Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Центурион

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Четох някъде в интернет, че разположението на резервоари под челната броня на Т-62 не е недостатък ,а предимство когато са пълни с дизел защото се явявали един вид допълнителна защита от кумулативни снаряди вярно ли е>?

    Comment


      #32
      Да ама ако е пълен до горе, иначе има пари дето казват бум и танка изглежда като разкостен, вярно вече се използват разни пяни, ама не съм информиран дали на всички машини, иначе резервоар на това място имат май всички танкове.
      впрочем четох че на меркава горивото от него се използва само в изключителни случаи

      Comment


        #33
        М1А1 има резервоари в над веригите в предната част - та така имаше занимателен снимков материал как един такъв след попадение в тях в Ирак си изгаря...

        Comment


          #34
          То всички руски също имат там, а това не е ли за Абрамса дето спомагателният аграгат бил на задна страна на купола, нещо го думнало и неговото гориво правов моторното, или е друг случай?

          Comment


            #35
            друг случай, онова с агрегата - виновник е вероятно 12,7мм картечница... агрегатът е най-слабото място на Ейбръмса

            Comment


              #36
              Gaden Gogi написа
              Да ама ако е пълен до горе, иначе има пари дето казват бум и танка изглежда като разкостен, вярно вече се използват разни пяни, ама не съм информиран дали на всички машини, иначе резервоар на това място имат май всички танкове.
              впрочем четох че на меркава горивото от него се използва само в изключителни случаи
              От бензинови пари ок, но дизеловите пари експлоадират ли>?

              Comment


                #37
                А снимка на изкормен Т-34 искаш ли? там резирвоарите са усложливо наредени по борда на бойното отделение, бум, и танка остава без борд.

                Comment


                  #38
                  Gaden Gogi написа
                  А снимка на изкормен Т-34 искаш ли? там резирвоарите са усложливо наредени по борда на бойното отделение, бум, и танка остава без борд.
                  Не е така резервоарите са отстрани на моторното отделение два от едната страна единия за масло другия за гориво ако не се лъжа.....за външни резервоари говорим или>?

                  а и най вероятно е взривен от експлозия на боеприпасите не от парите на дизела хахахахах
                  Last edited by Luchs; 29-09-2006, 17:33. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                  Comment


                    #39
                    а на бойното отстрани какво има според тебе? точно под наклонените бордове, а боеприпасите са по дъното на корпуса, снимката е в броят на Танкомастър за доброниранит еТ-34-ки, казвам го защото поне още две седмици на мене ще ми е трудно да се докопам до моят брой да го сканирам, а мисля че някъде в нета го има.

                    впрочем какво е толкова смешно?

                    Comment


                      #40
                      На БТ серията горивото е зад двигателя на кърмата не е ли там и на Т-34 ката мисля че дизела трудно се изпарява и избухва ....................

                      Comment


                        #41
                        Luchs написа
                        На БТ серията горивото е зад двигателя на кърмата не е ли там и на Т-34 ката мисля че дизела трудно се изпарява и избухва ....................
                        А Абрамс е с композитна броня и газова турбина.
                        http://www.battlefield.ru/index.php?...mid=50&lang=ru
                        http://www.battlefield.ru/index.php?...d=83&Itemid=50
                        малко линкове с образователна цел

                        снимка чието описание гласи
                        "передний бронелист вырван взрывом боковых бензобаков"
                        такива ми ти работи, сега очакваме някой да каже че дизеловите танкове не горят, че даму да му дадем на наивника разни примери

                        Comment


                          #42
                          Gaden Gogi написа
                          А Абрамс е с композитна броня и газова турбина.
                          http://www.battlefield.ru/index.php?...mid=50&lang=ru
                          http://www.battlefield.ru/index.php?...d=83&Itemid=50
                          малко линкове с образователна цел

                          снимка чието описание гласи
                          "передний бронелист вырван взрывом боковых бензобаков"
                          такива ми ти работи, сега очакваме някой да каже че дизеловите танкове не горят, че даму да му дадем на наивника разни примери
                          Абе не знам ама там пише бензобаков което какво ще рече>?резервоари за бензин ли>? Бензина може да експлоадира но дизела , не съм специялист но малко ме съмнява. Според мене се е взривил боекомплекта след пожар а не резервоара.

                          Comment


                            #43
                            Всъщност руснаците употребяват думата бензобак в смисъл на горивен резервоар , а когато на Т-34 му се взривявал боезапаса обикновенно е отлитал купола най-често без корпуса да получи такива разрущения. Колкото до трудно избухващия дизел, Гоги ясно е казал , че става дума за дизелови пари, а тях със сигурност ги има в полупразен резервоар. Освен това нафтата е ГОРИВО и съвсем не е толкова пожаробезопасна. Дизеловия двигател работи на принципа на детонационно горене при високо налягане в цилиндъра, като горивото се впръсква почти във вид на пара. При попадение на снаряд в полупразен резервоар имаме и дизелови пари и много високо налягане и детонация, така че всички предпоставки за едно голямо БУМ са налице.

                            Comment


                              #44
                              Лукс, пример от живота - онзи ден в монтанско са пообгорели трима работници при взрив на почти празен резервоар на дизелова парна инсталация...

                              Comment


                                #45
                                Дизеловия двигател работи на принципа на детонационно горене при високо налягане в цилиндъра, като горивото се впръсква почти във вид на пара.

                                Едно уточнение извън темата: Дизеловият двигател не работи на принципа на детонационно горене. Никой двигател с вътрешно горене не работи на този принцип! Нещо повече, дълго време инженерите са търсили усилено ефективно решение за този "доста вреден" за двигателите ефект - детонационното горене. И сега още се работи по въпроса. При този процес гориво-въздушната смес не просто изгаря, тя детонира, като се образува детонационна вълна, разпространяваща се със скорост от порядъка на 4-5 километра в секунда! Тази вълна, разпространявайки се във вътрешния обем на цилиндъра, достига до стените му и до горната повърхнина на буталото, удря се в тях, отразява се от тях, отново се удря и т.н. докато затихне. Получава се едно характерното "чукане" на двигателя. Това се случва моментно, разбира се, само при старите модели двигатели, при новите почти изцяло липсва. А лошите последствията от това явление са многобройни - от прегряване на двигателя, до счупване на бутала, изкривяване на мотовилки и др. при особено силна детонация.
                                Last edited by ; 01-10-2006, 10:16.

                                Comment

                                Working...
                                X