Интервю с Алексей Мозговой от вчера.Видеото е 45 мин, не съм го гледал още.Предполагам, че ще е интересно.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кризата в Украйна 2013-2014 г.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Пускаш за втори път мнение на някакъв немски пилот, които не е от ОССЕ, базирано на снимки (и такива блогъри-експерти имаш вече) - подвеждаща информация. Нито дори заглавието отговаря на съдържанието. На всичкото отгоре версията Су-25 да свали лайнера с оръдие! на 10000 метра височина май не е физически възможна според конструктора на самолета (посочено в пост на Dibo). Таванът му е 7000 метра, и то празен.Last edited by Dinain; 05-08-2014, 23:23."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
Ukraine fighting reaches rebel-held Donetsk http://m.apnews.com/ap/db_289563/con...tguid=P2OuxnWg (from @AP)"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
@ Dinain - само за протокола достатъчно пилоти казаха, че е напълно възможно и са го правили - кислородна маска, отопление и полет на 10-12 хиляди метра. Тавана 7 000 метра няма нищо общо с двигателите (ако това намекваш с фразата "и то празен").
Иначе за първи път срещам подробни списъци на загиналите в Украйна. 480 имена на войници от УА и частите където са служили подредено по дати. Може да се проследи ескалацията на конфликта и къде са били най-големите битки...
Тук пък са вкарани 1263 имена - УА, сепаратисти и мирни...
Comment
-
Dinain написа Виж мнениеПускаш за втори път мнение на някакъв немски пилот, които не е от ОССЕ, базирано на снимки (и такива блогъри-експерти имаш вече) - подвеждаща информация. Нито дори заглавието отговаря на съдържанието. На всичкото отгоре версията Су-25 да свали лайнера с оръдие! на 10000 метра височина май не е физически възможна според конструктора на самолета (посочено в пост на Dibo). Таванът му е 7000 метра, и то празен.
The West accuses Russia and the Donbass separatists of having brought down the plane with a Buk missile. IT'S A LIE. The evidence available in September 2014 --including a BBC report which the BBC decided to suppress-- refutes the official story.
А блогърът само е поместил превод.
Но защо трябва да обяснявам всички тези неща?
И защо трябва да обяснявам, че практическият таван на Су-25 НЕ Е 7000 м. - по данни на самия производител в Украйна.
Comment
-
Ъм, не. На едно място казват, че не са сигурни, на друго, че не са ОТКРИЛИ доказателства. После Петер казва нещо, дето уж съвпадало с тяхното и неговите думи се превръщат в заглавие, но вече с посочен източник "ОССЕ". Това е приносът на абсолютно обективните блогъри от "Инфо-Балкани". Но нали вече беше цитирал друг блогър, който "елиминира" версията за Бук-а?
Виж, версия с щурмовик, който с невероятни акробатики драпа да направи нещо, което според конструктора му не е способен, за да извърши операция, която му е абсолютно непривична (да сваля пътнически самолет с оръдие) (при това очевидно съзнателно и с користна конспиративна цел) - това звучи разумно! Явно украинският щурмовик ще мистериозния мексикански изтребител от 9/11."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
Dinain написа Виж мнениеПускаш за втори път мнение на някакъв немски пилот, които не е от ОССЕ, базирано на снимки (и такива блогъри-експерти имаш вече) - подвеждаща информация. Нито дори заглавието отговаря на съдържанието. На всичкото отгоре версията Су-25 да свали лайнера с оръдие! на 10000 метра височина май не е физически възможна според конструктора на самолета (посочено в пост на Dibo). Таванът му е 7000 метра, и то празен.
Динайн, явно нямаш достатъчно авиационни познания, но за Су-25 няма никакви проблеми да лети на 10-11 хиляди метра за кратко време. Основната причина за това "кратко време" е нехерметичната кабина, но пилотът разполага с кислородна система, която позволява такива полети и те неведнъж са правени. Разбира се, това по никакъв начин не означава, че Су-25 е свалил Боинга.
Например - полет на около 8700- 9000 метра:
Comment
-
Както и другите посочиха- не е проблем Су-25 да се набере на 10км. особено ако носи само Р-60 и снаряди. Но ако някой много го напъва да не вярва- нещото е на въоръжениое вбългария, следователно в Шопландия на 4-ти километър в авиационата библиотека може да се намери инструкцията по експлоатация, там има графики при каква маса на колко може да се качи. При достатъчно добро желание и в нета може да се намери, а по-сериозен източник от това не може да се намери.
В случай че някой реши да пробва нета:
"Руководства по летной эксплуатации Су-25" това се пише в руското гугле, и о чудо.
Comment
-
Авиационните познания не опират само до това, кой какъв таван има, а до това дали е възможен предложения сценарии на въздушния бой (Су-25 с Р-60 да прехване и унищожи цел на 10 000 метра движеща се със скорост от почти М 0.9) и отговорът е, че дори на теория това е почти невъзможно, а на практика си е научна фантастика.
Защо?
Първо и най-важно, от значение не е тавана на Су-25 (той и на 14 000 ще се качи, стига пилотът му да е достатъчно як и глупав), а каква скорост ще държи на голяма височина. Според хора, които са летели бая на типа на големи височини със зор и чист самолет (без баки) ще докара М 0.8, с баки - 0.71. Това преведено на по-прост език, значи че Су-то ще е с около 100 - 120 km/h по-бавно от Boeing 777 на 10 000 м.
