Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най-бързоходните крайцери през ВСВ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Най-бързоходните крайцери през ВСВ

    Предлагам да обсъдим в тази тема най-бързоходните леки и тежки крайцери през ВСВ.
    От тежките за бързоходни минават японските Могами, Такао, Тоне и Миоко, които дори след модернизацията поддържат около 33.5 възла, 35 преди модернизацията, първите френски тежки Дюкен и Турвил - 34, но те са с тенекиена защита, Ла Галисионер, постигнал 35 възла, но продължителна 32 възла, италианските "Кондотиери" :lol: :lol: - 42,05 възла, но без броня - иначе реално около 36-37 възла.Тежките Тренто и Болцано на изпитания 37 възла, реална не повече от 34 възла.Американските от типа Балтимор са с 33 възла.32.5 са Кливландите и Бруклините.Хипер е 32.8, а Принц Ойген - 33.Който се сеща за още бързаци, нека да ги добави
    П.В.

    #2
    Забравяш Киров

    Comment


      #3
      Британските тип "Белфаст"
      Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
      Неизвестен руски адмирал

      Comment


        #4
        Odzava написа
        Британските тип "Белфаст"
        Че от кога "Белфаст" се води бърз?

        De Ruyeter написа
        италианските "Кондотиери" :lol: :lol: - 42,05 възла, но без броня - иначе реално около 36-37 възла.
        Искаш да кажеш че бронята са я сложили след изпитанията:sm186:
        Last edited by Gaden Gogi; 14-08-2006, 07:23. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

        Comment


          #5
          Na Codotieri I-va i II-ra serii skorosta e samervana bez kuli ot glavnia kalibur, dalekomeri, chast ot mostika e bil montiran.
          Isvinivam se 4e pisha na latinica, no pisha ot internet club
          П.В.

          Comment


            #6
            еее това е различно от броня, а иначе без артилерия са се измервали и Френските кораби, типична практика на "измислените" морски държави, наред с неимоверното форсиране на машините, "истинските" морски държави мерят корабите напълно оборудвани (или с баласт компенсиращ липсващите механизми) и без форсаж н амашините.

            Comment

            Working...
            X