Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конкурс/заигравка

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Конкурс/заигравка

    Идеята: да се вземат реални корабостроителни конкурси с техните изисквания и участниците в темата да представят свои проекти по въпроса. Предположително с помощтта на Спринг Шарп.
    Като за начало предлагам да вземем нещо малко по-така, т.е. кораб отговарящ на изискванията поставени от адмиралтейството към проектантите на Ексетер. а именно:
    1. водоизместване : 8400 т
    2. въоръжение (минимум) :
    - 6х203мм
    - 4х102мм
    3. скорост (minimum): 32 възела
    4. далечина на плаване (минимум): 10 000 мили при 11-14 възела
    Айде дерзайте

    #2
    И какво ако сме най-добри. Какво печелим ?
    Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
    Неизвестен руски адмирал

    Comment


      #3
      Пропуснах да добавя,
      5. Година на залагане : 1927
      за водоизместването: това е стандартно водоизместване, или за по-лесно (защото може директно да се зададе) да го приемаме за нормално?

      Odzava написа
      И какво ако сме най-добри. Какво печелим ?
      Чест слава и морално удовлетворение, освен това темата е доброволна (демек за тези които искат да се забавляват). За меркантилно настроените обаче съм склонен да се разделя (ако някой ме победи де) с част от сладоледа който различни потребители по различни поводи ми дължат.
      А като свършим с този конкурс, някой друг ще предложи следващият.
      Сега мисля за система за оценяваме, спрингът дава оценката си и в цифри и е възможно да се скалъпи.

      Пък аз съм готов, чакам самои давидя дали още някой няма да се навие, аз съм го приготвил моят в два варианта, с дву и три оръдейни кули.
      Last edited by Gaden Gogi; 30-09-2005, 14:45. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

      Comment


        #4
        Моля, дайте линк към програмата за проектиране на кораби.

        Comment


          #5
          То хубаво, аз си поиграх и имам 3 варианта, дори в еднооръдейни кули, ама ЦЕНАТА на кораба как ще се изчисли. Обикновено това е един от ВАЖНИТЕ доводи да се определи кой добър и кой не. И тактическото задание. В смисъл за какво го готвим коритото.
          Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
          Неизвестен руски адмирал

          Comment


            #6
            Odzava написа
            То хубаво, аз си поиграх и имам 3 варианта, дори в еднооръдейни кули, ама ЦЕНАТА на кораба как ще се изчисли. Обикновено това е един от ВАЖНИТЕ доводи да се определи кой добър и кой не. И тактическото задание. В смисъл за какво го готвим коритото.
            Toj uv daва цена..ако и да няма нищо общо с реалната, може обаче за американски кораб да стане. Иначе аз мисля посочих за какво го готвим коритото, естественно мога да пастна и материал з доводите и изискванията към реалният кораб, ама тогава някое фашистоидно лекенце пак ще ревне защо имало цитати на руски, поради това съм ообщил изискванията в първият пост по темата.
            Системата за оценяване: сега я осмислям, но може да ползуваме следните данни при 1/1:
            - калибър и маса на оръдията (за главният калибър)
            -площ и дебелина на бронирането
            - количество некритични попадения
            -скорост
            - мореходност
            - качество като артилерийслка платформа
            - обитаемост и нагъчканост на машините като фактори за бойната ефектичност и живучест
            всичко е цифри следователно подлежи на анализ.
            За чичката: www.springsharp.com и ще ти трябва и netframework там си пише от къде да си го набавиш, евентуално ако си в Шопистан и/или Пловдив може да се намери добра душа да ти го даде и на диск....впрочем имаше специална тема за програмата където съм дал и някой инструкции.

