Съобщение
Collapse
No announcement yet.
катастрофирали танкове
Collapse
X
-
Калта е страшен враз за танкистот. После трябва дълго дръп-дръп с кабели или дори коп-коп с лопати.
Last edited by Dinain; 30-01-2008, 00:47."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
-
Dinain написаКалта е страшен враз за танкистот. После трябва дълго дръп-дръп с кабели или дори коп-коп с лопати.
http://www.fresh.co.il/vBulletin/pri...d.php?t=129207
Сержант Алексей Воронин написаА ако междувременно стане -20 и калта вземе та се циментира - крес-крес да викаме Неволята :lol:
От онези снимки ето тази най-ме впечатли -
Как става този номер?...
с дефектен снаряд, с вяра в рекламирания живот на цевта или с въздействие на неприятеля върху нея - от добре разположена футболна топка до случаен изстрел с РПГ.
Comment
-
Динайн, не си разбрал какво имам предвид - типичните видове почва в по-голямата част от България са почти пълна гаранция на непроходимост на Меркава, особено 3 и 4. Проходимостта се влияе на първо място от терена, все пак.
Макар и не в такава степен, това важи и за Лео-2, въпреки че такъв се ползва в съседна Гърция (там си знаят как).
Comment
-
Дали донякъде не пишете за различни неща? От една страна основният вид "мобилност" (може да се нарече оперативна) е пряко свързана с масата и габаритите на машината, т.е. какви настилки я издържат (и тя как ги поврежда); какви мостове я издържат, под какви мостове може да минава, какви вагони трябват; за да се превозва по ЖП и какви товарни и разтоварващи съоръжения; в какви кораби и трюмове колко и как машини влизат; какви камиони за превоз на танкове (не знам специализираното название на този тип машини) са необходими и прочее. Докато собствено проходимостта (тактическата мобилност) е пряко свързана с типа почва, релефа, наличните пътища и настилка, в района, в който се предвижда да се използва и е съотношение между тези фактори и масата на машината (и разни специфични характеристики като налягане, което упражнява върху земята; клиренс и прочие - тук само имам някаква бегла представа). Та тактическата мобилност е свързана с проходимостта и определя къде и как танкът може да се използва. Но работата не опира само до почви, но и до релеф и прочие. Все пак в повечето ситуации танковете ще се движат или по път, или по сравнително равна местност, която е подходяща за тях.
Comment
-
Именно защото типичните видове почва е се държат различно през различните сезони и атмосферни условия.
Почвите и теренът в северен Израел и Ливан приличат много на българските
Comment
Comment