Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малките линкори

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Става, около 35000 тона, но се ликвидира заливането на носа с удълженият нос Освен тона се слагат се 22х128мм
    П.В.

    Comment


      #17
      Мисълта ми беше че бяга доста далече от понятието "малък"

      Comment


        #18
        дай да сложим рамки на понятието малък.Какво е малък според теб?
        Алякса реално голям крайцер 27 500
        Дюнкерк, толкова, Страсбург 28 000
        Конго 32 000
        Дориа 26 000
        Шарнхорст с 283мм 32 358 тона
        Ринаун 32 000
        Или калибъра или бронята?
        П.В.

        Comment


          #19
          Водоизместването. И когато изреждаш е по-коректнно да се дадат и "нормалните".

          Comment


            #20
            Защо? :?
            П.В.

            Comment


              #21
              za da moжe da se srawni koe e "малко" и кое "нормално"

              Comment


                #22
                на някои кораби липсва стандартното водоизместване, пъка ао пчнеме да смятаме леко стандартно 2/3, пълно пълно бойно ще стане страшно
                П.В.

                Comment


                  #23
                  Не бе, исках да кажа че като казваме "малък"линкор е добре да даден и водоизместването на"нормален" такъв за да се прави аналогия до колко е малък този дето го раглеждаме.

                  Comment


                    #24
                    Линкорът трябва да е към 45 000 тона стандартно водоизместване /нормален/ и супер линкори от 60 000 нагоре
                    П.В.

                    Comment


                      #25
                      На Дюнкерк и Страсбург силовата установка има много силни вибрации - това е една от причините кулите от гл. калибър да бъдат монтирани в носа.Често от вибрациите излизал от строя електромотора на перото на руля
                      П.В.

                      Comment


                        #26
                        Май вьобще френското корабостроене страда от вибрации. Сигурно знаете за проблема на "Нормандия". Ако сте чели 'Едноетажна Америка" от Илф и Петров там много добре е описан.
                        Rolling, turning, diving
                        Rolling, turning, diving, going in again
                        Run, live to fly, fly to live, do or die
                        Run, live to fly, fly to live, Aces high.

                        Comment


                          #27
                          Там е предизвикана от неудачният подбор на винтове.

                          Comment


                            #28
                            Французите страдат от кавитация, досега не го знаех!
                            П.В.

                            Comment

                            Working...
                            X