            Comment


              #7
              Айде на хаирлия да е. Ето и моя проект 01 "Чихая"

              Chihaya, Japon CA laid down 1927

              Displacement:
              7*300 t light; 7*645 t standard; 8*534 t normal; 9*246 t full load

              Dimensions: Length overall / water x beam x draught
              598,45 ft / 574,15 ft x 55,45 ft x 17,06 ft (normal load)
              182,41 m / 175,00 m x 16,90 m x 5,20 m

              Armament:
              6 - 7,99" / 203 mm guns (2x3 guns), 255,24lbs / 115,77kg shells, 1927 Model
              Breech loading guns in turrets (on barbettes)
              on centreline, all forward, 1 raised mount - superfiring
              4 - 4,02" / 102 mm guns in single mounts, 32,38lbs / 14,69kg shells, 1927 Model
              Breech loading guns in deck mounts with hoists
              on side, evenly spread
              3 - 2,99" / 76,0 mm guns in single mounts, 13,39lbs / 6,07kg shells, 1927 Model
              Anti-aircraft guns in deck mounts
              on centreline, all aft
              6 - 0,51" / 13,0 mm guns in single mounts, 0,07lbs / 0,03kg shells, 1927 Model
              Machine guns in deck mounts
              on side, evenly spread
              Weight of broadside 1*702 lbs / 772 kg
              Shells per gun, main battery: 180

              Armour:
              - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
              Main: 2,76" / 70 mm 131,23 ft / 40,00 m 13,12 ft / 4,00 m
              Ends: 0,98" / 25 mm 65,62 ft / 20,00 m 11,15 ft / 3,40 m
              377,30 ft / 115,00 m Unarmoured ends
              Main Belt covers 35 % of normal length
              Main belt does not fully cover magazines and engineering spaces

              - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
              Main: 0,98" / 25 mm 1,97" / 50 mm 1,38" / 35 mm
              2nd: 0,59" / 15 mm - -

              - Armour deck: 0,79" / 20 mm, Conning tower: 1,97" / 50 mm

              Machinery:
              Oil fired boilers, steam turbines,
              Geared drive, 3 shafts, 89*799 shp / 66*990 Kw = 33,00 kts
              Range 10*000nm at 13,00 kts (Bunkerage = 1*600 tons)

              Complement:
              443 - 577

              Cost:
              ?3,022 million / $12,087 million

              Distribution of weights at normal displacement:
              Armament: 213 tons, 2,5 %
              Armour: 731 tons, 8,6 %
              - Belts: 273 tons, 3,2 %
              - Torpedo bulkhead: 0 tons, 0,0 %
              - Armament: 117 tons, 1,4 %
              - Armour Deck: 324 tons, 3,8 %
              - Conning Tower: 18 tons, 0,2 %
              Machinery: 2*835 tons, 33,2 %
              Hull, fittings & equipment: 3*466 tons, 40,6 %
              Fuel, ammunition & stores: 1*235 tons, 14,5 %
              Miscellaneous weights: 55 tons, 0,6 %

              Overall survivability and seakeeping ability:
              Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
              6*371 lbs / 2*890 Kg = 25,0 x 8,0 " / 203 mm shells or 1,0 torpedoes
              Stability (Unstable if below 1.00): 1,16
              Metacentric height 2,7 ft / 0,8 m
              Roll period: 14,1 seconds
              Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 73 %
              - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0,71
              Seaboat quality (Average = 1.00): 1,23

              Hull form characteristics:
              Hull has raised forecastle, rise forward of midbreak, raised quarterdeck
              Block coefficient: 0,550
              Length to Beam Ratio: 10,36 : 1
              'Natural speed' for length: 23,96 kts
              Power going to wave formation at top speed: 59 %
              Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 59
              Bow angle (Positive = bow angles forward): 30,00 degrees
              Stern overhang: 8,20 ft / 2,50 m
              Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):
              - Stem: 27,89 ft / 8,50 m
              - Forecastle (20 %): 23,33 ft / 7,11 m (20,34 ft / 6,20 m aft of break)
              - Mid (40 %): 20,34 ft / 6,20 m (19,69 ft / 6,00 m aft of break)
              - Quarterdeck (40 %): 20,01 ft / 6,10 m (19,69 ft / 6,00 m before break)
              - Stern: 21,98 ft / 6,70 m
              - Average freeboard: 21,43 ft / 6,53 m

