Съобщение

Collapse
No announcement yet.

катастрофа на Су-33

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Thunderchief написа
    Ние за това и си приказваме. Не се бутай де не разбираш и много по здрави на майка ти!
    незнам оправяи се ако искаш нещо да ми кажеш има ЛС
    а не тема във форума туко що наруши едно от правилата
    на този форум
    Last edited by piko1; 16-09-2005, 11:06.

    Comment


      #32
      Пико и на сестра ти по здрав! Не ми е за пръв път и от опит знам че не боли . И ти гледам си позволяваш да ги нарушаваш ама странно що ти се разминава.:twak: :twak: :twak: :church:
      Хане вижда се къде са шахтите. Баш къде не требва са. А именно на трамплина. Ей де къде са. Започне ли ползването има се блокира обслужването на авиокрилото. Тръснат ли се на друго място режат от пространството за самолети и припаси. Въобще самото им поставяне е
      недомислица, както и целия опит да си направят самолеоносач-ракетен крайцер. Впрочем явно и на това корито ако не друо, поне е предвидена аварийна бариера, щото на схемата след четвъртия кабел има нещо приличащо на такава бариера
      Attached Files
      Can't talk! Got to Shoot!

      Comment


        #33
        тъндаре прав си то нали въжето се вдига чрез два хидро цилиндри(или нещо което прелича на такива)
        та на това въже може да се окъчи преградата което е логично
        а за ракетите изобщо защо са необходими маи пак трябва да прочета
        книжката за кузнич от океан
        а за въпроса ми понеже гледах едно видео и там видях само един
        та там видях и цилиндрите

        осетих се и си ги редактирах :-P
        Last edited by piko1; 16-09-2005, 11:47.

        Comment


          #34
          то като гледам по добре да се прехвърлим в морската част на форума
          така поне аз смятам а ако имате възражения знаете какво да направите
          до модератора моля темата да бъде преместена във горе посочената част на форума понеже касае в по голямата си част нея

          Comment


            #35
            Thunderchief написа
            Хане вижда се къде са шахтите. .......... .......... Впрочем явно и на това корито ако не друо, поне е предвидена аварийна бариера, щото на схемата след четвъртия кабел има нещо приличащо на такава бариера
            Виж за туй чудо не бях се загледал а и не намирам, засега, информация за аварийните процедури на Кузя а за шахтите като гледам са се опитали да съчетаят нещата - има такива на полосата за кацане - тоест никой не би трябвало да рискува да каца , ама има и такива на пътя пред едното място за излитане. Май са се опитали да направят хибрид нещо от което се получава с компромиси, ама според мен това което му куца основно е ненадежността на механизмите и ненантренираността на авиокрилото за точно такива ситуации, нещо което за съжаление се постига с цената на точно такива инциденти
            may the Force be with you

            Comment


              #36
              Абе няма ли кой да каже на админите, та да научат потребителя Piko 1 да пише грамотно? Заболяха ме очите от неговите недомислия и правописни грешки!!!
              Rolling, turning, diving
              Rolling, turning, diving, going in again
              Run, live to fly, fly to live, do or die
              Run, live to fly, fly to live, Aces high.

              Comment


                #37
                Han Solo написа
                Виж за туй чудо не бях се загледал а и не намирам, засега, информация за аварийните процедури на Кузя а за шахтите като гледам са се опитали да съчетаят нещата - има такива на полосата за кацане - тоест никой не би трябвало да рискува да каца , ама има и такива на пътя пред едното място за излитане. Май са се опитали да направят хибрид нещо от което се получава с компромиси, ама според мен това което му куца основно е ненадежността на механизмите и ненантренираността на авиокрилото за точно такива ситуации, нещо което за съжаление се постига с цената на точно такива инциденти
                A aбсолютно си прав че опита се постига точно с цената на такива инциденти. Иначе на схемата, точно зад последния кабел се вижда удебелена черна линия, която предполагам е аварийната бариера
                Can't talk! Got to Shoot!

