Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ка-50

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    HOKUМ-е /тук известен като Hartman/, сам знаеш ,че съосната схема се е доказала, но като носеща схема за морски и леки цивилни многоцелеви машини. Изпозлването и при щурмовите вертолети е нещо ново. А и сам занеш ,че и двете катастрофи с Ка-50 до сега са станали по вина на съосната схема.

    После за едночленият екипа. Знаете ли каква е историята. Реално едночелният екипаж е принодителна мярка. След получаването на заданието в ОКБ "Камов" смятали, мислели, проектирали. Стигнали до извода ,че ако цената да се изпълнят целанията на военните е един твърде утежнен вертолет. Тъйкато неможели да урежат горивният запас, електрониката или въоражението решили ,че имат два избора. Или ще пуснат вертолета със символична броня или ще махнат единият пилот. Решили да жертват половината екипаж. Така се получава доста компакният и сравнително "лек" Ка-50. Оставени пред свършен факт от там нататак руснаците доста хитро пародират този факт. Реалните ползи или вреди са много много спорни. можем да попишем върху това доста.

    Немога да се сетя за западен ЛА ,чийто руски еквивалент да има едночленен екипаж, докъто западната машина има двама. Може би само F-4, но доста трудно мога да намеря еквивалентна на него машина в СССР. МиГ-21 посъщество е лек изтребител и не му е нужен втори член пилот, който между другото във F-4 се занимава изцяло с доста утежнената, усложнена и все още несигурна американска електроника от началото на 60-те.

    По света в момента има доста и интересни модерни щурмови вертолети. А именно - AH-1W/Z, AH-64A/D, RAH-66, A.129 , EC-665 Tiger, CSH-2 Rooivalk, Ка-50/52, Ми-28 ,а и защо не модернизираните варианти на Ми-24. Всеки от тях притежава не един и два плюса и минуса, но още взето неможе да се каже ,че един от тях превъзхожда значително останалите. А това още по-малко е Ка-50. Незнам точно какви ТТ характеристики сте гледали за Ка-50 и АН-64, но ми кажете къде е тоталното превъзходство на руската машина.

    От Ка-50 са произведени до сега 13 машини. Седем от които са прототипи, а 6 са серийни машини. Има загубен един прототип и една серойна машина. Така ,че в момента руснаците разполагат с пет серийни Ка-50.
    In My Humble Opinion.

    Comment


      #17
      Вие направо ме разсмяхте ама много. Ти за БГ армиятя не можеш да кажеш колко танка и самолета имаме <или каквото и да е било>А пишеш за Руснаците .13 броя КА-50 това от саита на ЦРУ ли го взе или си го исмука от пръстите.

      Comment


        #18
        Originally posted by "Ramazai"

        Вие направо ме разсмяхте ама много. Ти за БГ армиятя не можеш да кажеш колко танка и самолета имаме <или каквото и да е било>А пишеш за Руснаците .13 броя КА-50 това от саита на ЦРУ ли го взе или си го исмука от пръстите.
        значи не такива изказвания се поощряват на този форум. Ако въобще сериозно твърдиш че изложената информация е невярна, то следва да приложиш собствените си доказателства, да я обориш с факти. След като нямаш такива, просто "е на тва не вярвам" няма да те доведе до никъде, още повече ако се с подобен подигравателен тон.




        За вертолетите - доколкото знам AH-64 доста се провали съвсем наскоро?
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #19
          Ама я чакай малко аз цифри не знам и не споменавам.Това да се дават бройки на някаква савременна техника е невъзможно.Затова аз със сигурност мога да кажа ,че 13-КА-50 е грешна цифра ,а колко са в деиствителност това само в Москва знаят.

          Comment


            #20
            Ramazai, не съм ги взимал тези цифри от сайта на ЦРУ /там и без това ги няма/. Просто съм чел тук таме какво пише. Примерно има една доста добра монография за Ка-50 издадена от руското издателство Polygon, ако ти попадне погледния. Вътре достатчно добре е описан процеса на изпитания. Историята на седемте прототипа, както и шесте серийни машини. Как са строени, защо, кои се разбиват, кои участват във филми, кои показват по изложенията и така нататак. А най-елементарното което можеш да направиш е да погледнеш българската монографиа за Ка-50. Издадоха я преди година и нещо, но мога да ти я намеря ако искаш. Та вътре съще е описан достатачно добре процеса на изпитания и серийно производство.

            После казваш ,че броя на въобще произведените Ка-50 ти се вижда грешен. Колко е той според теб? И на какво опираш предположенията си?

            AH-64, се провали наистина... ,но по телевизията. Каква е реалната ситуация е рано още да се каже. Едва сега /два,три месеца след събитията/ започват да излизат откъслячни данни за действията на американците в Ирак. Най-точно ще може да се говори за представянето на Апачито след най-малко година. Според мен от сега е ясно ,че май пак имаше издънки.