              Ship space, strength and comments:
              Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 128,0 %
              - Above water (accommodation/working, high = better): 191,2 %
              Waterplane Area: 22*217 Square feet or 2*064 Square metres
              Displacement factor (Displacement / loading): 105 %
              Structure weight / hull surface area: 91 lbs/sq ft or 446 Kg/sq metre
              Hull strength (Relative):
              - Cross-sectional: 0,85
              - Longitudinal: 1,67
              - Overall: 0,91
              Caution: Hull subject to strain in open-sea
              Hull space for machinery, storage, compartmentation is cramped
              Room for accommodation and workspaces is excellent
              Ship has slow, easy roll, a good, steady gun platform
              Good seaboat, rides out heavy weather easily

              Aircraft:
              1 catapult Mk 1927 48 tons
              4 seaplanes Fairey SeaFox- apr. 7000 kg


              И тук как изглежда кораба, за да няма неуместни въпроси.
              Предназначен е за стандартния набор задачи поставени пред крайцерите с 203 мм артилерия от средата на 20-те годони.
              Attached Files
              Last edited by Odzava; 06-10-2005, 23:48.
              Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
              Неизвестен руски адмирал

              Comment


                #8
                Много неуместен въпрос: за какво ти е този пояс дето нище не прикрива? 30 м???? после нямаш палуба, нямаш броня на кулите, освен това при тази схема само 3 от оръдията са ти вдигнати, после писал си ни самолети ама никъде не си сложил масата за тях. и въпрос на каква версия си го правил? в 2.1 няма такива кули. друг въпрос какво точно са кулите на Ериксън и дали ако знаеше би ги сложил на такъв кораб.
                Айде ето и моят да не кажете че само дрънкам:
                Exeter, UK Cruiser tupe A laid down 1927

                Displacement:
                8*144 t light; 8*445 t standard; 9*476 t normal; 10*301 t full load

                Dimensions: Length overall / water x beam x draught
                519.66 ft / 492.13 ft x 55.77 ft x 20.83 ft (normal load)
                158.39 m / 150.00 m x 17.00 m x 6.35 m

                Armament:
                6 - 7.99" / 203 mm guns (2x3 guns), 255.24lbs / 115.77kg shells, 1927 Model
                Breech loading guns in turrets (on barbettes)
                on centreline ends, evenly spread
                8 - 4.02" / 102 mm guns (4x2 guns), 32.38lbs / 14.69kg shells, 1927 Model
                Anti-aircraft guns in deck mounts with hoists
                on side, all amidships
                48 - 1.57" / 40.0 mm guns (6x8 guns), 1.95lbs / 0.88kg shells, 1927 Model
                Anti-aircraft guns in deck mounts
                on side, evenly spread
                Weight of broadside 1*884 lbs / 855 kg
                Shells per gun, main battery: 100
                8 - 21.0" / 533 mm above water torpedoes

                Armour:
                - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
                Main: 3.94" / 100 mm 337.93 ft / 103.00 m 9.84 ft / 3.00 m
                Ends: Unarmoured
                Main Belt covers 106 % of normal length

                - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
                Main: 4.72" / 120 mm 2.36" / 60 mm 3.54" / 90 mm

                - Armour deck: 1.97" / 50 mm, Conning tower: 3.94" / 100 mm

                Machinery:
                Oil fired boilers, steam turbines,
                Geared drive, 4 shafts, 80*110 shp / 59*762 Kw = 32.00 kts
                Range 10*000nm at 14.00 kts
                Bunker at max displacement = 1*857 tons

                Complement:
                479 - 624

                Cost:
                £3.043 million / $12.173 million

                Distribution of weights at normal displacement:
                Armament: 236 tons, 2.5 %
                Armour: 1*589 tons, 16.8 %
                - Belts: 548 tons, 5.8 %
                - Torpedo bulkhead: 0 tons, 0.0 %
                - Armament: 255 tons, 2.7 %
                - Armour Deck: 747 tons, 7.9 %
                - Conning Tower: 38 tons, 0.4 %
                Machinery: 2*529 tons, 26.7 %
                Hull, fittings & equipment: 3*790 tons, 40.0 %
                Fuel, ammunition & stores: 1*333 tons, 14.1 %
                Miscellaneous weights: 0 tons, 0.0 %

