Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Руско-японска война 1918

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    след реконструкцията в края на 20-те години минава на течно гориво.Иначе са си били на смесено - въглища + мазут.Куин Елизабет са първите дредноути само на течно.От американските Невада /оклахома си е въглищар/.Вече Пенсилвания и Ню Мексико стават с течно гориво
    П.В.

    Comment


      #32
      --------
      Last edited by Gaden Gogi; 17-02-2005, 12:18.

      Comment


        #33
        Gaden Gogi написа
        Какво му се връзваш на глупостите на Тъндъра, Той все такива си ги мечтае, според него нещо дето със зор е станало през 1939 е много лесно да се направи 20 години по-рано.
        А за това каква ГОЛЯМА база е Порт Артур......
        Друг въпрос че много често споменава и предлага карти на света но явно самият той не ги е преглеждал. 'щото иначе щеше да знае че минавайки по сверният морски път въпросната ескадра ще трябва бая още път да мине докато стигне Владивовсток.
        После ако беше чел нещо за "Леденият поход" щеше да знае че дори в балтика е зор да се лангъркат големи кораби, независимо от ледоразбивача, при това кораби специално пригодени за плаване в едова обстановка.
        После остава споменатият въглищен проблем.
        Иначе може да обясниш и с картинки, белким ти блесне нещо като гледаш споменатите от тебе карти.
        Колко са големите ледоразбивачи на Балтика? Няма споменатата от Пламен цифра(5-6). Броят се на пръстите на едната ръка. Не съм казал че провеждането на ескадрата би било лесно. Но е възможно. Я пак виж картата(щото и ти не си я виждал). Кое е по-голямо? Растоянието от Беринговия проток до Владивосток или разтоянието от Индонезия и Малайзия до Владивосток? И като толкова ги цитираш руските кораби прекарани тогава, що не кажеш как са подготвяни за ледово плаване. Необходимите материали май са били дървени трупи и ламарина(поне това са ползвали за прекарване на тихоокеански есминци и лидери през 1941), а и през 1918 ги е имало в достатъчни количества. По повод на Порт Артур, ами ако не ме лъже паметта, при изтеглянето си руснаците зарязват доста тежка артилерия там.
        По повод въглишните бази, Пламене въпроса ще е да се натрупа достатъчен запас от въглища в Архангелск и Петропавловск на Камчатка и да се създаде още една база между тях. Доста трудна задача е щяло да бъде създаването на такава база, но не и невъзможна. Каторжници бол, а до някъде има и железница

        De Ruyeter написа
        след реконструкцията в края на 20-те години минава на течно гориво.Иначе са си били на смесено - въглища + мазут.Куин Елизабет са първите дредноути само на течно.От американските Невада /оклахома си е въглищар/.Вече Пенсилвания и Ню Мексико стават с течно гориво
        Мерси за корекцията
        Can't talk! Got to Shoot!

        Comment


          #34
          Тъндъре: къде съм споменал разликата в разстоянието? А ти виждал ли си политическа карта от тогава? За разлика от тебе аз не се изказвам неподготвен и съм разгледал картата, опитах да я прикача, ама форумът не я приема, та иде на въпрос че като излезнат от Беринговият имат още доста обиколки да правят, и ако не бъдат засечени веднага това със сигурност ще стане при преминаването им през Курилите, навигационна карта на които руснаците тогава нямат.
          Порт Артур: наличието на тежка артилерия на прави едно пристанище голяма бяаза (още повече че нито артилерията е много нито пък е тежка). Едно пристанище става база ако има нужните съоръжение за поддържане активността на флота, Порт Артур такива няма.
          Дърве и ламарина, колко просто било, а защо вместо Т-34 не са правили Т-80? и двата са от тенеке, или за тебе научно технически прогрес нищо не значи?
          Ледоразбивачите на Балтика: ами те само там имат големи такива, а като си се впрегнал за това 'що не прочетеш за колко навигации се е минавал северният морски..
          После идва забавният момент: целият свят ще научи за въпросното начинание и не би било никакъв проблем въпросната ескадра да бъде посрещната в Беринговият и потопена, както си е накичена с дърветата. Друг въпрос че за прекарванет и ще са нужни не само огромни количества въглища, несъществуващи ледоразбивачи, но и много сериозна логистика, или ще държите екипажите гладни (все пак линкорите имат ограничена автономност по провизии а екопажите са на порядък по-големи от тези на търговските кораби).
          Има и друг момент, предполагаме с много напънки и фантазия че въпросното чудо е станало, корабите ще трябва да додрапат в небоеспособно състояние мнооого голямо разстояние, това дори излиза от зоната на фантастиката (че ще минат необезпокоявани) и минава при фентъзито и това че добрите герои винаги (по странен и необясним начин) побеждават.
          После за броят бази: защо си го смятате че линкорът харчи въглища като в открито море????

