Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конкурс/заигравка

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    изобщо не са есмински пропорциите защо съотношените на дължинах ширина при моите е 10-11:1.
    Сега да направим малък историческ преглед на КРАЙЦЕРИТЕ /имам предив освен японските, които Гогата счита, че не са добри/.
    Аретуза 154Х15.5, Линдър 169Х16.8, Ексетър 175-177:17.5, Саутхемптън 183:18, Киров 190х17, Де Ройтер 170х15, италианските тежки Тренто, Болцано
    П.В.

    Comment


      #32
      продължавйа да си четеш избирателно или понятието "призматичен коефициент" нищо не ти говори?

      Comment


        #33
        Gaden Gogi написа
        Ами прави си, Господ е единственният от участващите в темата с инженерно образование, опита се по няколко начина да обясни че това което някой са скалъпили е абсурдно, ама въпросните някой едно си знаят и едно си баят. Дори два примера ви направих за целта: Уродино и Квазимото с характеристики правещи всико останало да изглежда смешо, абсурдни кораби но добре изглеждащи, е никой не вдява какво му говоря, а по отношение на самолетите: твоят също нямаше самолети, пък и въпросните добринасят много малко или никак през войната.
        А има, има и винаги така съм го поствал. А и какво да свършат ? Важното е че с тях кръгозора на моя крайцер е само няколко пъти по-голям от вашите
        Иначе вашингтонско корито. За коритото на Пламен съм съгласен. Просто няма как да плува нормално с такива пропорции.

        De Ruyeter написа
        ....Аретуза 154Х15.5, Линдър 169Х16.8, Ексетър 175-177:17.5, Саутхемптън 183:18, Киров 190х17, Де Ройтер 170х15, италианските тежки Тренто, Болцано
        И "Чихая" 170х16,9 "Тоне"... 11 съотношение ... ама "Де Мойн" си остава върха на тая крайцерска неразбория
        Last edited by Odzava; 07-10-2005, 11:01. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
        Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
        Неизвестен руски адмирал

        Comment


          #34
          Не обичам да се рея в теорията, че този или онзи крайцер били тесни и дълги като есминци.Че то най-широките тежки крайцери са немските Хипер 21м при дължина 205.9, Каунти - 192Х18-19м, Кливланд е 187Х20м
          П.В.

          Comment


            #35
            Ами добре тогава, Моят Квазимото (предполагам знаете кой е той, в смисъл оригиналът) може дасмачка, сдъвче, поругае, анихилира вашите дори наведнъж, като при това зоната му на свободно маневриране е практически безкрайна, демек не можете да му засегнете нищо в цитаделта, по артилерията или рубката. супер-пупер, к'во като е практическиневъзможно да плува, няма да дребнеем я,.
            Иначе е много приятно да си говориш с дувар.

            Comment


              #36
              Я вижте какво излезе за нашата "Надежда" от програмката. Но нещо ме съмняват нещата. Чони пише за 5,3 метра борд, ама не е ясно дали е надводния или целия борд. Вие какво ще кажете за тия параметри? Според Чони "Надежда" е 25% по-лека от канонерките "Д'Ибервил", сметнах, че стандартното й водоизместване трябва да е около 694 т., ама излезе друго.

              Nadejda, France CL laid down 1897

              Displacement:
              637 t light; 657 t standard; 717 t normal; 766 t full load

              Dimensions: Length overall / water x beam x draught
              218,82 ft / 205,05 ft x 30,84 ft x 7,22 ft (normal load)
              66,70 m / 62,50 m x 9,40 m x 2,20 m

              Armament:
              2 - 3,94" / 100 mm guns in single mounts, 30,51lbs / 13,84kg shells, 1897 Model
              Breech loading guns in deck mounts
              on side, all amidships, all raised mounts - superfiring
              2 - 2,56" / 65,0 mm guns in single mounts, 8,38lbs / 3,80kg shells, 1897 Model
              Breech loading guns in deck mounts
              on centreline ends, evenly spread, all raised mounts
              2 - 1,85" / 47,0 mm guns in single mounts, 3,17lbs / 1,44kg shells, 1897 Model
              Breech loading guns in deck mounts
              on side, all forward, all raised mounts - superfiring
              Weight of broadside 84 lbs / 38 kg
              Shells per gun, main battery: 100
              2 - 15,0" / 381 mm above water torpedoes

              Machinery:
              Coal fired boilers, simple reciprocating steam engines,
              Direct drive, 2 shafts, 3*103 ihp / 2*315 Kw = 18,53 kts
              Range 1*700nm at 10,50 kts (Bunkerage = 109 tons)

              Complement:
              69 - 90

              Cost:
              ?0,082 million / $0,326 million

              Distribution of weights at normal displacement:
              Armament: 11 tons, 1,5 %
              Machinery: 360 tons, 50,2 %
              Hull, fittings & equipment: 267 tons, 37,2 %
              Fuel, ammunition & stores: 80 tons, 11,2 %
              Miscellaneous weights: 0 tons, 0,0 %