                Overall survivability and seakeeping ability:
                Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
                10*951 lbs / 4*967 Kg = 42.9 x 8.0 " / 203 mm shells or 1.3 torpedoes
                Stability (Unstable if below 1.00): 1.08
                Metacentric height 2.4 ft / 0.7 m
                Roll period: 15.1 seconds
                Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 71 %
                - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0.83
                Seaboat quality (Average = 1.00): 1.26

                Hull form characteristics:
                Hull has raised forecastle
                and transom stern
                Block coefficient: 0.580
                Length to Beam Ratio: 8.82 : 1
                'Natural speed' for length: 25.34 kts
                Power going to wave formation at top speed: 65 %
                Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 56
                Bow angle (Positive = bow angles forward): 40.00 degrees
                Stern overhang: 0.00 ft / 0.00 m
                Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):
                - Stem: 32.81 ft / 10.00 m
                - Forecastle (10 %): 29.53 ft / 9.00 m (26.25 ft / 8.00 m aft of break)
                - Mid (60 %): 22.97 ft / 7.00 m
                - Quarterdeck (15 %): 22.97 ft / 7.00 m
                - Stern: 22.97 ft / 7.00 m
                - Average freeboard: 24.57 ft / 7.49 m

                Ship space, strength and comments:
                Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 105.5 %
                - Above water (accommodation/working, high = better): 157.0 %
                Waterplane Area: 20*526 Square feet or 1*907 Square metres
                Displacement factor (Displacement / loading): 111 %
                Structure weight / hull surface area: 99 lbs/sq ft or 483 Kg/sq metre
                Hull strength (Relative):
                - Cross-sectional: 0.86
                - Longitudinal: 3.61
                - Overall: 1.00
                Hull space for machinery, storage, compartmentation is adequate
                Room for accommodation and workspaces is excellent
                Ship has slow, easy roll, a good, steady gun platform
                Good seaboat, rides out heavy weather easily

                Comment


                  #9
                  Gaden Gogi написа
                  Много неуместен въпрос: за какво ти е този пояс дето нище не прикрива? 30 м???? после нямаш палуба, нямаш броня на кулите, освен това при тази схема само 3 от оръдията са ти вдигнати, после писал си ни самолети ама никъде не си сложил масата за тях. и въпрос на каква версия си го правил? в 2.1 няма такива кули. друг въпрос какво точно са кулите на Ериксън и дали ако знаеше би ги сложил на такъв кораб.
                  Едно по едно
                  1. Ами поясът ако прочетеш е всъщност 70 метра, а не 30
                  2. Има разбира се броня на кулите - 25 мм (хм, ще трябва да постна файла на Спринг шарп. Със сигурност заложих 25 мм чело.
                  3. Дал съм масата на самолетите и катапулта (общо 49 тона)
                  4. Типа на кулите не съм го задавал. И понятие си нямам от къде изскочи тоя Ериксън. Сложих Turrets (full)
                  5. Версията е 2.1 с някакъв упдейт от твоя диск.
                  ОК. Днес ще има малка поправка, да внесем пропуснатото, но идеята е същата и данните едва ли ще са различни.
                  Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                  Неизвестен руски адмирал

                  Comment


                    #10
                    Odzava написа
                    Едно по едно
                    1. Ами поясът ако прочетеш е всъщност 70 метра, а не 30
                    2. Има разбира се броня на кулите - 25 мм (хм, ще трябва да постна файла на Спринг шарп. Със сигурност заложих 25 мм чело.
                    3. Дал съм масата на самолетите и катапулта (общо 49 тона)
                    4. Типа на кулите не съм го задавал. И понятие си нямам от къде изскочи тоя Ериксън. Сложих Turrets (full)
                    5. Версията е 2.1 с някакъв упдейт от твоя диск.
                    ОК. Днес ще има малка поправка, да внесем пропуснатото, но идеята е същата и данните едва ли ще са различни.
                    Armour:
                    - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
                    Main: 2,76" / 70 mm 98,43 ft / 30,00 m 13,12 ft / 4,00 m
                    Ends: 0,98" / 25 mm 65,62 ft / 20,00 m 11,15 ft / 3,40 m
                    410,11 ft / 125,00 m Unarmoured ends
                    Main Belt covers 26 % of normal length
                    Main belt does not fully cover magazines and engineering spaces
                    30 основен и 20 противоосколочен няма как да правят 70, . Дал си маса на самолетите ама в забележката, в сметките никъде я няма, и съвременните кули се водят "кули&барбети", кули на Ериксън са тези използувани на мониторите през Американската гражданска война. А ако го освестиш проекта данните ще са мнооого различни

