За бариерите: очевидно не си виждал снимки, тя не контактува с носа на самолета а с неговите криле. За Недоразумението Кузя: за разлика от щатските самолети тези на Кузя са предвидени да излитат без помощни средства и въпросната ситуация е много близо до травиално излитане за тях.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
катастрофа на Су-33
Collapse
X
-
Gaden Gogi написаЗа бариерите: очевидно не си виждал снимки, тя не контактува с носа на самолета а с неговите криле. За Недоразумението Кузя: за разлика от щатските самолети тези на Кузя са предвидени да излитат без помощни средства и въпросната ситуация е много близо до травиално излитане за тях.
The island of an aircraft carrier acts as command center for both the ship and flight-deck operations. Learn about the island, the Pri-Fly and the Air Boss.
аз пък твърдя че първо бариерата не се вдига бързо а се подготвя за достатъчно време http://www.defenselink.mil/photos/De...5837R-111.html
и се намира на място което не позволява да се вдигне при този тип аварийна ситуация
и после че динамичния удар с тази мрежа, колкото и да е омекотен предизвиква повреди по самолета и го пращат за доста сложен ремонт... спасяват го все пак но не можеш да ме убедиш че достатъчно прецизните механизми по атакуващия ръб на крилото - предкрилките, радиопрозрачните обтекатели , антените остават незасегнати. А ако някое от въжетата се закачи за носовия конус съм сигурен че той ще се деформираmay the Force be with you
Comment
-
Han Solo написаЩе ми е много интересно да ги видя тези снимки и ако съм в грешка ще се извиня. Но си задавам и ви задавам следния въпрос - какво представлява тази бариера? мрежа която се издига на два добре укрепени пилона, ....какво има на носа на самолета - радиопрозрачен обтекател и под него РЛС. какво ще стане с този конус когато го натиснат между 15 и 30 тона засилени до скорост 130 възела ? Искам да видя материала който ще издържи такова налягане без да се пръсне. а от това следват доста големи поражения по носовата част на самолета. Освен това питам /не съм виждал затова питам/ колко бързо се вдига тази бариера и що за механизми и системи трябва да има за да се вдигне светкавично за да спре самолет , вече отминал зоната на аерофинишорите. Това за скъсването на две въжета говори че пилота е направил перфектно кацане - всички морски летци си пожелават да уловиш третото въже - тоест да опреш палубата в идеалния център на ивицата за кацане.
А Гога - на Кузя и на щатските самолетоносачи се каца по абсолютно един и същи начин излитането става по различен. И двата разполагат с ъглова палуба за кацане специално за да се избегнат инциденти с наредени по палубата самолети както се получава при самолетоносачите от втората световна , които са по надлъжната схема, а рампатаза която говориш е разположена на носа на Кузнецов и е доста далече встрани от мястото където самолетите кацат
А да беше прочел текстчето на снимката дето си дал(където ясно се вижда че бариерата не е мрежа), щеше да видиш че тия юнаци са на учение и за това така си играйкат с бариерата. В бойно патрулиране случая е различен. Устройството е спасявало самолети чупили предна стойка на шаси при кацане на палубата. Мислиш ли че в такъв случай има време за подготовка на бариерата?Last edited by Thunderchief; 15-09-2005, 10:58.Can't talk! Got to Shoot!
