Съобщение

Collapse
No announcement yet.

катастрофирали танкове

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    катастрофирали танкове

    Веселая страничка для 404


    thorn

    Средновековните църкви в България

    #2
    Калта е страшен враз за танкистот. После трябва дълго дръп-дръп с кабели или дори коп-коп с лопати.
    Last edited by Dinain; 30-01-2008, 00:47.
    "No beast so fierce but knows some touch of pity."
    "But I know none, and therefore am no beast."

    (Richard III - William Shakespeare)

    Comment


      #3
      :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


      Калта е враг, ама си личи къде танкистът си е проспивал курсовете. Особено снимката на обърнатия танк и на двата танка, качени един върху друг.
      I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

      Comment


        #4
        Dinain написа
        Калта е страшен враз за танкистот. После трябва дълго дръп-дръп с кабели или дори коп-коп с лопати.
        А ако междувременно стане -20 и калта вземе та се циментира - крес-крес да викаме Неволята :lol:

        От онези снимки ето тази най-ме впечатли -


        Как става този номер?...

        Comment


          #5
          Dinain написа
          Калта е страшен враз за танкистот. После трябва дълго дръп-дръп с кабели или дори коп-коп с лопати.
          http://www.fresh.co.il/vBulletin/pri...d.php?t=129207
          поради тази причина Меркавите не биха имали дълъг живот в една голяма част от България.

          Сержант Алексей Воронин написа
          А ако междувременно стане -20 и калта вземе та се циментира - крес-крес да викаме Неволята :lol:

          От онези снимки ето тази най-ме впечатли -


          Как става този номер?...

          с дефектен снаряд, с вяра в рекламирания живот на цевта или с въздействие на неприятеля върху нея - от добре разположена футболна топка до случаен изстрел с РПГ.
          Last edited by кало; 30-01-2008, 01:38. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

          Comment


            #6
            ..
            Last edited by Dinain; 30-01-2008, 16:14.
            "No beast so fierce but knows some touch of pity."
            "But I know none, and therefore am no beast."

            (Richard III - William Shakespeare)

            Comment


              #7
              Динайн, не си разбрал какво имам предвид - типичните видове почва в по-голямата част от България са почти пълна гаранция на непроходимост на Меркава, особено 3 и 4. Проходимостта се влияе на първо място от терена, все пак.

              Макар и не в такава степен, това важи и за Лео-2, въпреки че такъв се ползва в съседна Гърция (там си знаят как).

              Comment


                #8
                А как се експлоатират леопарди в самата Германия, в Холандия или в Канада? Там блатисти почви и кал - колкото искаш.


                thorn

                Средновековните църкви в България

                Comment


                  #9
                  не се експлоатират върху тези почви, иначе - вижда се какво се случва на част от снимките.

                  Comment


                    #10
                    Това на снимките със скачащите танкове "бетушки"(БТ5,БТ7) ли са, или нещо друго?

                    Comment


                      #11
                      ..
                      Last edited by Dinain; 30-01-2008, 16:14.
                      "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                      "But I know none, and therefore am no beast."

                      (Richard III - William Shakespeare)

                      Comment


                        #12
                        Дали донякъде не пишете за различни неща? От една страна основният вид "мобилност" (може да се нарече оперативна) е пряко свързана с масата и габаритите на машината, т.е. какви настилки я издържат (и тя как ги поврежда); какви мостове я издържат, под какви мостове може да минава, какви вагони трябват; за да се превозва по ЖП и какви товарни и разтоварващи съоръжения; в какви кораби и трюмове колко и как машини влизат; какви камиони за превоз на танкове (не знам специализираното название на този тип машини) са необходими и прочее. Докато собствено проходимостта (тактическата мобилност) е пряко свързана с типа почва, релефа, наличните пътища и настилка, в района, в който се предвижда да се използва и е съотношение между тези фактори и масата на машината (и разни специфични характеристики като налягане, което упражнява върху земята; клиренс и прочие - тук само имам някаква бегла представа). Та тактическата мобилност е свързана с проходимостта и определя къде и как танкът може да се използва. Но работата не опира само до почви, но и до релеф и прочие. Все пак в повечето ситуации танковете ще се движат или по път, или по сравнително равна местност, която е подходяща за тях.

                        Comment


                          #13
                          ..
                          Last edited by Dinain; 30-01-2008, 16:14.
                          "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                          "But I know none, and therefore am no beast."

                          (Richard III - William Shakespeare)

                          Comment


                            #14
                            Именно защото типичните видове почва е се държат различно през различните сезони и атмосферни условия.
                            Почвите и теренът в северен Израел и Ливан приличат много на българските
                            а тук си твърде далеч от истината, най-малкото защото "българските" във високите планински полета са едни, в низините - други, в равнините - трети.

                            Comment


                              #15
                              ..
                              Last edited by Dinain; 30-01-2008, 16:15.
                              "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                              "But I know none, and therefore am no beast."

                              (Richard III - William Shakespeare)

                              Comment

                              Working...
                              X