                    Comment


                      #11
                      ето нещо от мен:
                      Roon, HSF heavy cruiser laid down 1927

                      Displacement:
                      7*991 t light; 8*277 t standard; 9*035 t normal; 9*642 t full load

                      Dimensions: Length overall / water x beam x draught
                      567,30 ft / 557,74 ft x 49,21 ft (Bulges 52,49 ft) x 22,97 ft (normal load)
                      172,91 m / 170,00 m x 15,00 m (Bulges 16,00 m) x 7,00 m

                      Armament:
                      6 - 7,99" / 203 mm guns (2x3 guns), 255,24lbs / 115,78kg shells, 1927 Model
                      Breech loading guns in turrets (on barbettes)
                      on centreline ends, evenly spread
                      8 - 4,13" / 105 mm guns (4x2 guns), 33,07lbs / 15,00kg shells, 1927 Model
                      Dual purpose guns in deck mounts with hoists
                      on side, all amidships
                      8 - 1,46" / 37,0 mm guns (4x2 guns), 1,55lbs / 0,70kg shells, 1927 Model
                      Anti-aircraft guns in deck mounts
                      on side, evenly spread
                      12 - 0,79" / 20,0 mm guns (6x2 guns), 0,24lbs / 0,11kg shells, 1927 Model
                      Anti-aircraft guns in deck mounts
                      on side, evenly spread
                      Weight of broadside 1*811 lbs / 822 kg
                      Shells per gun, main battery: 100
                      8 - 21,0" / 533 mm above water torpedoes

                      Armour:
                      - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
                      Main: 4,33" / 110 mm 393,70 ft / 120,00 m 11,48 ft / 3,50 m
                      Ends: 0,98" / 25 mm 131,23 ft / 40,00 m 8,14 ft / 2,48 m
                      32,81 ft / 10,00 m Unarmoured ends
                      Main Belt covers 109 % of normal length

                      - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
                      Main: 3,15" / 80 mm 2,76" / 70 mm 2,76" / 70 mm
                      2nd: 0,59" / 15 mm 0,59" / 15 mm 0,59" / 15 mm

                      - Armour deck: 2,36" / 60 mm, Conning tower: 1,97" / 50 mm

                      Machinery:
                      Oil fired boilers, steam turbines,
                      Geared drive, 4 shafts, 76*424 shp / 57*012 Kw = 32,80 kts
                      Range 10*000nm at 12,00 kts (Bunkerage = 1*365 tons)

                      Complement:
                      463 - 602

                      Cost:
                      £2,944 million / $11,775 million

                      Distribution of weights at normal displacement:
                      Armament: 229 tons, 2,5 %
                      Armour: 1*855 tons, 20,5 %
                      - Belts: 835 tons, 9,2 %
                      - Torpedo bulkhead: 0 tons, 0,0 %
                      - Armament: 192 tons, 2,1 %
                      - Armour Deck: 809 tons, 9,0 %
                      - Conning Tower: 18 tons, 0,2 %
                      Machinery: 2*412 tons, 26,7 %
                      Hull, fittings & equipment: 3*395 tons, 37,6 %
                      Fuel, ammunition & stores: 1*044 tons, 11,6 %
                      Miscellaneous weights: 100 tons, 1,1 %

                      Overall survivability and seakeeping ability:
                      Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
                      8*475 lbs / 3*844 Kg = 33,2 x 8,0 " / 203 mm shells or 1,2 torpedoes
                      Stability (Unstable if below 1.00): 1,15
                      Metacentric height 2,2 ft / 0,7 m
                      Roll period: 14,7 seconds
                      Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 56 %
                      - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0,59
                      Seaboat quality (Average = 1.00): 1,11

