Съобщение

Collapse
No announcement yet.

KG V vs. Бисмарк

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    KG V vs. Бисмарк

    Предвид че си губих времето дда смятам разни вероятности, както и ефективните дебелини на броните... еми прищя ми се да изчисля една такава евентуална битка, чиста математика и статистика, без късмет (а Бисмарк е изкарал дзверски късмет в датския проток), без човешки фактор при идеално време (това ще облагодетелства Бисмарк). Чисто сравнение на броневите схеми и артилерийски потенциал.
    Ако имате предложение и пожелания ги давайте.



    нещо не ще да ми пусне анкетата :evil: :cry:

    #2
    ти сега какво искаш от хората да ти правят анкета или да сравнят цифри?
    П.В.

    Comment


      #3
      анкетата не иска да се пусне, просто ми беше интересно какво ще предположат (аз си предполагам нещо, що съм се навил да го смятам),
      +това може да има предложения за тактическото равитие на боя.

      Comment


        #4
        имаш предвид къде ще бъдат повече попадения - в борда или палубата?Почти на едно и също място, тъй като ако забелязваш разликите между оръдията са с около 3% говорим на дистанция 15-20 000 ярда, защото това е нормална бойна дистанция.Над нея попаденията рязконамаляват като брой а под нея е вероятно улучванито на борда.Освен това дори бавните оръдия на Принца улучват тясната 60мм преграда при Датския проток
        П.В.

        Comment


          #5
          Ти ми говориш за късмет аз ти говоря за статистика, освен това ти не виждаш данните за процентите на Принца срещу оръдията на Бисмарк...а аз ги виждам. само ще ти подсскажа: имаме много ширик кораб с нисък пояс и значително по-тесен кораб с забележимо по-висок пояс. Айде като направя сметките ще спорим.
          Под предложения имах предвид поведението на корабите, дистанцията. Даже смятам да позувам таблиците на Окун (сигурно защото ми изнася )
          Откровенно казано не съм сигурен в резултатите но имам предположения, другата седмица ще ги сметна.

          Comment


            #6
            Че Бисмарк е по широк доста това си е вярно, но доколко е по-висок КГV не съм много сигурен.Колко е целият му надводен борд на Кингапояс+горен борд?
            П.В.

            Comment


              #7
              6.9 надводен борд, в края на войната е по-малко поради претоварване, и са важни не конкретните стойности а отношението между тях. До края на седмицата ще гледам да направя сметките, даже ако имам време може да изчисля периода на клатене на Бисмарк

              Comment


                #8
                Значи искаш да кажеш, че е много добре да имаш кораб с висок борд и тесен кораб отоколкото нискоборден и широк?Мисля че в първия вариант корабът е по-неустойчив, освен това и КГV е "мокър" кораб.Освен това разликата в надводния борд е незначителна
                П.В.

                Comment


                  #9
                  казах че не е важна абсолютната стойност а отношението, пък и когато говориш за германски кораби да упрекваш друг за липса на мореходност е направо смешно.
                  Относно устойчивостта: хубаво е да имаш кораб с плавно клатене защото в такива условия всички системи работят добре:двигатели, СУО, артилерия, докато ако корабът е като шамандура освен нарушаване работата на споменатите механизми клатенето е много уморително за екипажа.
                  Още повее че устойчивостта не се определя само от отношението на габаритите ами и от разпределението на масите.

                  Comment


                    #10
                    Ти 6.9м къде го броиш за надводен борд при мидела ли?
                    П.В.

                    Comment


                      #11
                      да толкова е без претоварването. На Енсън през '45 е към 1,3 по-малко.
                      Ето ти цитат за устойчивостта на Крал Гого 5"
                      Достаточно высокая с точки зрения остойчивости, но не чрезмерная (как на "Нельсоне") метацентрическая высота (MB) обеспечивала плавную качку с большим для корабля таких размеров периодом 14 сек, что особенно ценилось артиллерийскими специалистами.
                      Същото в обратна степен важи за Бисмарк.
                      Ето ти отношението широчина/надводен борд
                      Бисмарк: 6.428571429
                      Крал Гого 5: 4.550724638
                      доста показателно нали

                      Comment


                        #12
                        дабре, но ти не ми казавш какви са данните за времето за клатене на Бисмарк
                        П.В.

                        Comment


                          #13
                          1. Формулата е доста дълга
                          2. Казах че МОЖЕ и да го направя, и споменах края на седмицата.
                          3. можеш да бъдеш сигурен че е забележимо по-малък.
                          4. И да го сметна няма да го използувам за сметките защото изрично съм споменал в условията че морето ще е тихо, така лишавам КГ от голямо преимущество но то не се подлага на статистически анализ.

                          Comment


                            #14
                            добре, доколкото виждам все пак цифрите са близки.Няма какво да издребняваме
                            П.В.

                            Comment


                              #15
                              Кое му е близкото
                              има 41% разлика, това е чудовищно много, мога да си обясня твоят пост единственно с това че си взел петицата от името на британския кораб за първа цифра от отношението. но дори така разликата е доста голяма.
                              Сега за да не кажеш че спекулирам ти предлагам ти да избереш условията на боя т.е:
                              1:от каква дистанция откриват огън
                              2. поведение на двата кораба (а ако искаш само на германския а аз ще определя за британския)

                              Comment

                              Working...
                              X