              Overall survivability and seakeeping ability:
              Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
              372 lbs / 169 Kg = 12,2 x 3,9 " / 100 mm shells or 0,3 torpedoes
              Stability (Unstable if below 1.00): 1,52
              Metacentric height 1,7 ft / 0,5 m
              Roll period: 9,8 seconds
              Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 73 %
              - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0,09
              Seaboat quality (Average = 1.00): 1,46

              Hull form characteristics:
              Hull has raised forecastle
              Block coefficient: 0,550
              Length to Beam Ratio: 6,65 : 1
              'Natural speed' for length: 14,32 kts
              Power going to wave formation at top speed: 59 %
              Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 50
              Bow angle (Positive = bow angles forward): 22,50 degrees
              Stern overhang: 6,56 ft / 2,00 m
              Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):
              - Stem: 17,39 ft / 5,30 m
              - Forecastle (20 %): 17,39 ft / 5,30 m (5,41 ft / 1,65 m aft of break)
              - Mid (50 %): 5,41 ft / 1,65 m
              - Quarterdeck (15 %): 17,39 ft / 5,30 m
              - Stern: 17,39 ft / 5,30 m
              - Average freeboard: 11,70 ft / 3,57 m

              Ship space, strength and comments:
              Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 173,0 %
              - Above water (accommodation/working, high = better): 93,5 %
              Waterplane Area: 4*413 Square feet or 410 Square metres
              Displacement factor (Displacement / loading): 59 %
              Structure weight / hull surface area: 38 lbs/sq ft or 184 Kg/sq metre
              Hull strength (Relative):
              - Cross-sectional: 0,88
              - Longitudinal: 3,00
              - Overall: 1,00
              Hull space for machinery, storage, compartmentation is cramped
              Room for accommodation and workspaces is adequate
              Ship has slow, easy roll, a good, steady gun platform
              Good seaboat, rides out heavy weather easily
              Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
              Неизвестен руски адмирал

              Comment


                #37
                Защо си направил 100мм оръдия да са superfiring?това значи да стрелят едно над друго.
                П.В.

                Comment


                  #38
                  Не съм. дадох deck mount и така излезе.
                  Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                  Неизвестен руски адмирал

                  Comment


                    #39
                    а иначе размерите същите ли са?
                    П.В.

                    Comment


                      #40
                      Размерите са взети от:
                      сп. Океан - статията "От Казабланка ли е Надежда"
                      Корабите т. 5 - Ч. Чонев
                      Българските кораби - И Тодоров - 1981 г.
                      Българските кораби - И Тодоров - 2001 г.
                      Приложението на сп. Океан, Българските кораби 1879-1944 г. И. Тодоров

                      Навсякъде съвпадат. единствено в първия матереал Чонев дава височината на борда при мидела, но ми се струва, че е целия борд, а не само надводния. Но като го постнах 3,1 м излезнаха различни данни. Освен това призматичния коефициент го оставих 0,55, макар да мисля че ако борда е по-нисък ще трябва да го качим поне до 0,65 за да се запази водоизместването.
                      И екипажа програмата го дава с 20 човека по-малък, но това е несъществено.
                      Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                      Неизвестен руски адмирал

                      Comment


                        #41
                        аз мисля, че като цяло отклоненията не са големи и може да се вярва на програмат.Интерсно е дали машините и на "Надежда" са били толкова сгъчкани?
                        П.В.

                        Comment


                          #42
                          На програмата ИЗОБЩО не може да се вярва по съвсем простат причина че е базиран на СТАТИСТИКА, което е доста различно и несъвместимо с инженрни изчисления нещо. пък за екипажът съвсем, той (в програмката) е функция на водоизместването а не на механизмите нуждаещи се от обслужване, поради което не е никакъв показател.

                          Comment


                            #43
                            Знае ли човек. Българските "изследователи" са се разписали и и освен Copy-Paste един от друг нищо свясно не са написали. Сигурно е било сгъчкано. Ама Чони вместо да пише глупости (видяхте ли му последната книга?) - тоя човек още не е разбрал коя подводница е Ромео, коя Уиски. Добре поне че 613 вече не е Фокстрот. Иначе кой ще се рови в архива на Музея да пише. нали може в къщи, пред компа и давай-книги на онмвеир. А снимките-едни и същи.?
                            Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                            Неизвестен руски адмирал

                            Comment


                              #44
                              По отношение на Чони мога да каже, че него го мързи да изследва.Купува книги на френски, немски английски за крайцери, самолетоносачи, линкори, а не знае езиците и се ориентира по картинки и схеми
                              П.В.

                              Comment


                                #45
                                Гога, я сега кажи според теб доколко реални са поне параметрите на коритото?
                                А, Чони е ясен. Не ми се открива тема "Чоневщини" иначе такива ги е писал ..............
                                Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                                Неизвестен руски адмирал

                                Comment

                                Working...
                                X