Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първият свръхзвуков пътнически самолет

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #46
    svs написа
    доколкото знам, след прекратяване на работата по "сотката" на Сухой, работните документи са прихвърлени в КБ на Мясищев, а от там в КБ Туполев....и след това се появява Ту 144 .
    Т4 в Ту-144?
    Хм.Нещо бъркаш.Т4 е проект за свърхвуков бомбардировач, но за съжаление нереализиран поради борбата между "великото Туполевско КБ" и това на неговия ученик П.Сухой.Макар, че според ген.л-т В.Илюшин който е шеф пилот на изпитанията много малко му е трябвало, за да влезе в серийно производство.

    От Т-4 са направили Ту-22М(Ту-26).
    А за Ту-144-в момента се използват 2 бр. за изпитания от NASA i Руската космическа агенция за развиване на нови технологии.Междудругото Ту-144 при тези изпитания лети с двигатели от Ту-160.
    А Ту-160 се появява като проект първо в ОКБ на Мясищев, но поради "слаба материална база" на бюрото проекта отива в ОКБ Туполев.

    Comment


      #47
      hauptman написа
      От Т-4 са направили Ту-22М(Ту-26).
      .
      Айде стига глупости, ти виждал ли си как изглежда Т-4 и как Ту-22 М?
      Отделно дето Т-4 е спрян по съвсм обективни причини.

      Comment


        #48
        Gaden Gogi написа
        Айде стига глупости, ти виждал ли си как изглежда Т-4 и как Ту-22 М?
        Отделно дето Т-4 е спрян по съвсм обективни причини.
        амииии май съм виждал! Не казвам, че буквално от него са направили ТУ-22М, но заради това е било евтин трик от страна на Туполев да престави Ту-22М като модернизация на Ту-22,защото посления е на много години назад в сравнение с Ту-22(наричат го двуцевката).И още нещо:те са конкурентни самолети! Ето за това става на въпрос!
        А правиш ли разлика между Ту-22 и Ту-22М?
        Итересно и поради какви обективни причини е спрян Т4?
        Навярно поради това, че основно по онова време цялата нова авиация не е минавала без одобрението на "татко " Туполев ли?
        Или че завода за неговото производство е бил избран, а на Сухой му поставят ултиматум:или Ще произвеждаш МиГ или няма Т4!
        Директорът на завода се казва за сведение П.Данейкин.
        Или още един пример за Т4!!!!
        Знаеш ли, че това е първият съветски(руски) боен самолет с ЕАДСУ, па макар била и тя аналогова. И нищо, че е от 70-години.!!!

        Не говоря против Туполев.Просто казвам, че тогава мнението му е оказвало влияние в МИНАВИАПРОМ.




        Last edited by hauptman; 12-10-2007, 13:18.

        Comment


          #49
          И к'во показа снимки и твърдиш че имат нещо общо? сигурно аеродинамичната им схема е еднаква? или компановката на силовата установка?Какво точно е общото?
          Имаше преди 10-тина години в "Авиация и Космонавтика" поредица статии за еволюцията на Ту-22 в Ту-22М с макети на разгежданите варианти., в Авиация и Время също има монография.
          А обективните причини са че Т 4 е ЕДНОРЕЖИМЕН самолет с посредствени излетни характеристики, посредствени летателни характеристики, и с компановка която просто не позволява да се направи свестен отсек за въоръжението.
          Иначе я пак как Сухой трябвало да произвежда МиГ....много жълти вестници си че, за разни лоши чичковци спъващи развитието на перспективни програви в проспериращият социалистически рай.....почти очаквам да ни разкажеш как е бил загробен супер-пупер-убер-хипер страхотният М-50, сигурно пак заради Туполев

          Comment


            #50
            Не Сухой да произвежда Миг! Грешката е моя! Завода да ги произвежда имах предвид макар, че е бил предназначен за производството на Т4!

            Не смятам да убеждавам никого!Просто съм ги чел!А и мнението на хората работили за това говори много!Справка:руското предаване Криле и спомените на В.Илюшин и П.Денейкин.

            А като казах, че имат нещо общо имам предвид, че са предназначени за едно-бомбардировач-ракетоносец.

            А колкото дали Т4 е бил ЕДНОРЕЖИМЕН САМОЛЕТ прегледай ето това тук:


            .. т.е. всичко е опирало до пари. Каквото за М-50 такова и за А-12, ХБ-70 и т.н.

            Comment


              #51
              уф, аман от такива дето прочели една глупост и рабрали-недоразбрали.
              1. Никой не те кара да обеждаваш некого, иска се да защитиш/обосновеш писанията си
              2. Като прости си ги чел, просто ги цитирай.
              3. О-о-о-о това ли им било общото, и не ти си написал
              От Т-4 са направили Ту-22М(Ту-26).
              , брех, брех брех, то излиза тогава че руснаците са направили Ту-160 от Б-29.
              4. Като даваш линкове направи си труда да ги прочетеш поне, в даденият от тебе се обяснява ЗАЩО не е приет Т-4 и другарят Туполев (предположително старши) няма нищо общо с това.
              5. Да на едно място е споменато че бил "много режимен", но понеже те не са казали поради как, очаквам от тебе да обясниш, и обосновеш.

              6. За М-50- само дето за разлика от него американските машини са показали исканите от тях характеристики (ако предположим че А-12=Архангел-12) и единият е строен в серия а другият е спрян по финансови съображения и смяна на доктрината, докато М-50 е излагейшън пълен.

              Comment


                #52
                Има достатъчно писано и казано за влиянието на Туполев върху Т-4.
                Гоги, ти можеш да отричаш такова, но всеки си прави сам изводите..

                .
                ..И кажи ми ти страннико,
                чувал ли си звук,
                по- велик от тропота на хиляди коне!!?...

                Comment


                  #53
                  Aз нищо не отричам, аз просто искам човекът изказал въпросното твърдени (оградено в рамките на цитата) да го докаже с нещо, а не да ми подскача и да ми се пеняви с линкове дето дори не ги е прочел.
                  Иначе всеки може да си прави каквито сииска изводи, но когато ги огласява в публичното пространсво е добре да ги аргументира...или си на друго мнение?

                  Comment


                    #54
                    Не съди човека толкова строго,всички ние творим маса глупости с времето.А да имаш някаква позиция е пак по добре от никаква.

                    Comment

                    Working...
                    X