Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Т-44

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Т-44

    На някой да му се намират данни колко са произведените танкове от този тип?
    Знам, че от 1944 до 1945 са произведени 965 танка, но машината се строи серийно до 1947 г.
    Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

    #2
    Отваряш Библията на танковете и четеш
    Тук

    и

    Тук
    То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

    Comment


      #3
      Parabellum, благодаря за отзивчивостта. Наистина чудесно четиво, но ми е отдавна познато, а и не съдържа отговора на въпросът ми.

      Чудя се колко Т-44 са произведени въобще, тъй като танка е седял на въоръжение доволно дълго - до началото на 70-те. Значи е бил в значителни количества наличен за Червената армия.
      От друга страна никога не е експортиран (и логично при наличието на Т-34-85 и Т-54/55) и никога не е участвал в бойни действия (участието му в унгарските събития от 1956 г. не се брои).
      Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

      Comment


        #4
        Така по спомени: през войната са направени към 200, общо около 3000, довечера ако не забравя ще проверя в дебелите книги.

        Comment


          #5
          Според "Танки второй мировой войны" е приет а въоръжение през 1944г и до края на войната от него са произведени 655 бр. Произвеждан е серийно до замяната му с Т-54.

          Comment


            #6
            Gaden Gogi написа
            Така по спомени: през войната са направени към 200, общо около 3000, довечера ако не забравя ще проверя в дебелите книги.
            Колега, какво стана с проверката.
            Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

            Comment


              #7
              ami poglednah, amа от проверка от птичи поглед не ми се мернаха никакви цифри за производство, пък нямам време да чета всичко за него.

              Comment


                #8
                До 9 май 1945-та - 190 броя.
                До края на 1945-та - 965 броя
                До края на 1947-ма - 1823 броя.
                След това производството му спира заради разработката на Т-54.

                Все пак приеми последната цифра условно, защото не съм намерил още втори независим източник. Ще поровя още малко и ако се потвърди ще го отбележа.

                Това, че остава на въоръжение до 1970-та не се дължи на голямото му производство, а по-скоро на добрите качества на танка.
                "Че в България — една държава с най-демократични институции — няма граждани, това е всеизвестна истина у нас вече отколе и от нея са дълбоко проникнати всички ония, които трябва да считаме за творци и актьори в отвратителната трагикомедия, наречена „български политически живот“; че в България няма и публика е също такава истина, която всички сарафи и бакали на българското слово отлично са разбрали, но само малцина от жреците на това слово ясно съзнават, а и които я съзнават, крият я от себе си" - д-р Кръстев, 1907-ма.

                Comment


                  #9
                  Няколко снимки на Т-44.
                  снимка 1 и 2
                  Две снимки на прототипа. Той се отличава от приетия на въоръжение по дребни детайли и вътрешни изменения.Най-очевидната външна разлика е,
                  че при прототипа е оставено по-голямо разстояние между второто и третото
                  колело, а на приетите на въоръжение е между първото и второто.
                  Макар, че старото окачване (Кристи) е заменено с торсионно (Порше), пак няма място за горивните резервоари. Обърнете внимание, че цялата ходова част е копирана от Т-34/85. Т-44 е имал големи проблеми с новата планетна трансмисия. Кулата ми се вижда твърде малка за 100 мм. оръдие.
                  снимка 3
                  Дизайна окончателно приет на въоръжение.
                  Last edited by еМГето; 14-03-2008, 06:53.

                  Comment


                    #10
                    Още една снимка на този според мен не толкова сполучлив танк.
                    Т-44 миночистачен танк.

                    Comment


                      #11
                      Една вапцана снимка от твоите. Нямам "електронен молив" иначе може още да се изпипа.
                      Last edited by ; 15-03-2008, 01:22.

                      Comment


                        #12
                        И така е "вапцана" достатъчно добре!:tup:
                        Last edited by еМГето; 15-03-2008, 05:03.

                        Comment


                          #13
                          Като си я подкарал,земи извапцай нещо и от тия тука http://www.battlefield.ru/index.php?...mid=50&lang=en
                          онова Т-44/122 ми се вижда симпатично

                          Comment


                            #14
                            Нямах намерение, но техния сайт ме предизвика.
                            Допускат грешка! Те казват, че при прототипа има разстояние между първото и второто колело, а това не е вярно. При прототипа разстоянието е между второто и третото колело.
                            Цялата разработка на този танк е една глупост и е безсмислена. Той е по-скъп за производство от Т-34/85, както по отношение на вложените
                            материали, така и работните човекочасове.В същото време няма особени преимущества (оръдието е същото).
                            Стремежа да се увеличи бронята до 120 мм. на шаси от Т-34 води до недо пустимото му претоварване.Налага се кулата да бъде изтеглена назад, но и това не помага.Тогава оставят разстояние между второто и третото колело.Изпитанията показват, че резултата е по-добър ако това разстояние е между първото и второто колело.
                            Поставянето пък на по-големи калибри е още по-безсмислено, понеже (особено при изстрел) претоварват шасито до краен предел.
                            Целия проблем е, че те се опитват да направят един "Тигър" на шаси
                            на "Майбах", ако мога така да се изразя.
                            Last edited by еМГето; 15-03-2008, 16:57.

                            Comment


                              #15
                              Чак пък глупост.По скоро търсене на начин,за решаване на редица принципно несъвместими задачки.Също такова търсене води до разработката на всички споменати от теб машини.При Т-34 се получава сносно,до голяма степен и при пантерите,а при Т-44 не до там добре.Ако го разглеждаме като стъпка към Т-54,Т-55 и последващите машини не е дори загуба на време и усилия.Някои от принципните идеи именно на тая машина можем да проследим чак до Т-72.

                              Comment

                              Working...
                              X