Предвид, че Израелските танкисти са участвали в най-много бойни действия в ново време
От типа на Чечня 1 и 2, Ирак1 и 2 , Афганистан 1 и 2.
Иначе -
400 и малко се получават с допълнителните 680 литра които са в 5-те външни резрвоара върху калниците. 2370 литра стават с допълнителните резрвоари. Тъй че малък вътрешен обем се получава и като се чийтне с горивото.
идори "опитният танкист" си признава.
У нас нет опыта серийного производства асфальтоходов.
У нас нет опыта серийного производства асфальтоходов.
първо танка е толкова показушен че нямат втори комплект вериги, после то продължава изпитанията с вериги различниот изискваемите от конкурса, респективно там където на другит егумените вериги пробуксуват...той минава с метални.
и по това:
Интересен специалитс, западните хора съвсем ясно си пишат защо им е висока скорост назад, и колко е важно това.
За тези които се чудят- за маневриране на бойното поле, при нужда да се изтеглиш или да промениш посоката, много по-лесно и разумно е да дадеш нзад представяйки пред противника най-защитената си челна част, вместо да се връткаи д аида му показваш бордове и зданик.
Отделно показване и връщане зад прикритие.
За тези които се чудят- за маневриране на бойното поле, при нужда да се изтеглиш или да промениш посоката, много по-лесно и разумно е да дадеш нзад представяйки пред противника най-защитената си челна част, вместо да се връткаи д аида му показваш бордове и зданик.
Отделно показване и връщане зад прикритие.
Comment