          Comment


            #35
            Не бе 280мм. оръдия верно никак не са тежки. Възниква въпроса колко японски бази има на курилите по онова време и какво се базира там. Отговора дори и през ВСВ е не много и главно леки сили и авиация(през ВСВ) Много ти се моля, за да не навлизаме в тъпия спор за ламарината и трупите, пусни тука технологията по която се използват тия материали(ако я пусна аз няма начин да не кажеш че това не е верно) и на хората ще им стане ясно че примера с Т-34 и Т-80 е меко казано безмислен(разликата е именно в технологиите)За логистиката е верно, но все пак провизии могат да се товарят даже и от друг кораб в открито море за разлика от въглища. По повод несъществуващите кораби, ами Пламен вече спомена един такъв в най-първия постинг по темата, едва ли е било проблем да се появят и други
            Can't talk! Got to Shoot!

            Comment


              #36
              Че къде съм казал че японският флот ще бъде базиран на курилите? Казах че преминавайки от там (а руснците имат навика на скачат по тамошните скали понеже няма свестни карти) въпросното съединение ще бъде засечено и прехванато преди Владивосток, so обикалянето от север (което изисква несъществуващи кораби,несъществуващи бази, и по случайност е пробвано едва 20 години по-късно) няма да донесе никакви ползи, освен че корабите ще са помляни и ще се нуждаят от докуване, а във Владивосток док няма.
              А просто за сведение: и въглища могат да се товарят от друг кораб, въпросът е колко ще трябва да са тези други кораби, и колко ледоразбивачите и изобщо има ли смисъл от цялата дивотия.
              За Порт артур: и колко такива оръдия има? Още повече че мисля доста ясно ти обясни какво прави военноморската база такава, и това на последно място са оръдията.

              Comment


                #37
                :nworthy:
                :shrug:
                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                Проект 22.06.1941 г.
                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                Comment


                  #38
                  messire Woland написа
                  :nworthy:
                  :shrug:
                  Toва като как следва да го разбираме
                  Can't talk! Got to Shoot!

                  Comment


                    #39
                    Thunderchief написа
                    Toва като как следва да го разбираме
                    Да кажем: някой шофира а друг му се молида не бъде прегазен. :twisted:
                    К'во да се прави вчера си играх на кармагедон
                    Last edited by Gaden Gogi; 18-02-2005, 11:41.

                    Comment


                      #40
                      Вероятно руснаците трябва да наемат чуждестранни снабдителни кораби - немски и френски, както е станало през Руско-японската война.
                      Друг възможен сценарий е руснаците прекосянат Атлатика, докуват във Филаделфия и Ню Йорк, преминават през Панама, оттам по тихоокеанското крайбрежие пъплят до ширината на Алеутските острови.Лошото е, че те са неукрепени.Реално последен ремонт могат да направят в Пърл Харбър, а той е на около 4500-5000 мили от Япония.Но с едно презареждане могат да стигнат
                      П.В.

