Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Адвокат на дявола

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Адвокат на дявола

    Търси се защитник на Бисмарк, аз съм си поставил за задача да оплюч въпросният кораб като е желателно да се намери човек дето да ми опонира, то иначе няма и смисъл аз сам да си говоря. Предварително уговарям че няма да закачам РЛС защото това е един от най-лесните за ъпгрейд елементи.
    Чакат се желаещи.

    #2
    Къв е проблема?Бисмарк е най-якия!
    П.В.

    Comment


      #3
      Ето един доброволец.....то аз само тебе чаках де. Ама да не стане пак като с яхтата и монитора :lol:
      Може да е най-якият ама за ПСВ.Сега ми хрумна нещо off-топик, той като е правен за близко, и приеме бой с Худ на къси дистанции....ами че те имат почти еднакво хоризонтално брониране, еквивалентно въоръжение, скорост.....

      Comment


        #4
        Разликата е 20г.Худ е Безпалубен кораб, Бисмарк има бронирана палуба.Виж има такава тема в Bismarck-class.dk спори се за разположението на бронята на Худ и Бисмарк.Но там ще се включат повече фенове.
        П.В.

        Comment


          #5
          Да хбе, вие там Худ дори със Шпее го потопихте, въпросът е че ако се разчита на бой на блиска дистанцич, палубата не е толкова застрашена.

          Comment


            #6
            Така, те англичаните затова не са е притеснявали толкова са "Р" класа иначе ако всички бяха признали палубните удари за толкова фатални...Тогава бритаците да си нарежат половината флот 5 "Р"+ Рипълс, Худ, Бархъм, Малая Американците - 2-та Ню Йорк, Арканзас, Аризона+Пенсилвания и Колорадо, Мериланд, 2-те Аляски - французите всички стари, италианците всички стари
            П.В.

            Comment


              #7
              Айде да се върнем на Бисмарк.

              Comment


                #8
                Точка ЕДНо: корабът като артилерийска платформа:
                Този кораб (от възпитание и етика не го наричам корито) поради много близкото разположение на кулито до носа и кърмата, респективно голямата маса в краищата, е предразположен към много силно надлъжно клатене, което освен че изобщо не благоприятства точността на стрелбата е имного нежелано от гледнаочка мореходността на йораба.
                Голямата метацентрична височина: сочи се като предимство 'щото видите ли корабът бил много стабилен, да хубаво, ама това води до много рязко клатене защото колкото е по-голяма метацентричната височина толкова изправящите сили действащи при крен са по-големи и корабът се стреми да се върне в шървоначалното си положение по-бързо. резултатът?? ами мнооого рязко клатене, отново това не е мечтата на артилериста..Ся ще кажете "абе защо тези шваби са направили такъв шашам кораб дето се държи като диво магаре?? ами защото голямата метацентрична виисочина е необходима за да запази корабът устойчивост, а тя (устойчивостта) му е заплашена поради нискоразположената бронева палуба, това води до напълно реалната опасност корабът да поеме вода над нея (при разрушен борд и цяла палуба) което при малка метацентрична височина би довеле до обръщане и бълбук бълбу бълбук.
                Защо палубата е такава ли? е това ще бъде разгледано в точка 2, малко по-късно когато привършим с точка 1

                Comment


                  #9
                  Корабът е направен с 36 метрова ширина за да е по-широк, с плавно люлеене, да не подскача по вълните като тапа.Това, че кулите му са по-близко в носа не го правят по-мокър или по-сух.КГV също е толкова мокър, Нелсън е още по-мокър, Худ си е направо подводница, за новите американски не искам да говоря.
                  П.В.

                  Comment


                    #10
                    аз не казах мокър" а че се люлее, широк или не клатенето си е клатене, още повече че тази ширина е на съвсем малка дължина, теоретичното предимство е че се получават обводи без цилиндрична секция което е благоприятно за обтичането на кораба: разликата в сравнение с "цилиндрични" кораби като Ямато и Айова е доста забележима, става въпрос за адмиралтейският коефициент

                    Comment


                      #11
                      Ето, нещо което ще ти направи тука имаше мръсна дума означаваща самозадоволяване с ръчичка, думата биде изтрита и се надяваме че подобни простъпки повече няма да се повторят, последно предупреждение, следва прокарване под кила:
                      Germans devoted great attention to the displacement and stability of the Bismarck and Tirpitz. They recognized the need to provide great initial stability, with commensurate resistance to large lists after side compartments were damaged. A disadvantage of this stability was the short rolling period resulting from the large GM. The Bismarck was a lively gun platform and the ship's general behavior at sea was probably rather unpleasant, particularly in following seas, where rolling and yawing motions are coupled. The Bismarck had excessive stability in many respects in that her GM exceeded the "good design practice" standard for GM (at last 5%, but no more than 10%) of the beam. Too much stability results in an unduly "stiff" ship with somewhat unpleasant rolling characteristics which tend to degrade weapon's systems effectiveness.

                      One of the designers of the Bismarck, Mr. Heinrich Schlüter, was quite unhappy with the protective scheme adopted for these ships. He felt that the lower portion of the side armor belt should have been terminated further below the design waterline than was done in the final design. He confided these concerns to his wife before he left on the fateful voyage that was to take his life. Such a change was impossible to make with the standard displacement already exceeding the limit by 7,600 tons and proposals being made to reduce the displacement.

                      The German Navy's emphasis on armor protection over gunpower and speed meant that German corporations were in a position to offer the German Navy newly developed armor steels. The Wotan Weich (Ww) and Wotan Harte (Wh) armor steels which were widely used on the armor decks and bulkheads of the Bismarck-class battleships had to be welded with special electrodes. The materials needed to manufacture these electrodes were scarce and even before the outbreak of war they had to be used with great economy. Eventually, a replacement electrode was developed that contained materials found in Germany. These material shortages shed new light upon the decision to suspend the construction of the "H" Class battleships at the onset of hostilities with France and the United Kingdom.

                      The need to save weight meant that it was not possible to distribute armor protection evenly along the hull; it was essential to develop an efficient arrangement which led to the following important decisions regarding the distribution of the heavy armor.
                      П.В.

                      Comment


                        #12
                        Е че, точно това дето и аз ти го казвах, само да уточня че под стабилност не се има предвид да не мърда, а че се стреми много бързо да се върне в първоначално положение.
                        Нямало да им стигне масата. дрън дрън, нямало е да стигне ако са се стремили да запазят същото положение на скоса, но в такъв случай той щеше да се получи огромен по височина..

                        Comment


                          #13
                          Аз мисля, че съм помествал части от тази статия, но пак давам линка
                          П.В.

                          Comment


                            #14
                            изводът какъв е Бисмарк не е корито,, Бисмарк е шамандура.

                            Comment


                              #15
                              един кораб не само стабилност - той е и оръдия, броня, двигатели, зенитки, система за управление на огъня, ПТЗ, маненвреност, далечина на плаване, скорост, авиокрило - ако има такова
                              П.В.

                              Comment

                              Working...
                              X