Четох някъде в интернет, че разположението на резервоари под челната броня на Т-62 не е недостатък ,а предимство когато са пълни с дизел защото се явявали един вид допълнителна защита от кумулативни снаряди вярно ли е>?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Центурион
Collapse
X
-
Да ама ако е пълен до горе, иначе има пари дето казват бум и танка изглежда като разкостен, вярно вече се използват разни пяни, ама не съм информиран дали на всички машини, иначе резервоар на това място имат май всички танкове.
впрочем четох че на меркава горивото от него се използва само в изключителни случаи
Comment
-
Gaden Gogi написаДа ама ако е пълен до горе, иначе има пари дето казват бум и танка изглежда като разкостен, вярно вече се използват разни пяни, ама не съм информиран дали на всички машини, иначе резервоар на това място имат май всички танкове.
впрочем четох че на меркава горивото от него се използва само в изключителни случаи
Comment
-
Gaden Gogi написаА снимка на изкормен Т-34 искаш ли? там резирвоарите са усложливо наредени по борда на бойното отделение, бум, и танка остава без борд.
а и най вероятно е взривен от експлозия на боеприпасите не от парите на дизела хахахахах
Comment
-
а на бойното отстрани какво има според тебе? точно под наклонените бордове, а боеприпасите са по дъното на корпуса, снимката е в броят на Танкомастър за доброниранит еТ-34-ки, казвам го защото поне още две седмици на мене ще ми е трудно да се докопам до моят брой да го сканирам, а мисля че някъде в нета го има.
впрочем какво е толкова смешно?
Comment
-
Luchs написаНа БТ серията горивото е зад двигателя на кърмата не е ли там и на Т-34 ката мисля че дизела трудно се изпарява и избухва ....................
http://www.battlefield.ru/index.php?...mid=50&lang=ru
http://www.battlefield.ru/index.php?...d=83&Itemid=50
малко линкове с образователна цел
снимка чието описание гласи
"передний бронелист вырван взрывом боковых бензобаков"
такива ми ти работи, сега очакваме някой да каже че дизеловите танкове не горят, че даму да му дадем на наивника разни примери
Comment
-
Gaden Gogi написаА Абрамс е с композитна броня и газова турбина.
http://www.battlefield.ru/index.php?...mid=50&lang=ru
http://www.battlefield.ru/index.php?...d=83&Itemid=50
малко линкове с образователна цел
снимка чието описание гласи
"передний бронелист вырван взрывом боковых бензобаков"
такива ми ти работи, сега очакваме някой да каже че дизеловите танкове не горят, че даму да му дадем на наивника разни примери
Comment
-
Всъщност руснаците употребяват думата бензобак в смисъл на горивен резервоар , а когато на Т-34 му се взривявал боезапаса обикновенно е отлитал купола най-често без корпуса да получи такива разрущения. Колкото до трудно избухващия дизел, Гоги ясно е казал , че става дума за дизелови пари, а тях със сигурност ги има в полупразен резервоар. Освен това нафтата е ГОРИВО и съвсем не е толкова пожаробезопасна. Дизеловия двигател работи на принципа на детонационно горене при високо налягане в цилиндъра, като горивото се впръсква почти във вид на пара. При попадение на снаряд в полупразен резервоар имаме и дизелови пари и много високо налягане и детонация, така че всички предпоставки за едно голямо БУМ са налице.
Comment
-
Гост
Дизеловия двигател работи на принципа на детонационно горене при високо налягане в цилиндъра, като горивото се впръсква почти във вид на пара.
Едно уточнение извън темата: Дизеловият двигател не работи на принципа на детонационно горене. Никой двигател с вътрешно горене не работи на този принцип! Нещо повече, дълго време инженерите са търсили усилено ефективно решение за този "доста вреден" за двигателите ефект - детонационното горене. И сега още се работи по въпроса. При този процес гориво-въздушната смес не просто изгаря, тя детонира, като се образува детонационна вълна, разпространяваща се със скорост от порядъка на 4-5 километра в секунда! Тази вълна, разпространявайки се във вътрешния обем на цилиндъра, достига до стените му и до горната повърхнина на буталото, удря се в тях, отразява се от тях, отново се удря и т.н. докато затихне. Получава се едно характерното "чукане" на двигателя. Това се случва моментно, разбира се, само при старите модели двигатели, при новите почти изцяло липсва. А лошите последствията от това явление са многобройни - от прегряване на двигателя, до счупване на бутала, изкривяване на мотовилки и др. при особено силна детонация.
Comment
Comment