Тази тема я отварям,защото в една темите на форумът се заформи тема за немските средни бомбардировачи.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бомбардировачите през Втората Световна война
Collapse
X
-
Бомбардировачите през Втората Световна война
Е, то не точно се заформи - бяха по-скоро подмятания, правени от хора, които си нямат друга работа (като мен, например). Мисля че трябва да се постави някакъв проблем за да има смисъл тая тема все пак. Ако искате - като начало някой да изработи класификация и дефиниция на ВСВ бомбардировъчна авиация, та след това да си чешем по смислено езиците върху това коя машина в коя категория попада, какво и е предназначението и какво общо има това с въпроса за Вселената и всичко останало .
-
ъъ добре де He-111 доколкото си спомням има само 2т бомбен товар?
и при положение че е преработен цивилен, и то от 33та някъде, още към средата на войната се вижда че не вървят нещата...albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Хе-111,никога не е бил преработван от цивилен самолет.Просто заради ограниченията на Германия според Версайският договор,тя е нямало право на бомбърдировъчна авиация.Затова всеки проект на бомбардировач в началото на 30-те години е бил обявяван за цивилен.
Първият протоип на Хе-111 излита през 1935 година.
Максималното тегло на бомбовият товар при Хе-111 Н-20 достига до 3 тона.
Това е типичен Фронтови бомбардировач.То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.
Comment
-
Защо да не са?Имат само тон разлика в максималните излетни маси
Ю-88
Год принятия на вооружение
Размах крыла, м
Длина, м
Высота, м
Площадь крыла, м2
Масса, кг
- пустого самолета
- нормальная взлетная
- максимальная взлетная
Тип двигателя
Мощность, л.с.
Максимальная скорость , км/ч
Крейсерская скорость , км/ч
Практическая дальность, км
Максимальная скороподъемность, м/мин
Практический потолок, м
Экипаж
Вооружение: - 1940
- 20.00
- 14.40
- 4.85
- 54.50
- 9870
- 12115
- 14000
- 2 ПД "Юнкерс" Jumo-211J-1 или J-2
- 2 х 1340
- 467
- 400
- 2710
- 235
- 8200
- 4
1 7.9-мм пулемет МG-81 вперед,
1 подвижный 13-мм МG-131 или 2 МG-81 на подвижной установке вперед,
2 MG-81 назад-вверх, 1 МG-131 или 2 МG-81 назад-вниз;
10х50кг бомб в бомбоотсеке и 4х250кг или 2х500кг бомбы под центропланом, или
4х500кг бомбы под центропланом
Б-25
Год принятия на вооружение
Размах крыла, м
Длина, м
Высота, м
Площадь крыла, м2
Масса, кг
- пустого самолета
- нормальная взлетная
Тип двигателя
Мощность, л.с.
Максимальная скорость , км/ч
Крейсерская скорость , км/ч
Практическая дальность, км
Максимальная скороподъемность, м/мин
Практический потолок, м
Экипаж
Вооружение: - 1941
- 20.60
- 16.13
- 4.98
- 56.67
- 8836
- 15876
- 2 ПД Wright R-2600-92 Cyclone
- 2 х 1700
- 438
- 370
- 2173
-330
- 7375
- 4-6
12 12.7-мм пулемета
Бомбовая нагрузка - 1814 кг и/или 8 127-мм НУРСС пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума
Comment
-
Хей, това е безсмислено. По-добре да се направи една категоризация първо - инак само си цитираме данни и мнения . Техническите показатели не са най-съществения проблем - много по-важни са организационно-одктриналните. За какво е предназначен самолета, как се използва, отговаря ли на възложените му задачи и т.н.
Comment
-
хъм
Голъм е прав.
И двата самолета са замислени и конструирани като фронтови бомбардировачи.Само че докато немският се използва като такъв,то американският му аналог се използва като "Летяща крепост"и отчасти като "Щурмови".
Вярно в Битката за Британия Ю-88 е използван също като такъв и разултатите са налице.Малък бомбов товар,слаба защита.
Интересен факт от операция "Поинтбленк".На 10 декември 1943, осемдесет самолета Б-25 бомбардират София.Повече от половината самолети снасят бомбите си около Трънско,заради появата на нашите орли и форсирайки двигателите "до дупка" се връщат обратно в Италия.Останалите в разпокъсан строй стигат до столицата,но не успяват да направят нищо.То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.
Comment
-
Какво ще кажете за стратегическите бомбандировачи?
До колкото знам, Fw 200 Condor е единственият самолет на германците, който може да се използва за тези цели. Друг е въпроса, че германците май не залагат много на стратегическите бомбандировки, нещо което съюзниците (Англия и САЩ) прилагат доста.Dulce et decorum est pro patria mori
ОТТУКА ЗАПОЧВА РОДИНАТА -
СЪС ГРОБ НА НЕЗНАЕН ЮНАК,
НАД КОЙТО СМЪРТТА Е ПРЕМИНАЛА,
СМЪРТТА НЕ И ВРАЖИЯ КРАК.
Comment
-
Напротив.Германците имат доста самолетчета,някой от тях и произвеждани Хе-177 Гриф,наричан още Имперска Запалка.Наричали са го така,защото уникалните му сдвоени двигатели са доста лесно запалими :twisted:
От него има около 1000 парчетаС пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума
Comment
-
ехее айде сега много стратегически бомбардировачи имали. Ако визираш прототипите, да, ама кой от тях е приет? Хитлер предпочита да заложи на V-2. А всъщност дали не е бил прав? Ракетите мисля са доста по-евтини а и по времето когато е конкурса за бомбардировач, който и да беше приет щеше да да влезе в производство доста късно, а и Германия няма ресурсите да ги произвежда в масовите количества, нужни за някакъв ефект.
a He-177 е единствения тежък бомбардировач, въобще правен масово, и то ако 1000 бройки може да се нарече масова серия в сравнение с англо-американските армади...
с една дума, немците нямат стратегически бомбардировачиalbireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
Comment