Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Линейните крайцери

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Хм, май съм объркал цитата за германските кораби. Но нищо.

    Comment


      #17
      е, хайде да не издребняваме за 1-2 възла.Освен това Молтке, Зайдлиц и Дерфлингерите са били по-бързи от Инвинсибъл и Индефатигейбъл /6 ед./Според мен единствените британски линейни крайцери, които имат горе долу някаква стойност са 2-та Лайъна+ Куин Мери+ Тайгър.Ринаун са си тенекета както са построени със 152мм пояс.
      Ако забелязваш каква е тенденциятаПоследният линеен крайцер на англичаните е Худ и край.
      Немците напротив - преориентират се към линейни крайцери Макензен, Ерзац Йорк, които реално са бързоходни линкори и спират производството на дредноути.Японците се ориентират също към мощни линейни крайцери - Акаги, Амаги
      Чак британците през 20-те години с G-3 могат да се похвалят, че постигат оптимума между линеен крайцер и линнкор
      П.В.

      Comment


        #18
        Худ ще пръсне...комините на кой да е германски таралясник, дори недовършените. А 2 възела съвсем не са дребнеене.

        Comment


          #19
          дори и при вълнение разликата се нивелира.
          Освен това немците тъй като са в положение на догонваща държава искат да имат едновремено и линейни крайцери - и то по-силни от британските и същевремено кораби, които без страх да ги слагат в бойната линя.Докато на англичаните леката броня и нестабилния барут им играе лош номер
          П.В.

          Comment


            #20
            Ами бронята им хич даже не е лека. При Догер банк в Лайън няма нито едно пробиване на поясът, ако и да има 18 попадения в корабът. А проблемите на корабът идават от двете подводни попадения- под поясът. А и съмнителната чест да е първият кораб с изгорели погреби не е на наш кораб.
            А това за вълните си е смешно, вълни айзберги и някой кашалот захапал винтовете и скоростта щяла да бъде равна.
            А иначе швабите точно заради стемежа да имат много неща в едно получават нещо като нищо.

            Comment


              #21
              Впрочем ако приемем че се нивелира, може да разглеждаме QE като линейни крайцери и да ги сравним с швабските..те даже някой са и по-бавни.

              Comment


                #22
                Струва ми се, че Гоги има право - нали идеята на кораби като линейните крайцери е именно хе да бъдат по-бързи от линкорите, хем да имат същата огнева мощ - т.е., да са истински "маневрен елемент" на флота. А това няма как да стане без да се пожертва нещо и мисля, че логичният избор тук е да се пожертва броневата защита, поне донякъде.
                Докато ако се опиташ да не жертваш нищо (или поравно от всичко), както струва ми се постъпват немците, ще получиш просто малко по-слаби линкори, които обаче реално няма да могат да изпълняват маневрената си задача.
                Впрочем, не съм убеден доколко немците въобще разбират и възприемат идеята заложена в линейните крайцери или само следват стратегията на "прави каквото правят британците, но по-добре".

                Comment


                  #23
                  те точно това правят: "дай да си направим защото и другите имат".
                  Докато "нашите" (съвсем нарочно така ги наричам, ако и в "" защото се нароиха много хора дето се идентифицират с "великите нации от оста", та викам и аз да съм модерен) развиват самостоятелно своите кораби и спрямо своите тактически виждания. И ако ги сравноим ще видим че германските "линейни крайцери" са напрВЕНИ ТОЧНО ДА ВЪРШАТ РАБОТАТА НА QE, само дето са далеч по-сляби от тях, при равно или дори по-голямо водоизместване.

                  Comment


                    #24
                    Не е така.Дерфлиннгер са далеч по-бързи от КЕ, при почти еквивалентно брониране и по-слабо въоръжение.
                    Ето сега твоя аргумент: 24.5 възла на КЕ срещу 26.5 без форсаж и 28 форсаж - 3.5 възла малка разлика ли е?
                    По време на Ютландския бой Кьониг и Малркграф - турбинни линкори развиват 24 възла
                    П.В.

                    Comment


                      #25
                      Митове и легенди, сигурно екипажът е слезна да бута. А QE на изпитанията вдигат 25, А дерфлингер му дават 26,5, и това му е максималната скорост,...е ти ако ми дадеш линк казващ за по-висока.... аз мога да ти посоча два, при това в единият изрично пише: проектна 26,5, фактическа с ФОРСИРАНЕ на котлите 26,6.
                      Кьониг и Маркграф на ИЗПИТАНИЯ , демек при най-благоприятни условия са дали 21,"Гроссер Курфюрст" - 21,2 и "Кронпринц - 21,3.

                      Comment


                        #26
                        Eric Grove Big sea actions, S. Breyer Battlrships and battlecruisers 1905-1970, David Haward, The dreadnoughts, Тарас - ПСВ, Scheer - Hochsseeflotee in the Great war
                        Willson е по-умерен е твърди, че немските турбинни линкори от последните две поколения при Ютланд Кайзер и Кьониг развиват 22-22.5 възла Болниъйх застъпва мнението му.
                        П.В.

                        Comment


                          #27
                          Schlachtkreuzer der Kaiserlichen Marine II (Marine Arsenal 10), Siegfried Breyer
                          Апальков Ю.В. ВМС Германии 1914-1918 // Морская коллекция.- 1996.- ¹3.
                          Печуконис Н.Н. Боевые корабли Германии.- СПб.: Бриз,1994.
                          Ховарт Д. Дредноуты.- М.: ТЕРРА,1997.
                          И е интересно как така на изпитанията са били по-бавни, дори без да броим че изпитанията принципно се провеждат при почти идеални условия и че бойното водоизместване е по-голямо, за такова увеличение на скоростта са нужни 2 пъти по-висока мощност.
                          А иначе мога да ти изровя и още източници, странно защо всички твърдят едно и също.

                          Comment


                            #28
                            Е този Ховарт, Хауарт и Дредноуты аз го имам - прочети с колоко се е движел немския авангард
                            П.В.

                            Comment


                              #29
                              Освен това изпитанията не са последния предел за натоварване на двигателя.Проблемът е, че тои се износва по-бързо.От дневника на Ойген става ясно, че са се движили с 30.5, Бисмарк развива 30.12 възла и то при 49 900 тона
                              П.В.

                              Comment


                                #30
                                Това последното ме хвърля в тъча: според тебе за какво се правят изпитания? ей така да се изфръцкаме с новите кораби и да си повеем байраците? 'щото аз си мисля че са именно за определяне характеристиките на кораба, пределните при това. Или сега ще ми кажеш че на изпитания корабите се щадят?
                                А Бисмарк и Ойген при Догер банк ли са ги вдигнали тези скорости? май за ПСВ си говорихм .

                                Comment

                                Working...
                                X