а политическите аспекти забравихте ли ги?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Надводни рейдери през ВСВ-епизод 2, Алтернативата
Collapse
X
-
2 Голум: преобладаващата част от персонала ще е за сметка на ерзацбомберит като Хе-111, а за останалата 3 години са предостатъчно време.
после тази програма няма да е за сметка на тактическата авиация а за смтка на надводният флот.
За мощностите: специализацията се постига основно за сметк ана особенности в дискретното производство, т.е разните видове спомагателно оборудване, кантователи, стендове з амонтаж и т.н.т, но те така и така се разработват на ново за всяко ново изделие.
2.Одзава тежките изтребители вече ги бистрихме, но при мерак може да си рисуваме и по карта те къде ще са базирани и бомберите къде ще атакуват.
За това как ще ме държиш на земята: да се държи кораб в пристанището е много по-лесно, и са го правили, Шарли и Гофри добре знаят това.
Отделно дето самолетите могат да се разсредотовават и маскират много по-лесно, пък и в периода който разглеждаме RAF opredeleno nqma sili za ofanziвни действия, все пак ако битката за англия бъде загубена войната така и така отива на лошо, дискутирахме го в предната тема.
De Ruyeter написаа политическите аспекти забравихте ли ги?
Comment
-
Gaden Gogi написа2.Одзава тежките изтребители вече ги бистрихме, но при мерак може да си рисуваме и по карта те къде ще са базирани и бомберите къде ще атакуват.
За това как ще ме държиш на земята: да се държи кораб в пристанището е много по-лесно, и са го правили, Шарли и Гофри добре знаят това.
Отделно дето самолетите могат да се разсредотовават и маскират много по-лесно, пък и в периода който разглеждаме RAF opredeleno nqma sili za ofanziвни действия, все пак ако битката за англия бъде загубена войната така и така отива на лошо, дискутирахме го в предната тема.
Предлагам следната методика за представяне на алтернативните сценарии:
1. Начална година. В нея се приема за налично това, което са имали страните в своите ВС.
2. Разузнаването разбира се не спи, така, че на всеки 2 г. може да се правят корекции в програмите
3. Ще трябва да се организира самия процес на трансфер на информация м/у подготвящите сценариите, т. е. трябва човек да координира нещата.
4. Година на начало на конфликтаПишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
Неизвестен руски адмирал
Comment
-
Идеята на Гоги е интересна и според мен напълно осъществима. Като се замисля само с персонала и ресурсите за Шарнхорст и Гнайзенау може да се спретне съвсем прилична флотилия от 400-500 тежки бомбандировача /бройката не съм я изчидлявал точно/, като ефективността им във всяко отношение ще бъде в пъти по-добра от тази на линкорите /ако и да ги намирам за красиви кораби. Ако вземем в предвид и ресурсите и екипажите които биха се освободили при липса на ТКрайцери и Бисмарк и Тирпиц се получава още по-интересна картинка - ще има и за повече подводници, спомагателни кораби, тежки бомб. и изтребители за съпровождане.
Comment
-
Това беше засегнато в предната тема, но да напомня: построяването на машините не е големия проблем, той е обучението на пилотите. Картечарите да кажем че са лесна работа. Обучението на хиляди пилоти обаче не е толкова просто - морските школи не могат да се "преквалифицират" толкова лесно колкото фабриките (ако приемем че това е "лесно", в което аз все още тая известни съмнение, въпреки ентусиазма на Гоги). Инструкторите трябва да се вземат от някъде, учебни летища, полигони, тренажори и т.н. също. Доколкото си спомням обучението на пилот във Луфтвафе трае около 2 години. Между другото проблематична ситуация с екипажите се получава и при немските подводници през войната, особено когато темпа на строене се увеличава и задминава темпа на обучение на екипажите (някъде от '41 нататък).
Но в интерес на дискусията да приемем че тези трудности са преодоляеми в периода '36 - '39. Само за протокола го пиша - и все пак ще е важно да се направи поне някаква приблизителна оценка на броя боеготови бомбардировачи и екипажи, с които Германия ще може да разполага към 01.09.1939 (или когато решите че започва войната)."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
2 Динайм,: аз го написах това за пилотите, и Хе-111 и Ъралбомберът имат нужда от еднакво количество пилоти и щурмани, които се явяват квалифициранит летателен състав, а разликата в ефективността би бил аголяма.
Относно производството: обясни каква е разликата дали на един струг или фреза или щос машина ще правих детайл за изделия А или Б при положение че исканият клас на точнос е еднакъв?
2 Одзава програмата за Уралбомберът е датирна ясно, ответните изтребителнио програми също,
Comment
-
Gogi написаОтносно производството: обясни каква е разликата дали на един струг или фреза или щос машина ще правих детайл за изделия А или Б при положение че исканият клас на точнос е еднакъв?"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
Че аз го описах това: разликата е в дискретното производство на въпросните заводи, т.е разни оборудвания и приспособления, но това е на етап агрегатен монтаж, а и приспособленията се правят.
Иначе малко примери: подводниците от 21 серия са строени (по-точно техните секции) на неспециализирани предприятия, самолетои в края на войната (за германия, началото за русия) също.
Ако има повече въпроси за това мога да изровя снимки как изглежда контовател (нщото на което се събира танков корпус) който се явява такова специализирано оборудване, но то (оборудването) се изготвя за всеки нов образец и не отнема чак толкова време, за пример може д апогледнеш за колко време в русия предприятие е преминавало от един тип машина на друг, скоро четох за Як-6, там производството са го прехвърляли досат често.
Comment
Comment