                      Hull form characteristics:
                      Hull has raised forecastle
                      and transom stern
                      Block coefficient: 0,470
                      Length to Beam Ratio: 10,63 : 1
                      'Natural speed' for length: 26,92 kts
                      Power going to wave formation at top speed: 57 %
                      Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 50
                      Bow angle (Positive = bow angles forward): 20,00 degrees
                      Stern overhang: 0,00 ft / 0,00 m
                      Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):
                      - Stem: 26,25 ft / 8,00 m
                      - Forecastle (20 %): 22,97 ft / 7,00 m (19,69 ft / 6,00 m aft of break)
                      - Mid (50 %): 16,40 ft / 5,00 m
                      - Quarterdeck (15 %): 16,40 ft / 5,00 m
                      - Stern: 16,40 ft / 5,00 m
                      - Average freeboard: 18,47 ft / 5,63 m

                      Ship space, strength and comments:
                      Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 107,0 %
                      - Above water (accommodation/working, high = better): 104,5 %
                      Waterplane Area: 18*509 Square feet or 1*720 Square metres
                      Displacement factor (Displacement / loading): 105 %
                      Structure weight / hull surface area: 98 lbs/sq ft or 481 Kg/sq metre
                      Hull strength (Relative):
                      - Cross-sectional: 0,94
                      - Longitudinal: 1,77
                      - Overall: 1,00
                      Hull space for machinery, storage, compartmentation is adequate
                      Room for accommodation and workspaces is adequate
                      П.В.

                      Comment


                        #12
                        Ehee, много е добро това, само дето тези пропорции бият повече на есмински, визирам призматичният коефициент и дължина/широчина отношението. Е естественно моето е по-добро

                        Comment


                          #13
                          Gaden Gogi написа
                          Armour:
                          - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
                          Main: 2,76" / 70 mm 98,43 ft / 30,00 m 13,12 ft / 4,00 m
                          Ends: 0,98" / 25 mm 65,62 ft / 20,00 m 11,15 ft / 3,40 m
                          410,11 ft / 125,00 m Unarmoured ends
                          Main Belt covers 26 % of normal length
                          Main belt does not fully cover magazines and engineering spaces
                          30 основен и 20 противоосколочен няма как да правят 70, . Дал си маса на самолетите ама в забележката, в сметките никъде я няма, и съвременните кули се водят "кули&барбети", кули на Ериксън са тези използувани на мониторите през Американската гражданска война. А ако го освестиш проекта данните ще са мнооого различни
                          Goga, промених вчера проекта, точно с кули и барбети, и те уверявам не мръдна водоизместването. Утре ще постна всичко, заедно с файла. Ами сметни бе човек 30м+2*20 прави точно 70 метра. Както и да е. Важното е че с 50 т отгоре или от долу, пак си е супер коритото.
                          Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                          Неизвестен руски адмирал

                          Comment


                            #14
                            Да бе само дето програмата не го смята така, според нея 20 м е общата дължина на бронята в краищата, можеш да го провериш като видиш колко небронирана дължина ти остава, пък и краища съвсем неслучайно е в множествено число.

                            Comment


                              #15
                              ето един модифициран Роон: Оръдията с 8х203мм.Минималното изискване беше за 6х203мм
                              Roon, HSF heavy cruiser laid down 1927

                              Displacement:
                              8*079 t light; 8*393 t standard; 9*035 t normal; 9*549 t full load

                              Dimensions: Length overall / water x beam x draught
                              567,30 ft / 557,74 ft x 49,21 ft (Bulges 52,49 ft) x 22,97 ft (normal load)
                              172,91 m / 170,00 m x 15,00 m (Bulges 16,00 m) x 7,00 m

                              Armament:
                              8 - 7,99" / 203 mm guns (4x2 guns), 255,24lbs / 115,78kg shells, 1927 Model
                              Breech loading guns in turrets (on barbettes)
                              on centreline ends, evenly spread, 2 raised mounts - superfiring
                              8 - 4,13" / 105 mm guns (4x2 guns), 33,07lbs / 15,00kg shells, 1927 Model
                              Dual purpose guns in deck mounts with hoists
                              on side, all amidships
                              8 - 1,46" / 37,0 mm guns (4x2 guns), 1,55lbs / 0,70kg shells, 1927 Model
                              Anti-aircraft guns in deck mounts
                              on side, evenly spread
                              12 - 0,79" / 20,0 mm guns (6x2 guns), 0,24lbs / 0,11kg shells, 1927 Model
                              Anti-aircraft guns in deck mounts
                              on side, evenly spread
                              Weight of broadside 2*322 lbs / 1*053 kg
                              Shells per gun, main battery: 100
                              8 - 21,0" / 533 mm above water torpedoes

