HOKUМ-е /тук известен като Hartman/, сам знаеш ,че съосната схема се е доказала, но като носеща схема за морски и леки цивилни многоцелеви машини. Изпозлването и при щурмовите вертолети е нещо ново. А и сам занеш ,че и двете катастрофи с Ка-50 до сега са станали по вина на съосната схема.
После за едночленият екипа. Знаете ли каква е историята. Реално едночелният екипаж е принодителна мярка. След получаването на заданието в ОКБ "Камов" смятали, мислели, проектирали. Стигнали до извода ,че ако цената да се изпълнят целанията на военните е един твърде утежнен вертолет. Тъйкато неможели да урежат горивният запас, електрониката или въоражението решили ,че имат два избора. Или ще пуснат вертолета със символична броня или ще махнат единият пилот. Решили да жертват половината екипаж. Така се получава доста компакният и сравнително "лек" Ка-50. Оставени пред свършен факт от там нататак руснаците доста хитро пародират този факт. Реалните ползи или вреди са много много спорни. можем да попишем върху това доста.
Немога да се сетя за западен ЛА ,чийто руски еквивалент да има едночленен екипаж, докъто западната машина има двама. Може би само F-4, но доста трудно мога да намеря еквивалентна на него машина в СССР. МиГ-21 посъщество е лек изтребител и не му е нужен втори член пилот, който между другото във F-4 се занимава изцяло с доста утежнената, усложнена и все още несигурна американска електроника от началото на 60-те.
По света в момента има доста и интересни модерни щурмови вертолети. А именно - AH-1W/Z, AH-64A/D, RAH-66, A.129 , EC-665 Tiger, CSH-2 Rooivalk, Ка-50/52, Ми-28 ,а и защо не модернизираните варианти на Ми-24. Всеки от тях притежава не един и два плюса и минуса, но още взето неможе да се каже ,че един от тях превъзхожда значително останалите. А това още по-малко е Ка-50. Незнам точно какви ТТ характеристики сте гледали за Ка-50 и АН-64, но ми кажете къде е тоталното превъзходство на руската машина.
От Ка-50 са произведени до сега 13 машини. Седем от които са прототипи, а 6 са серийни машини. Има загубен един прототип и една серойна машина. Така ,че в момента руснаците разполагат с пет серийни Ка-50.
После за едночленият екипа. Знаете ли каква е историята. Реално едночелният екипаж е принодителна мярка. След получаването на заданието в ОКБ "Камов" смятали, мислели, проектирали. Стигнали до извода ,че ако цената да се изпълнят целанията на военните е един твърде утежнен вертолет. Тъйкато неможели да урежат горивният запас, електрониката или въоражението решили ,че имат два избора. Или ще пуснат вертолета със символична броня или ще махнат единият пилот. Решили да жертват половината екипаж. Така се получава доста компакният и сравнително "лек" Ка-50. Оставени пред свършен факт от там нататак руснаците доста хитро пародират този факт. Реалните ползи или вреди са много много спорни. можем да попишем върху това доста.
Немога да се сетя за западен ЛА ,чийто руски еквивалент да има едночленен екипаж, докъто западната машина има двама. Може би само F-4, но доста трудно мога да намеря еквивалентна на него машина в СССР. МиГ-21 посъщество е лек изтребител и не му е нужен втори член пилот, който между другото във F-4 се занимава изцяло с доста утежнената, усложнена и все още несигурна американска електроника от началото на 60-те.
По света в момента има доста и интересни модерни щурмови вертолети. А именно - AH-1W/Z, AH-64A/D, RAH-66, A.129 , EC-665 Tiger, CSH-2 Rooivalk, Ка-50/52, Ми-28 ,а и защо не модернизираните варианти на Ми-24. Всеки от тях притежава не един и два плюса и минуса, но още взето неможе да се каже ,че един от тях превъзхожда значително останалите. А това още по-малко е Ка-50. Незнам точно какви ТТ характеристики сте гледали за Ка-50 и АН-64, но ми кажете къде е тоталното превъзходство на руската машина.
От Ка-50 са произведени до сега 13 машини. Седем от които са прототипи, а 6 са серийни машини. Има загубен един прототип и една серойна машина. Така ,че в момента руснаците разполагат с пет серийни Ка-50.
Comment