Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Челата на кулите,барбетите и други "силно" защитени неща

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    "Бавните" линкори бойна ценност като такива (линкори) нямат поради което аз не ги и споменавам.
    Към Одзава- и мене ме дравни когато ми засипвате с фекалии тема за чието написване съм положил труд и загубил време, но пък не мога да редактивам чуждите мение с червеничко.
    И както смятам си личи от духа на поста (вече редактиран) имах предвид проктите 23 и 69, и съм ги нарекъл "недомислени" защото целият процес на проектиране, започвайки от поставените задачи и стигайки до наличните производствени мъзвожности, бъка от примери за това как се прави нещо за самото нещо. Вярно има и обективни причини за това- като икономическ аразруха (то и преди това са си били изостанали, пример Измаил) и обезглавяване на конструкторските бюра, но това не променя фактаче че имамного необмислени неща в тези кораби, а "необмислено" и "недомислено" по моему са синомими, така 'щото прилагателното "недомислица" за споменатите проекти 23 и 69 според мен си е съвсем на място. Естественно с удоволствие бих изслушал/прочел аргументаци колко хубави и добре премислени са споменатите кораби.
    Обратно към Ройте- бях забравил Худ, но неговите "модернизации" са по-скоро козметични и според менне му дават право да се нарича "бъзрзоходен линкор от периода на ВСВ", въпреки че зенитното му въоръжение е прилично , особенно на фона на някой от модернизираните кораби...тъй че все пак може да го пишем и него към '40, проблем може да бъде обаче като как ще се отчете крайната износеност на механизмите му и диферента който е имал на носа, доста допълнителна работа за кораб който определено няма да се бори за челна позиция.

    Comment


      #62
      Gaden Gogi написа
      Към Одзава- и мене ме дравни когато ми засипвате с фекалии тема за чието написване съм положил труд и загубил време, но пък не мога да редактивам чуждите мение с червеничко.
      Възможността да редактирам с "червеничко" не ми е дадена, за да си играя на истина от последна инстанция. Отбелязал съм мотива за редакцията.
      На второ място "засипването с фекалии" в дадена тема, ако се докаже като факт подлежи на санкция по същите тези форумни правила, които съм цитирал. И разбира се ако аз съм виновен за засипването подлежа на санкции, бан да речем.
      И обратно към темата - проекта 23 има за СССР предимно политическо значение (а като такова характеристиките му са на заден план), и по-малко военно значение. С това не искам да кажа, че СССР е планирал да построи линкор заради самия линкор, но на практика това е водещия мотив. Не на последно място 25 г. пауза в строежа на тежки кораби няма как да не се отрази на качеството на строежа.
      И на трето място - отново да споделя собственото си мнение, че подобни теми са далеч от разбирането ми за дискутиране на проблем свързан с морската история поради откровенното сравняване на несравними неща.
      Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
      Неизвестен руски адмирал

      Comment


        #63
        E че то никой не те кара да участваш в подобни теми, за пр. 23 Ползването му за политически цели е още по-недомислено, понеже се повтаря изторията с Измаил, нито могат да го проектират четово нито да го построят, поне аз не се сещам за друга държава претендираща че е "нещо" на която се налага да закупи толкова от основните компоненти от чужбина, машини, броня, комплектоващи за кулите...недомислища пълна друг въпрос че с "политическа воля" стомана не се прави, особенно бронева. Историята с пр 69 е подобна, особенно трансформацията му в пр. 69 И. Т.Е НЕДОМИСЛИЦА..без да споменаваме че пр 23 в Балтика просто не може да се експлоатира...а на севед дори сега няма инфраструктура за подобни кораби. в далечният изток също. Изобщо излагейшън пълен.
        От гленд аточка характеристики 23 долу-горе бива, но 69 е гротеска.

        Odzava написа
        Гога, а кой ще гарантира, че данните с които ТИ работиш са на 100% верни? Няма такава гаранция. Отделно, че за японските кораби в определен % - до 90% за "Ямато" документацията изгаря през 1945 г.
        АМи примерно това че данните скоито аз евентуално работя са базирани на документация от страната строител, при това за за оръжия които са или кламери или музей, някой от тях обиталища на риби. Докато писанията в междувоенният период се базират на предположения защото се отнасят за нещо което се разглежда като "основно" оръжие на даденият флот.
        Това е разликата, едното са предположения на експерти (без каквички) работещи с оскъдни данни , другото архивни данни.
        Last edited by Gaden Gogi; 28-10-2007, 17:08. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

        Comment


          #64
          А японските 25 възлови+ Уорспайт и другите от този клас къде ще ги броим - бързи или бавни, че ако ги сравняваме сс американските Норт Каролина и Саут Дакота отстъпват само с около възел
          П.В.

          Comment


            #65
            За мен са бавни, пък и техните 25 са с презорване на изпитания а американските са "реални" пък и Уорспайт не е 25 възлов, отделно дето с всичките були тези кораби практически не са бронирани и стойност като линейни кораби нямат, или са използвани като канонерки или срещу Италианци (които за да не създавам работа на Одзава няма да ги коментирам).

            Comment


              #66
              Gaden Gogi написа
              А ти на колко процента (над стоте) неустойк аси навит като те хванем в несъстоятелност на "модела" който предлагаш?
              150%, стига изясните по какви критерии ще се оценява въпросната "несъстоятелност"
              Не 7, а 77 пъти по 7...

              http://www.mathematicalanthropology.org/

              Тук неща са такива, каквито са и няма да се променят. - Голъм

              Comment

              Working...
              X