                      Comment


                        #41
                        Ненаучната фантастика се е развихрила пак. Нали може малко справки по въпроса:
                        1. Първият превод на бойни кораби по Северния морски път от запад на изток е 1936 г. когато есминецът "Яков Свердлов" (екс. "Самсон", бъдещ "Сталин") с още няколко кораба е изпратен за да сформира Тихоокеанския флот. Стражевите кораби тип "Ураган" са докарани с транспортни кораби.
                        2. Руските ВМБ по това време са: Владивосток, Императорская Гавань, Петропавловск-на-Камчатка. Ремонтни мощности за флота има само първата. (Гоги в Порт Артур е имало плаващ док. Дърве и ламарина не поправят торпилирани броненосци).
                        3. Японските ВМБ-Сасебо, Йокосука, Кобе, Майдзура, Порт Артур. Възможност за зареждане е имало в Хакодате, Муроран, Нагасаки, Порт Корсаков и на Тайван.
                        4. Руските кораби наистина нямат свестни карти, но все пак именно руснаците картографират северния пасифик. Така че Татарския, Беринговия и птотока между Курилите и Камчатка ги познават ако не отлично то поне добре. Вярно че засядат, но засядат и японците, а те за разлика от другите нации имат лошия навик да им се взривяват линкорите на средата на базите.
                        5. От флота на япония защо сте изпуснали цели 4 преходни линкора, "Аки", "Сацума", "Сетцу" и "Кавачи"?
                        Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                        Неизвестен руски адмирал

                        Comment


                          #42
                          Одзава Одзава, руските броненосци в Порт артур са ремонтирани с кесони, а това е мнооого по-различно от плаващ док, ако има мераклиии имам много хубави снимки на кесоните използувани за Цесаревич и мога да ги сканирам.

                          Това за взривяването на линкор в средата на базите изобщо не еяпонски патент, Взривяват се и френски, британски, италиански, руски линкори, май само германците избягват такава съмнителна чест.

                          Comment


                            #43
                            Гоги-Гоги, за кесоните-знам. Но ако потреш ден-два ще ти изровя мисля и снимка на дока където са ремонтирани броненосците.
                            За взривяването-така е. но никоя друга нация не губи толкова първолинейни кораби. Аз поне знам за 4 японски.
                            А за останалите уточнения?
                            Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                            Неизвестен руски адмирал

                            Comment


                              #44
                              Odzava написа
                              Ненаучната фантастика се е развихрила пак. Нали може малко справки по въпроса:
                              1. Първият превод на бойни кораби по Северния морски път от запад на изток е 1936 г. когато есминецът "Яков Свердлов" (екс. "Самсон", бъдещ "Сталин") с още няколко кораба е изпратен за да сформира Тихоокеанския флот. Стражевите кораби тип "Ураган" са докарани с транспортни кораби.
                              2. Руските ВМБ по това време са: Владивосток, Императорская Гавань, Петропавловск-на-Камчатка. Ремонтни мощности за флота има само първата. (Гоги в Порт Артур е имало плаващ док. Дърве и ламарина не поправят торпилирани броненосци).
                              3. Японските ВМБ-Сасебо, Йокосука, Кобе, Майдзура, Порт Артур. Възможност за зареждане е имало в Хакодате, Муроран, Нагасаки, Порт Корсаков и на Тайван.
                              4. Руските кораби наистина нямат свестни карти, но все пак именно руснаците картографират северния пасифик. Така че Татарския, Беринговия и птотока между Курилите и Камчатка ги познават ако не отлично то поне добре. Вярно че засядат, но засядат и японците, а те за разлика от другите нации имат лошия навик да им се взривяват линкорите на средата на базите.
                              5. От флота на япония защо сте изпуснали цели 4 преходни линкора, "Аки", "Сацума", "Сетцу" и "Кавачи"?
                              Oдзава, дръвете и ламарината нищо не поправят. Използват се за усилване на корпуса на коритото на което му предстои прехвърляне. А и Императрица Мария се взривява в базата си.
                              Last edited by Thunderchief; 18-02-2005, 11:57.
                              Can't talk! Got to Shoot!

                              Comment


                                #45
                                Odzava написа
                                Гоги-Гоги, за кесоните-знам. Но ако потреш ден-два ще ти изровя мисля и снимка на дока където са ремонтирани броненосците.
                                За взривяването-така е. но никоя друга нация не губи толкова първолинейни кораби. Аз поне знам за 4 японски.
                                А за останалите уточнения?
                                Ami изрови, а докато го направиш все пак може да кажеш за коя година става дума, защото преди '04-'05 руснците и споправят корабите в Японски докове и само крайцерите във Владивосток (там докът май е мъничък).

                                Comment

                                Working...
                                X