за това ли питаше апропо? че аз в бързината не погледнах
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предложение
Collapse
X
-
Han Solo написа:tdown :tdown :tdown това новото хич не е ново :evil:
Han Solo написаза това ли питаше апропо? че аз в бързината не погледнахalbireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Хане ама това е Вилинген, не са корветите дето ще ги взимаме от Люрсен. А нещо се говори и че ще си взимаме второ белгийско кану като това.
Империал още не е съвсем ясно какво ще купуваме от като корвети(нали за тях питаш?) от Люрсен. А и Блом и Фос още не са се отказали съвсем да ни пробутат нещо(май става дума за постройка на техни кораби у нас за нашия флот)Can't talk! Got to Shoot!
Comment
-
Ето това намерих във вестник Сега:
Германската "Люрсен Верфт" пък предлага най-добри възможности за модернизация на военноморските сили - проектиране и строителство на кораб клас "Многоцелева корвета". Този проект включва 6 кораба за 800 млн. лв., които ще бъдат изработени в нашите корабостроителници. Според Свинаров се предвижда възможността след това да започне и износ от България на този тип корвети.
А ето какво намерих в "Офча Мисъл" /Българска армия/
"Люрсен" е фаворит за производството на кораби за нашите ВМС
Ако "Даймлер-Крайслер" отговаря най-пълно на изискванията за подмяна на автомобилния парк на армията, то германската фирма "Люрсен верфт" предлага най-добри възможности за строеж на многоцелева корвета за българския военноморския флот. Проктодоговорите и с двете фирми са представени на правителството и се очаква в най-скоро време да има яснота по изпълнение на договорите. В строежа на корветата ще участват ТЕРЕМ - Варна и "Флотски арсенал" .
Фирмата "Люрсен" след 1945 г. е произвела над 400 различни кораба за нуждите на десетки държави. Предлаганата за нашите ВМС многоцелева корвета ще е с дължина 80 метра и ширина - 11 м. Ще развива скрост 32 възла в минута и ще се придвижва на 3000 морски мили. Въоръжението й ще позволява борба с подводници, самолети и противникови кораби. На борда на корветата ще има 76-мм оръдие, други видове оръдия, харпуни, средства за ПВО, торпеда за борба с подводници, електронно оборудване за водене оръдията и разузнаване на целите.
На конференцията изпълнителният директор на "Люрсен" каза, че ще бъде основано смесено дружество по българското законодателство с ТЕРЕМ - Варна и "Флотски арсенал", в чиито халета се предвижда да започне производството на две корвети едновременно. Български инженери ще работят по документацията и проектите в Бремен. Ще има обучение по технически мениджмънт. Оборудването на много устройства и възли ще е от български фирми.Last edited by Han Solo; 26-01-2005, 19:35.may the Force be with you
Comment
-
А ето това е от вчера:
Проектът за строеж на 4 нови корвети събра в София представители на 7 мощни фирми. Всички, поканени да участват в надпреварата, подадоха вчера офертите си и чрез жребий се определи редът за предварителните преговори. Според правилника всеки участник ще има по два дни за тази дейност, след което следва отварянето на пакетите с финансовите предложения. Същите се представят директно от притежателите им на МО и по този начин се запазва изцяло в тайна цената. Според осведомени тя ще бъде около 1,4 млрд. лв. за четирите морски съда. Под председателството на началника на Главния щаб на ВМС контраадмирал Минко Кавалжиев ще работи комисия, която ще оцени офертите на база поставените изисквания и ще извърши класирането, което ще бъде предоставено на министъра на отбраната.
Според нашите виждания и изисквания първата корвета ще се построи на територията на страната, от която е избраната фирма изпълнител. Следващите три ще се правят на територията на България и на този етап офсетните интереси са насочени към ТЕРЕМ-"Флотски арсенал" ЕООД. Възможно е и Варненската корабостроителница да извърши тази дейност.