Второ, да опростим на първо време картинката и да кажем, че Су-то виси на опашката на Boeing-а и от дистанция 1 - 2 km пуска Р-60. Какво ще стане? Ами нищо няма да стане. Защо? Защото Р-60 не е правена да гони цели в догон на голяма височина. Това е ракета за близък маневрен бой, правена да се ползва от изтребители, които се въртят на дистанции под километър. В догон за да сработи радиовзривателя на Р-60 се иска разлика в скоростта от 150 m/s, което кореспондира с разлика от близо 550 km/h. Такава просто няма да имаме, защото Су-то се движи бавно, а двигателчето на Р-60 е слабо и работи малко време. Така, че скоростта на ракетата зависи от скоростта на носителя в пуск, а тя е малка, както вече видяхме. С две думи пуснатата Р-60 ще мине покрай целта и няма да се взриви. Сега, някой многознайко ще каже, че има модели на Р-60 с оптичен взривател, където разликата на разликата в скоростите не играе. Затова усложняваме модела.
Трета точка. Как Су-25 ще издрапа до 10 000 метра? Със зор и загуба на много енергия, а от там и скорост. Тоест, в зависимост от началната височина и скорост, Су-то ще се окаже на 10 000 със скорост под тази М 0.8, за която казахме, че е максималната на тази височина. При оптимистичен вариант ще има скорост някъде между М 0.6 и 0.7, което значи, че ще е по-бавен от пътническия самолет с 300 - 400 km/h. При такава разлика в скоростите за прехват в задна полусфера не може да се говори, още повече, че Р-60 е много вероятно да не може да догони целта, защото както казахме е слаб фишек. За работа с оръдие не може да се говори. И все пак, няма ли как?
Четвърта точка, да включим на супер фантастичен сценарии. На теория е възможно да се прехваща по-скоростна цел. За това прехващачът трябва да се сближи с целта в насрещни курсове, да го остави да я подмине, маньовър и да извърши пуск в догон. Да де, но това са хватки на специализирани прехващачи, които имат съвсем други енергийни характеристики и въоръжение, а не на Су-25, който нито е правен за това, нито пилотите му имат тренинг за това.
Така, че описаният сценарии, в който имаме едно Су на 5 - 7 000, което подскача до 10 000 стреля и си ходи е практически неизпълним. Даже и на теория не е възможен. Това дори без да отчитаме факти, че Р-60 е толкова слаб фишек, че дори и три - четири такива едновременно е крайно малко вероятно да дезинтегрират Boeing 777. А за стрелба с оръдие при такава сериозна разлика в скоростите не може да се говори.
Сега, относно това, което пише Гоги:
1. Авиационната библиотека не се намира на 4-ти километър от няколко години. Актуалният ѝ адрес е ул. Шейново 23
2. Там РЛЕ за Су-25 няма
3. РЛЕ за Су-25 няма и в интернет, има само отделни страници сканирани, но цялото го няма никъдеPeace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
1951 написа Виж мнениеа на практика си е научна фантастика.
Пример- Су-25 не може да догони лайнера. За не можене не може...но пропускаш че лайнерът се води от диспечер и лайнерът ще бъде в предварително известно място в предварително известно време. Другото е математика.
Р-60 не можела да дезинтегрира самолета- че къде пише че може и че е станало? Самолета пада на сравнително големи парчета и то компактно, значи се е разпаднал ниско. На Р-60 и трябва просто да го разхерметизира. Т.е фантастиката не е толкова ненаучна, въпрос на желание. А говорейки за желание- само една от страните има полза (и в резултат аот това възможност за въникване на желание), само тя има и възможност да осъществи това желание, тя също така има прецедент на реализирана възможност без да е имало желание, демек "без да изкам". Същата има за съюзник друга стран акоято е правила същото (по други причини).
Виж другата страна няма възможност да реализира почти фантастичният сценарий посредством Су-25 (поради липсата на диспечер) и почти невериоятният с Бук -дори да предположим че ПУ е изправно за да се стреля само с енговият рада пак се иска диспечер поради тясна зора в коята работи той.И естествено въпросната друга страна няма абсолютно никаква полза от това, нито тя нито нейният съюзник.
Колкото до РЛЕ- те още са на въоръжение, и предвид как аз имах в къщи (и още имам) въпросните книги (само летаталените характеристики другите не ми бяха интересно и затова не ги взех) за 23БН (то тогава още беше на въоръжение) значе е не особено трудно който иска да си ги набави.
За мен е достатъчно че пилоти летели на това казват е е възможно да се направи, ако и трудно.
Comment
-
Gaden Gogi написа Виж мнениеПример- Су-25 не може да догони лайнера. За не можене не може...но пропускаш че лайнерът се води от диспечер и лайнерът ще бъде в предварително известно място в предварително известно време. Другото е математика.
Gaden Gogi написа Виж мнениеР-60 не можела да дезинтегрира самолета- че къде пише че може и че е станало? Самолета пада на сравнително големи парчета и то компактно, значи се е разпаднал ниско. На Р-60 и трябва просто да го разхерметизира. Т.е фантастиката не е толкова ненаучна, въпрос на желание.
Gaden Gogi написа Виж мнениеКолкото до РЛЕ- те още са на въоръжение, и предвид как аз имах в къщи (и още имам) въпросните книги (само летаталените характеристики другите не ми бяха интересно и затова не ги взех) за 23БН (то тогава още беше на въоръжение) значе е не особено трудно който иска да си ги набави.
Gaden Gogi написа Виж мнениеЗа мен е достатъчно че пилоти летели на това казват е е възможно да се направи, ако и трудно.Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
Comment