Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Адвокат на дявола

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    добре
    П.В.

    Comment


      Нещо имам чувството че Бисмарк на изпитанията е бил 42 958 т. и при бойното си водоизместване от 52 328 т. би бил доста далеч от постигнатата скорост.

      Comment


        е айде сега глупости Тирпице е бил 53 200 метрични тона и е развил 31 възла а Бисмарк е бил 49 990 тона - нали го чета в официални източници
        П.В.

        Comment


          ами дай линк, аз поне никъде не съм видял в данните от изпитанията да е посочено водоизместването, само мощност и скорост, а в описанието на създаването се посочва че при 46 000т и 138 000 са очаквали 29 възела което навежда на мисълта че при подобно водоизместване са се провеждали и ипитанията.

          Comment


            Книгата на Дълин и Гарцке са посочени режимите на Бисмарк и Тирпиц
            При 138 000к.с. - нормална мощност развиват 29 възла - проектна скорост
            При форсаж от 150 453к.с за Бисмарк и 163 000к.с. за Тирпиц и при водоизместване съответно пълно 49 990 /пълно бойно е 50 995/ развива 30.12.
            Тирпиц заради засилените военновремени изсквания е мерен направо на пълно бойно - 52 600 дълги тона или 53 100 метрични и развива веднъж 30.8 и веднъж 31.При такъв тонаж метацентричната височина е 4.4м.С изпразване на цистерните тя намалява и става 4м май беше на 49 000, 3.5 на 45 000 тона - тия стойностти ги казвам закръглено
            П.В.

            Comment

            Working...
            X