Comment
-
Гога... Тъндъре... вие изглежда не сте прочели внимателно нещата които давам като линкове и не сте погледнали схемата - там си е показано точно къде се намира въпросната бариера - между третото и четвъртото спирачно въже и се вдига бързо но не светкавично а ако това което е на снимката лежи на палубата къде се намира при нормално кацане.... това се поставя от същите тия юнаци когато пилота съобщи че има проблем или LSO-то види че има такъв. А за преградата то тя се вижда от каво е - еластични и максимално омекотени въжета две дебели надлъжни и напречни през определена дистанция и то си пише че това е учение за ситуация при аварийно кацане " prepare to rig the emergency-landing barricade during a flight deck dril "
ама и ние започваме да спорим за глупости... ей - вижда се схемата, вижда се преградата вижда се как се приготвя, за какво всъщност спорим??? Аз твърдя че тя не може да се вдигне светкавично, тоест да спаси самолет при скъсване на спирачно въже , твърдя изхождайки от елементарна логика че не може да не оставя повреди по местата където въцвтата опират в корпуса и крилата на самолета при аварийното спиранеmay the Force be with you
Comment
-
Han Solo написаГога... Тъндъре... вие изглежда не сте прочели внимателно нещата които давам като линкове и не сте погледнали схемата - там си е показано точно къде се намира въпросната бариера - между третото и четвъртото спирачно въже и се вдига бързо но не светкавично а ако това което е на снимката лежи на палубата къде се намира при нормално кацане.... това се поставя от същите тия юнаци когато пилота съобщи че има проблем или LSO-то види че има такъв. А за преградата то тя се вижда от каво е - еластични и максимално омекотени въжета две дебели надлъжни и напречни през определена дистанция и то си пише че това е учение за ситуация при аварийно кацане " prepare to rig the emergency-landing barricade during a flight deck dril "
ама и ние започваме да спорим за глупости... ей - вижда се схемата, вижда се преградата вижда се как се приготвя, за какво всъщност спорим??? Аз твърдя че тя не може да се вдигне светкавично, тоест да спаси самолет при скъсване на спирачно въже , твърдя изхождайки от елементарна логика че не може да не оставя повреди по местата където въцвтата опират в корпуса и крилата на самолета при аварийното спиране
Как и да е. По-добре с нея отколкото без.Last edited by Thunderchief; 15-09-2005, 17:32.Can't talk! Got to Shoot!
Comment
-
ето една снимка където се вижда точно как се прави и къде се намира - зад нея се вижда едното спирачно въже и аз твърдя че при ситуация като руската не може да те спаси защото екипажа трябва да я приготви тая бариера за около 2-3 минути примерно
понеже нещо не се отваря като хората ето от къде съм я намерил
а текста на снимката е
Аtlantic Ocean, Jun. 25, 2003 — Sailors assigned to the air department lay out the barricade on the flight deck of USS Enterprise (CVN-65) during a general quarters drill. When raised to a vertical position, the barricade is used to stop aircraft that have to make an emergency landing and are unable to make an arrested tailhook landing. Enterprise was underway in the Atlantic Ocean for Tailored Ships Training Availability (TSTA) preparing for an upcoming scheduled deployment. U.S. Navy photo by Photographer's Mate Airman Apprentice Robert Gaston (photo # 030625-N-0119G-002).Last edited by Han Solo; 15-09-2005, 23:48.may the Force be with you
Comment
-
piko1 написаа иначе колко въжета има кузнич маи само 1 или поне само едно съм виждал :?:Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
Comment
-
Олеле ;-)
на втория линк има и схемичка даже и се вижда къде са въжетата къде са пусковите установки и доста други нещаLast edited by Han Solo; 16-09-2005, 00:03.may the Force be with you
Comment
-
popay_the_sailor написаМоля??? Бе я си оди в депото, не се занимавай с неща, дето не отбираш от тях :twak:
ламерче по тези въпроси със лодките чета океан но не толкова зъдълбочено
благодаря ти ники за линковете и снимката
мисля че това беше работа на морските вълци но като гледам
авио феновете ги заместват от време на време
Comment
-
piko1 написая спрете с глупостите
стига сте се карали за глупости хана даде линкове аз ги прочетах и според мен тои е прав в случая
а иначе колко въжета има кузнич маи само 1 или поне само едно съм виждал :?:
Абе тоз Кузнецов кат пернишка печка пуши!Last edited by Thunderchief; 16-09-2005, 10:45.Can't talk! Got to Shoot!
Comment
-
piko1 написаабе не знам къв си ти да ми викаш с**** понеже ти не си по добър от мене п**** н***** а и на всичкото отгоре се заяждаш
което е нещо не премливо това е тема за су-33 а не за твоите спамерщини и ламерщини спамер ламерскиCan't talk! Got to Shoot!
Comment
Comment