Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко(добре де доста) помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    albireo написа
    Съжалявам, че и твоите колеги прокурори не са писали тук за помощ. Тогава ти гарантирам, че щеше да се затрудниш доста повече. Направо би ти се стъжнило.
    :tup:
    Въпреки, че се опитах да съм ти от полза, изрично посочих, че щях да бъда много повече от полза на прокурора!
    А относно присъдата:
    Tikvi4kata написа
    Последно,присъдата е
    1.Терор на съветския народ -50години затвор
    2.Убийствата в Катин-25 години затвор
    3.Убийството на Лев Троцки-невинен
    Веднага я протестирай. С довода съветския народ е подкрепял във всичко Сталин и му е помагал със всички сили. Т.нар. репресирани (термина сегашен), не са били част от съветския народ - те са били лишенци. Това се отнася за осъдените, лежалите и избитите, които не са подкрепяли съветския режим. Останалите са си признали!
    Така, че пледирай да отпадне и първата присъда (останалите не закачай (да не стане лошо ), при труд и добро поведение, ще лежи 16г., но ако Путин не го помилва в края на мандата си, новият президент ще го направи скоро ).

    Comment


      albireo написа
      Съжалявам, че и твоите колеги прокурори не са писали тук за помощ. Тогава ти гарантирам, че щеше да се затрудниш доста повече. Направо би ти се стъжнило.
      При "нормален" процес може би. Но при този фарс едва ли е можело да и се стъжни кой знае колко повече.
      Думите на защитата са били само за протокола... както впрочем и тези, на обвинението.

      "oderint, dvm metvant" (Caivs Cæsar Avgvstvs Germanicvs)
      It's so easy to be wise. Just think of something stupid to say - and then don't say it.

      Comment


        Аз ако бях на мястото на учителката (била съм на това място), бих изманипулирала процеса без да го съобщавам на участниците. И нейната не е лесна: хем трябва да провокира участницита да мислят, хем трябва да ги възпитава. Но пък да не се е захващала с такива щекотливи теми, които, от една страна, нямат еднозначен отговор, от друга, в този отговор правото не съответства точно на морала.

        Comment


          абе работата на училището не е ли да учи децата да мислят, а не КАКВО да мислят? иначе - къв смисъл от училище?

          Comment


            Представям си процеса по следния начин: наемат актьор, той влиза в ролята на един реален обвиняем по приключило дело, но такова, което е по-близо до ежедневието. Разучава всички факти и личността на обвиняемия и играе всичко това на "процеса".
            Така участниците в него имат реален шанс наистина да научат нещо.

            Comment


              абе работата на училището не е ли да учи децата да мислят, а не КАКВО да мислят? иначе - къв смисъл от училище?
              Именно discimus non sholae sed vitae нали така. Затова и учителката е трябвало да изманипулира процеса тайно (точно както казва Хана). С възпитателна цел - за да ги научи да мислят.
              Recalibrating my lack of faith in humanity...

              https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

              Comment


                абе работата на училището не е ли да учи децата да мислят, а не КАКВО да мислят?
                На теория е така, на практика- точно обратното. И то от както има училища изобщо.
                Темата е изчерпана и би следвало да се затвори.
                Quae fuerant vitia, mores sunt.

                Comment


                  Пилот написа
                  А и смяната на обвинението е маааалко нечестно, а и терор е съвсем мъгляво
                  Поне опита ли се да протестираш?
                  Ако може кажи какво е истинското мнение на журито (ако си говорила с тях след процеса де) и публиката и твоята преценка за това коя страна е била по-убедителна.

