Предлагам да обсъдим в тази тема най-бързоходните леки и тежки крайцери през ВСВ.
От тежките за бързоходни минават японските Могами, Такао, Тоне и Миоко, които дори след модернизацията поддържат около 33.5 възла, 35 преди модернизацията, първите френски тежки Дюкен и Турвил - 34, но те са с тенекиена защита, Ла Галисионер, постигнал 35 възла, но продължителна 32 възла, италианските "Кондотиери" :lol: :lol: - 42,05 възла, но без броня - иначе реално около 36-37 възла.Тежките Тренто и Болцано на изпитания 37 възла, реална не повече от 34 възла.Американските от типа Балтимор са с 33 възла.32.5 са Кливландите и Бруклините.Хипер е 32.8, а Принц Ойген - 33.Който се сеща за още бързаци, нека да ги добави
От тежките за бързоходни минават японските Могами, Такао, Тоне и Миоко, които дори след модернизацията поддържат около 33.5 възла, 35 преди модернизацията, първите френски тежки Дюкен и Турвил - 34, но те са с тенекиена защита, Ла Галисионер, постигнал 35 възла, но продължителна 32 възла, италианските "Кондотиери" :lol: :lol: - 42,05 възла, но без броня - иначе реално около 36-37 възла.Тежките Тренто и Болцано на изпитания 37 възла, реална не повече от 34 възла.Американските от типа Балтимор са с 33 възла.32.5 са Кливландите и Бруклините.Хипер е 32.8, а Принц Ойген - 33.Който се сеща за още бързаци, нека да ги добави
Comment