семпло като за таблети. А и въобще Firaxis не са точно най-новаторската група напоследък.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #38
                  HOMM3 HD е провал засега

                  The list of games that have caused me sleepless nights (because I didn't go to bed) or hindered my ability to get anyth…
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    #39
                    Не се изненадвам. Смешно е за "изгубения изходен код". Хората зад WoG очевидно са възстановили целия код (и са го развили значително), при това, вероятно без да разполагат с изходния код за основната игра или разширенията. Хубаво е, че оригиналът си върви без проблем (аз от време на време си пускам някоя от първите три части, за да се отдам на малко носталгия).

                    "Фираксис" определено не са, за съжаление. Но пък там е и Сид Мейерс, който е създал много оригинални игри и човек може да очаква повече от него. "Beyond earth" бе меко казано слабовата.
                    Тъпото е, че в концепцията има някаква идея, но трябва да се вложи много повече. Реално погледнато почти няма космически стратегии, в които да има въобще тактически сражения, какво остава пък за добре направени. Остава да се надяваме на онези поляци, които правят нов Master of Orion. За съжаление, не е много ясно докъде са стигнали (и на другите поляци, които правят нов Master оf Magс -на тях прогресът им е добър).

                    Comment


                      #40
                      Днес попаднах на обявления за две нови (все от независими студия) космически игри, които са в разработка. Едната е стратегия, като гледам - класическа 4х - създателите преди това са работили в "Парадокс" - "Galactic Inheritors". Тук има директория с информация за играта. Звучи ми като нещо съвсем класическо, коте е добре в някаква степен.
                      Другата игра е тактическа - Ceres, от исландско студио. Звучи интересно, поне за момента.

                      Comment


                        #41
                        Тук има малко инфо за Галактическите наследници
                        Първата ми реакция разбира се беше "не и още един 4х!!!", обаче изведнъж виждам неща, които са в моите бележки и интересът ми скача многократно



                        Имплементацията на медиите също е интересна

                        Declaring war is rarely as simple as pressing a big red WAR button. You'll want your citizens on your side, ideally, th…



                        Обаче картинките от бетата изглеждат адски постни и безинтересни. Ще видим.
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          #42
                          Това май е алфа, а не бета, прилича на МоО3. Но стига да не е особен проблем да се свикне с интерфейса, не е от значение. Стига останалото да е добре .

                          Comment


                            #43
                            Star hammer - тактическа игра за космически сражения с WEGO система. Звучи доста добре, разбира се, ако успеят да реализират каквото са замислили. Кратък блог-пост за самата система.

                            Comment


                              #44


                              Наскоро се върнах в 1994 г. и нямам търпение да се върна пак.
                              "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                              "But I know none, and therefore am no beast."

                              (Richard III - William Shakespeare)

                              Comment


                                #45
                                Малко геймплеи от HoI 4. Има и втора част.

                                In part 1 of our series "World War Wednesday" Jakob Munthe (Brand Manager, Nazi Germany) faces off against Johan Andersson (EVP of Game Development, Jolly En...


                                Честно казано ми харесва какво представлява, май са си взели бележка от HoI 3 което беше малко нескопосано по мое мнение.
                                Много го плюят относно автоматизацията на военните операции но все пак целта не е да се направи клонинг на HoI2.

                                П.С.: Чак сега видях, че по-надолу във форума има тема.
                                Мотая се тук от известно време и не разбирам кой е -фил и кой е -фоб ... и мисля, че вече е твърде късно да питам!

                                Comment

                                Working...
                                X