            Иначе имам известна представа колко и какви са летящите самолети в нашите ВВС. Обаче нали е военна тайна и по смисъла на закона за конфеденциалната информация да разпространяваш информация за броя на избравната техника е престъпление ще се въздържа да давам такава информация.
            In My Humble Opinion.

            Comment


              #21
              е аз мисля че днес тези цифри са лесно проследими но нека Fox да си се изкаже. Аз например мога да кажа че със сигурност в руската армия няма повече от 300 Т-90, а танка далеч не е толкова нов. В момента се доставят по 30тина танка на година! А Русия има общо ок. 25,000, че с тези производствени възможности как да поддържаш тази армада, че даже и как да я нарежеш...

              истината е че Русия няма пари да купи повече вертолети от тези 13 Ка-50. Аз по-скоро бих се учудил ако споменатата цифра беше по-голяма.
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #22
                Пак повтарям грешките не са хеликоптера,а на екипажа :twisted: Рамзай,моля ти се не плямпай такива глупости :evil: Машинките наистина са само 13,въпреки че в завода имало голяма заложена серия,ама кой знае дали някога ще се дострои.Фокс,прав си за 2-те катастрофи,но това все пак е машина която още не е започнала да се произвежда в големи серии.Нормално е да има фалове.И те не са толкова много.Сравни загубите на Ф-4 в Турция от 250 машини 56 са загубени.И то като имаш впредвид,че това е една изпитана машина За мен съосната схема няма да дава такива фалове,ако започе голямо производство
                С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                Comment


                  #23
                  Значи те 13-те бройки, даже не са толкова. Както писах загубени са са два от тях. и напрактика в момента руснаците имат пет серийни бойни Ка-50. Останалите шест са прототипи. Те са всичко друго, но не и пълноценни бойни машини. Още повече ,че от ОКБ-то ги ползват за щяло и нещяло. Мислч ,че два или три вертолета от тези се ползват за летящи стендове. Руснаците си пробват новата техника на тях.

                  После заложената серия не е голяма. По всички данни тя е между 8 и 12 машини. Работата е ,че тази серия стои в завода от 1998. Машините от нея са в полузавършен вид. Има информация /на която аз невярвам, а и тя не е подкрепена с никакви факти/, че в периода 1999-2001 са доставени няколко /вероятно 4/ серийни машини.

                  HOKUM, знаеш ,че и двете катастрофи са абсолютно аналогични. Енергично маневриране с високо /за вертолет/ претоварване. Сблъсак на лопатите на горния и долния носещ винт. Уж руснаците след първата такава катастрофа вземат мерки. А тя се случва в далечната 1985. Това доста шокира конструкторите, както каза, вземат се мерки. Но аналогична катастрофа се повтаря през 1998.Този път инцидента е със серийна машина ,управлява я може би един от най-опитни пилоти на Ка-50 генерал Воробьов. Има неизяснени моменти аколо комбинацията висш пилотаж+съосна носеща схема. А тя между другото въобще не е еталон за маневреност при веролетите. Да знаете например европейският Tiger какви номера прави.
                  In My Humble Opinion.

                  Comment


                    #24
                    8 и 12 въртолета,сравнени с 13 друг хич не е малко
                    Тигер може да прави номера,ама пак си има уязвим опашен винт 8)
                    С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                    Comment


                      #25
                      Ка-50 е най-добрият боен хеликоптер на света. Точка 8) 8) 8) :tup: :tup: :tup:

                      Comment


                        #26
                        Дай си аргументите за това.В колко сражения е участвал,какви са били загубите на екипажите с тези машини?Нека да стане дускусия по въпроса
                        То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                        Comment


                          #27
                          Originally posted by "Ka-50"

                          Ка-50 е най-добрият боен хеликоптер на света.
                          :lol: Има един единствен недостатък - по-опасен е за своите, отколкото за противника Затова и набързо си го изтеглиха от Чечня и го прибраха в някакъв хангар... Чува се, че му замисляли достойно приложение - даване под наем при снимане на холивудски екшъни... 8)
                          Si vis pacem - para bellum!

                          Comment


                            #28
                            А какво ще кажете за хеликоптера Ка-52, наречен Алигатор или нещо такова?

                            единствената ми информация за него е от една вестникарска статия, където пишеше, че първоначално бил експортен вариант на Ка-50, но бил приет на въоръжение(еточно това не съм сигурен че е вярно).

                            имал двама пилоти.

                            а аз имам сканирана негова снимка в профил, ама не знам как да я постна. да ви кажа, повече прилича на акула, отколкото на крокодил...

                            Comment


                              #29
                              Ми,значи този хеликоптер е развитие на Ка-50 с инсталиран радар "Арбалет" и двучленен екипаж.Практически само това май са разликите Иначе Ка-52 си е перфектно ударно вертолетче
                              С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                              Comment


                                #30
                                Longanlon-e, престани да използваш този жълт шрифт. Не се чете!!!
                                Si vis pacem - para bellum!

                                Comment

                                Working...
                                X