                              Armour:
                              - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
                              Main: 4,33" / 110 mm 380,58 ft / 116,00 m 11,48 ft / 3,50 m
                              Ends: 0,98" / 25 mm 164,04 ft / 50,00 m 8,14 ft / 2,48 m
                              13,12 ft / 4,00 m Unarmoured ends
                              Main Belt covers 105 % of normal length

                              - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
                              Main: 1,97" / 50 mm 2,76" / 70 mm 2,76" / 70 mm
                              2nd: 0,59" / 15 mm 0,59" / 15 mm 0,59" / 15 mm

                              - Armour deck: 2,28" / 58 mm, Conning tower: 1,97" / 50 mm

                              Machinery:
                              Oil fired boilers, steam turbines,
                              Geared drive, 4 shafts, 69*378 shp / 51*756 Kw = 32,00 kts
                              Range 10*000nm at 11,00 kts (Bunkerage = 1*156 tons)

                              Complement:
                              463 - 602

                              Cost:
                              £3,036 million / $12,146 million

                              Distribution of weights at normal displacement:
                              Armament: 292 tons, 3,2 %
                              Armour: 1*927 tons, 21,3 %
                              - Belts: 822 tons, 9,1 %
                              - Torpedo bulkhead: 0 tons, 0,0 %
                              - Armament: 305 tons, 3,4 %
                              - Armour Deck: 782 tons, 8,7 %
                              - Conning Tower: 18 tons, 0,2 %
                              Machinery: 2*190 tons, 24,2 %
                              Hull, fittings & equipment: 3*589 tons, 39,7 %
                              Fuel, ammunition & stores: 956 tons, 10,6 %
                              Miscellaneous weights: 80 tons, 0,9 %

                              Overall survivability and seakeeping ability:
                              Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
                              8*587 lbs / 3*895 Kg = 33,6 x 8,0 " / 203 mm shells or 1,3 torpedoes
                              Stability (Unstable if below 1.00): 1,05
                              Metacentric height 1,9 ft / 0,6 m
                              Roll period: 15,9 seconds
                              Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 56 %
                              - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0,93
                              Seaboat quality (Average = 1.00): 1,12

                              Hull form characteristics:
                              Hull has raised forecastle
                              and transom stern
                              Block coefficient: 0,470
                              Length to Beam Ratio: 10,63 : 1
                              'Natural speed' for length: 26,92 kts
                              Power going to wave formation at top speed: 56 %
                              Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 50
                              Bow angle (Positive = bow angles forward): 20,00 degrees
                              Stern overhang: 0,00 ft / 0,00 m
                              Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):
                              - Stem: 26,25 ft / 8,00 m
                              - Forecastle (20 %): 22,97 ft / 7,00 m (19,69 ft / 6,00 m aft of break)
                              - Mid (50 %): 16,40 ft / 5,00 m
                              - Quarterdeck (15 %): 16,40 ft / 5,00 m
                              - Stern: 16,40 ft / 5,00 m
                              - Average freeboard: 18,47 ft / 5,63 m

                              Ship space, strength and comments:
                              Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 104,0 %
                              - Above water (accommodation/working, high = better): 104,5 %
                              Waterplane Area: 18*509 Square feet or 1*720 Square metres
                              Displacement factor (Displacement / loading): 104 %
                              Structure weight / hull surface area: 104 lbs/sq ft or 508 Kg/sq metre
                              Hull strength (Relative):
                              - Cross-sectional: 0,94
                              - Longitudinal: 1,75
                              - Overall: 1,00
                              Hull space for machinery, storage, compartmentation is adequate
                              Room for accommodation and workspaces is adequate
                              П.В.

                              Comment

                              Working...
                              X