                Comment


                  #38
                  Thunderchief написа
                  A aбсолютно си прав че опита се постига точно с цената на такива инциденти. Иначе на схемата, точно зад последния кабел се вижда удебелена черна линия, която предполагам е аварийната бариера
                  Видях означението тая вечер ще се хвана да се ровя в руския нет за аварийните процедури при кацане на самолетоносач.... ще е интересно ако изтече инфо за станалото от първа ръка, все пак това е доста голям кораб с доста голям екипаж да не говорим за авиокрилото - пилоти и техници , все някой би трябвало да се изтърве

                  намерих нещо за четене по въпроса ето откъс:

                  В понедельник в Северной Атлантике на авианосце "Адмирал Кузнецов" произошли сразу две аварии - во время посадки палубных истребителей Су-33 оборвались тросы аэрофинишера. Один истребитель сумел удержаться на палубе, второй по инерции вылетел за ее пределы и рухнул в море. Пилот успел катапультироваться и в результате аварии не пострадал.


                  ..............Гибель современного истребителя для ВМФ России - потеря достаточно чувствительная. Однако сделать определенные выводы и избежать в ближайшем будущем подобных аварий удастся вряд ли. Даже самые опытные пилоты палубной авиации - американцы, периодически теряют самолеты. Происходит это не только по техническим причинам. Посадка на палубу авианосца - одна из самых сложных задач в авиации. Даже при том, что современные авианосцы ( в том числе и "Кузнецов") оборудованы специальными электронными системами, которые помогают сажать истребитель, аварии происходят постоянно. К примеру, только в 2002 году в американских ВМС произошло три подобных происшествия. В результате двух из них самолеты утонули...........

                  Самолеты падают не только вследствие ошибок экипажей, но и из-за технических неисправностей. Так недавно Пентагон выяснил, что палубные истребители F/A-18 летали с неисправными тормозами, что привело к целому ряду катастроф. Однако и ошибки пилотов тоже стоят военному бюджету США миллионов долларов.

                  намерих и още нещо за знаещите руски:


                  най накрая намерих нещо по-конкретно, отново от руските форуми и то от човек живеещ в Мурманск

                  Эта "сетка" называется аварийный барьер "Надежда". Крышки люков аварийного барьера "Надежда" на ТАКР пр.1143.5 находятся сразу за четвертым тросом аэрофинишера "Светлана-2". Наземные испытания аварийного барьера проводились, палубные неизвестно.
                  Last edited by Han Solo; 17-09-2005, 23:50.
                  may the Force be with you

                  Comment


                    #39
                    маи и аз ще се по разровя малко
                    вижте на какво се натъкнах
                    Examines in detail the mysterious sale to China of the uncompleted Soviet aircraft carrier Varyag.
                    Last edited by piko1; 18-09-2005, 02:06.

                    Comment


                      #40
                      Han Solo написа
                      Эта "сетка" называется аварийный барьер "Надежда". Крышки люков аварийного барьера "Надежда" на ТАКР пр.1143.5 находятся сразу за четвертым тросом аэрофинишера "Светлана-2". Наземные испытания аварийного барьера проводились, палубные неизвестно.
                      E oстава въпроса защо не са имали готовност да я ползват. Много смешно звучат обаче традиционните руски писания в стила "И на тях им е зле". Американците видите ли загубили за една година два самолета при подобни инциденти. А ние (руснаците), за един поход - един
                      Can't talk! Got to Shoot!

                      Comment


                        #41
                        един на колко години се пита в задачата

                        Comment


                          #42
                          piko1 написа
                          един на колко години се пита в задачата
                          Ти не чете ли кво си публикувал? Един за един поход. А ако водеха активна летателна дейност с тия темпове най-много за година и половина цялото им авиокрило щеше да се приземи на океанското дъно
                          Can't talk! Got to Shoot!

                          Comment


                            #43
                            Това доколкото виждам е един опит да се покаже че не само в Русия стават такива издънки, защото като стане такова нещо обикновенно започва лов на вещици.... а нали и още един Су се закопа , само че на сушата и със сигурност се търсят виновни за да си измият ръцете с някого
                            may the Force be with you

                            Comment


                              #44
                              чел съм го разбирасе аз питам на колко годин се случва такъв инцидент
                              а не че са го изгубили един за един поход
                              можеби веднъж на 15 години

                              Comment


                                #45
                                piko1 написа
                                чел съм го разбирасе аз питам на колко годин се случва такъв инцидент
                                а не че са го изгубили един за един поход
                                можеби веднъж на 15 години
                                Ами зависи колко пъти Кузя излезе на океанските ширини!!!
                                Rolling, turning, diving
                                Rolling, turning, diving, going in again
                                Run, live to fly, fly to live, do or die
                                Run, live to fly, fly to live, Aces high.

                                Comment

                                Working...
                                X