                  И последен въпрос - сама ли защитаваше Сталин или беше част от екип? Обвинението как беше?
                  Aми протестирах разбира се,казах на г-жата, че цялата ми подготовка и доводи по първото обвинение трябва да бъдат променени в последния моминт, а тя ми отвърна, че това не е последния момент, а имам още 1 ден!?! :evil:
                  Истинското мнение на заседателите беше,първо ,че защитата като цяло е била по-подготвена ,да не говорим,че за Катин са искали да му дадат много по малка присъда(дори условна),както и за терора.Тъй като ние доказахме ,че Катин е колективна отговорност,а за терора направо не оставих Берия,Хрушчов и Молотов и дума да кажат... :rock:
                  Не бях сама,но другото момиче се бори за 4-ка и не беше особено заинтригувана от цялата работа..А за публиката имаше анкетни карти,чието съдържание,обаче ще разберем утре...
                  П.П.Ако прокурорите бяха попаднали тук...нямах никакъв шанс.

                  Comment


                    Юлиан Август написа
                    На теория е така, на практика- точно обратното. И то от както има училища изобщо.
                    Темата е изчерпана и би следвало да се затвори.
                    И на теория не е така и никога не е било. На практика се получава така, защото това е смисълът на училището и образованието. Няма строго противоречие между "да мислят учениците" и "какво да мислят учениците". Обратният модел просто не сработва, той е вътрешно смислово противоречив и това може да се види още при "Емил" (въпреки, че Русо е застъпвал нещо много близко до вашата теза). В държава на крайния либерализъм (пълна ненамеса в личния свят, релативизмът като етическа основа и т.н.) образованието просто става невъзможно (теоретично). И btw това освен, че е казано, показано и изведено по теоретичен път се е потвърждавало и се потвърждава от практиката.
                    И темата наистина трябва да се затвори.
                    Recalibrating my lack of faith in humanity...

                    https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

                    Comment


                      Преди да затворите темата оставете Тиквичка да каже какви са оценките от анкетните карти

                      Иначе браво, явно сте успели да се справите по-добре от обвинението, дори и при процес от този вид. Жалко че не съм бил там да гледам, щеше да ми е интересно (можеше и знаменца да донеса )
                      „Аз, Драгомир, писах.
                      Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

                      Модератор на раздел "Военна Авиация"

                      Comment


                        Ако учителката, не беше изманипулирала работата, пак нямаше да бъде "обективна" "присъдата", защото на тези обвинения се гледа субективно (от тъй наречените заседатели да речем). Независимо от разни документи, че катинското изпълнение е дело на СССРската власт, те могат да си останат с убеждението, че Сталин няма вина или има вина без да се влияе мнението им от това дали Тиквичка е направил блестяща реч или обратното.


                        И аз мисля, че това, което е направила учителката е общо взето правилно, предвид целта на цялото "упражнение" по този процес.
                        I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

                        Comment


                          Ами аз не мисля, че беше правилно от нейна страна,не само ,защото целият ми труд в крайна сметка се обезмисляше,ами и ,защото всеки има право да отсъди сам за себе си, а не някой да му втълпява начин на мислене.Ставаше дума за съд на историята все пак, ь не сме ли точно ние, които трябва да преценят делата му от гледна точка на историята?
                          А за анкетните карти, каза, че след ваканцията(06.05) ще ги обсъдим, но спомена, че са били доста критични относно това колко притеснени сме били всички.

                          Comment


                            А за анкетните карти, каза, че след ваканцията(06.05) ще ги обсъдим, но спомена, че са били доста критични относно това колко притеснени сме били всички.
                            Това е нещо напълно нормално. Кажи и да иде в съда, да види младите адвокати как си забравят и името като влязат в залата. Изобщо, не сте случили на учителка.
                            Quae fuerant vitia, mores sunt.

                            Comment


                              Учителката да бъде обвинена в манипулиране на "процеса срещу Сталин" и да бъде изправена пред съда на историята!

                              "oderint, dvm metvant" (Caivs Cæsar Avgvstvs Germanicvs)
                              It's so easy to be wise. Just think of something stupid to say - and then don't say it.

                              Comment


                                Сигурно ще се опита да изманипулира и този съд.
                                I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

                                Comment

                                Working...
                                X