В надпреварата за модернизацията на военния флот с нови корвети се включиха немските "Люрсен Верфт" и "Блом и Восс", италианската "Оризонте навал системс", испанската "Изар", френската "Армарис", холандската "Нерведе" и норвежката "Кьонсберг".
Георги Пешев
Брой посещения на документа: 107may the Force be with you
Comment
-
само да не засерат нещо- те са специалисти в това... а като се има предвид че Люрсен вече е доставила патрулни катери за гранична полиция, може да им са по-големи шансовете. Лично аз ще стискам палци на Блом и Восс защото съм фен на серията МЕКО
The MEKO A combat ships, designed by Blohm and Voss, are evolved from the MEKO family of ships. MEKO A Class Combat Ship is operational with various navies.
may the Force be with you
Comment
-
Han Solo написа:tdown :tdown :tdown това новото хич не е ново :evil: аз говорих с Попай от форума Криле той се е качвал дори на него че и снимки има
оплака ми се че била голяма тарамбука.... сега ще потърся инфоRolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
Comment
-
AGM119 Penguin
В начале 1970-х гг. норвежской фирмой Kongsberg Vapenfrabrikk была разработана противокорабельная ракета ближнего действия Penguin. Ракета создавалась для действия в прибрежных шхерных районах. Ракета Penguin имеет 3 модификации. Модификации Мk.1 и Мk.2 предназначаются для вооружения надводных кораблей и частей береговой обороны. Они были приняты на вооружение соответственно в 1972 и в 1975 г.
В настоящее время различные модификации ракеты состоят на вооружении ВМФ США, Индии, Норвегии, Греции, Австралии, Турции и ряда других стран.
Ракеты Mk.2 Mod.7 и Mk.3 последнего третьего поколения отличаются полностью цифровой системой управления.
Модификация Мk.3 (по классификации США - AGM-119A), предназначенная для вооружения самолетов, была принята на вооружение в 1987 г. Она полностью сопряжена с аппаратурой целеуказания истребителя F-16.
Модификация Mk.2 Mod.7 (AGM-119B) предназначена для использования с вертолетов, отличается наличием двухступенчатого двигателем. Используется на вертолетах типа SH-60B Seahawk ВМФ США, на вертолетах S-70B греческого Военно-морского Флота.
Ракеты Penguin Мk.3 и Mk.2 Mod.7 имеют аэродинамическую схему "утка" и модульную конструкцию. В носовом отсеке расположены: автономная помехозащищенная инфракрасная головка самонаведения, радиовысотомер, автопилот и сервоприводы навигационной системы управления. платформа инерциальной навигационной системы в карданном подвесе с одной степенью свободы - по крену, бортовой компьютер и источник питания. В центральном отсеке размещаются боевая часть и контактный взрыватель замедленного действия.
В хвостовом отсеке находятся однокамерный твердотопливный двигатель и предохранительно-исполнительный механизм. На поверхности отсека крепится крестообразное крыло с элеронами.
Боевое применение ракет Penguin строится по принципу "выстрелил-забыл".В зависимости от расположения цели противокорабельная ракета Penguin может по заданной программе изменять направление полета в пределах ¦180¦. После пуска ракета снижается до заранее выбранной и контролируемой высоты маршевого полета, в течение которого наведение на цель осуществляется с помощью инерциальной навигационной системы. По достижении запрограммированной дальности до цели ракета переходит на малую или предельно малую высоту. Затем после включения головки самонаведения для улучшения поиска и захвата цели высота полета снова увеличивается.
Система управления позволяет действовать вне пределов прямой видимости цели, огибать преграды на местности и атаковать цель в наиболее уязвимых секторах. При запуске нескольких ракет по одной цели они могут двигаться по различным траекториям и атаковать одновременно. Инфракрасная головка самонаведения отличается высоким разрешением, избирательной способностью и может использоваться для поражения широкого спектра целей в условиях интенсивного противодействия.Can't talk! Got to Shoot!
Comment
Comment