По въпроса за масите при излитане - с нормално бойно натоварване (10 ракети В-В и Сорбция) Су-27К при ход 18 възела и липса на насрещен вятър излита с пълни резервоари (9400 кг/12 хиляди и нещо си литра) от втора и трета позиция.
При насрещен вятър, скоростта на кораба може да падне и до 14, че и по-малко възела.
70% от горивото на Су-27 са 6580 кг. НОРМАЛНОТО ЗАРЕЖДАНЕ за боен полет е 5400 кг. Тези 70% кг му позволяват да измине същото разстояние, каквото и Ф-18Е, само че с пълни резервоари и един подтелен.
За МиГ-29К засега е декларирано, че може да излита от първа позиция в конфигурация за въздушен бой, и от втора и трета - в конфигурация за удари В-З с пълни резервоари. Повече не се знае.
За сравнение, Ф-15Е също не може да излита с баки и пълна конфигурация В-З, ако резервоарите му не са празни поне на 60%. Става дума за излитане от сухоземна писта, разбира се. Повечето за това може да научите от "Войната на Тим Бенет".
Ка-31 и Хоукай. Две машини с принципни разлики, нещо като да кажеш, че едната е по-сива, но другата за сметка на това е по-кръгла.
Първият се ползва за ДРЛО на корабна група (с произтичащите от платформата ограничения), и, което е не по-малко важно - за целеуказване при задхоризонтна стрелба с ПКР.
При насрещен вятър, скоростта на кораба може да падне и до 14, че и по-малко възела.
70% от горивото на Су-27 са 6580 кг. НОРМАЛНОТО ЗАРЕЖДАНЕ за боен полет е 5400 кг. Тези 70% кг му позволяват да измине същото разстояние, каквото и Ф-18Е, само че с пълни резервоари и един подтелен.
За МиГ-29К засега е декларирано, че може да излита от първа позиция в конфигурация за въздушен бой, и от втора и трета - в конфигурация за удари В-З с пълни резервоари. Повече не се знае.
За сравнение, Ф-15Е също не може да излита с баки и пълна конфигурация В-З, ако резервоарите му не са празни поне на 60%. Става дума за излитане от сухоземна писта, разбира се. Повечето за това може да научите от "Войната на Тим Бенет".
Ка-31 и Хоукай. Две машини с принципни разлики, нещо като да кажеш, че едната е по-сива, но другата за сметка на това е по-кръгла.
Първият се ползва за ДРЛО на корабна група (с произтичащите от платформата ограничения), и, което е не по-малко важно - за целеуказване при задхоризонтна стрелба с ПКР.
Comment