Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модерните танкове

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Gaden Gogi написа Виж мнение
    титана няма някакви особенни предимства като броневи материал, отделно е пожароопасен.
    А зградите биват различни видове, едноетажни бараки са едно, половинкилометрови небостръргачи е друго.
    Не го мисли титана,то одавна е измислено,а такова преимущество от намаляването на масата на машината,здраве му кажи.

    Comment


      аз не го мисля а специално за танк е безсмсилен, освен за елементи на окачването където по ниската маса оказва влияние на динамиката.
      Иначе рашките много обичат да принасят в жертва всякакви важни неща ( в случая пожаробезопасноста) в жертва на по-ниската маса...ама какво д аправят горките като си нямат двигатели с които да мръднат "по-нормални" танкве...впрочем това те не го отричат (в сериозните трудове), само разни "ура патриоти" се опитват да изкарват недостатъците за предимство.

      Comment


        Gaden Gogi написа Виж мнение
        аз не го мисля а специално за танк е безсмсилен, освен за елементи на окачването където по ниската маса оказва влияние на динамиката.
        Иначе рашките много обичат да принасят в жертва всякакви важни неща ( в случая пожаробезопасноста) в жертва на по-ниската маса...ама какво д аправят горките като си нямат двигатели с които да мръднат "по-нормални" танкве...впрочем това те не го отричат (в сериозните трудове), само разни "ура патриоти" се опитват да изкарват недостатъците за предимство.
        Еми искат с трици маймуни да ловят,хем евтино хем хубаво,еми не става така,лутат се и не знаят каква концепция да приемат.

        Comment


          ако говорим за сега, просто имат твръде противречиви изисквания във връзка с различните задачи и тяхната си география, отделно сигурно им се иск аи да го продават навън.
          Не е като в Израем (примерно) малко ТВД, ясни цели и противници.
          Пък и не трябва да се забравя факторът "баблопил".

          Comment


            Gaden Gogi написа
            Хе хе, голям ти е кеф да бъзкаш рашкофилите
            Големия кеф обаче е комбиниран с нулева информационна стойност. Не разбирам защо обръщаш внимание на копипейстовете от жълтата преса, които човека си мисли че са постове...


            Вземи пусни тогава няколко теми сравняващи танковете от различните поколения...може пък да се получи забавно. Сега покрай WoT може да се появи дори ново поколоение заблудени които считат че руските танкове са върха.
            На мен лично би ми било изключително интересно да прочета едно такова сравнение. Е не такова в което се описва колко супер са едните и колко ръждиви бараки са другите. Следователно някой друг ще трябва да се захване да направи сравнението.

            Comment


              Има една камара такива сравнения в раздела и то за повечето поколения. Отвори назад по темите и чети.

              Comment


                Титана си има и предимства и недостатъци. И най-яките титанови сплави не могат да се сравняват с високовъглеродните стомани по здравина и еластичност. Но пък титана е по износо устойчив и значително по лек, но тази лекота се плаща с по-голям обем.
                Например ако направим носеща ролка, или някаква греда под голямо натоварване от титан, то детайла, за да може да поеме същото натоварване, като подобен детайл от стомана, ще трябва да е няколко пъти (3-4 по спомени) по голям/с по-голямо сечение. Разбира се, все още ще е значително по-лек.
                Всичко е според зависи.

                Гоги, защо титана е пожароопасен? Все пак има значително по-висока температура на топене от повечето стомани.
                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                Comment


                  As a powder or in the form of metal shavings, titanium metal poses a significant fire hazard and, when heated in air, an explosion hazard.[77] Water and carbon dioxide–based methods to extinguish fires are ineffective on burning titanium; Class D dry powder fire fighting agents must be used instead.[4]
                  wiki
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    Gaden Gogi написа Виж мнение
                    те се колела...само дето скъсаната верига не изчезва безследно и според зависи къде точно е скъсана може да им действа като спирачка (ако е скъсана в задният край) докато я превъртят цялата, или просто да се забие в горната част над колелата с което да ги блокира...явлението се засилва при висока скорост, и в двата случая танка ще се врътне
                    Цитирам един познат, бивш танкист на М60, зададох въпроса понеже ми стана интересно

                    I once saw a tank lose a track on the autobahn at 40mph, it did what amounted to a U turn across two lanes and then stopped when it ran off the pavement and onto the median.
                    Общо взето точно това, което се случва във WoT (той м-у другото я играе)
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      Ц

                      Angelmr написа Виж мнение
                      На мен лично би ми било изключително интересно да прочета едно такова сравнение. Е не такова в което се описва колко супер са едните и колко ръждиви бараки са другите. Следователно някой друг ще трябва да се захване да направи сравнението.
                      Аз мога, само дето във всички теми в които иде реч за руски неща винаги се появява някакъв нашмъркан като Кало и почва да доказва как дори най-отрепаният руски боклук е убервафе. Почвайки с изпълнения на темата "височинана руски танк по покрив на командирската купола срещу височина на западен танк по мушка на картечницата" минавайки през бисери от сорта "маса на танк спрямо обема му"...това изобщо е много важен показател за такви атипове...последният бисер беше : а зму казвам нещо в стил че на ЕЛопард 2 (или друг,не помня) не му е проблем че е 70 тона защото си има хубав двигател, за разлика от руският танк...пък той"ама руският танк има икономичност близка да световнит енива" с което ме хвърли в музиката"

                      А иначе има много интересни моменти в историят които бележат повратни моменти в развитието ан танквоете и са интересни различните решение които всемат в различнит еконструкторски школи.
                      Примерно средните танкове непосредствен след ВСВ, или Тежките танкове пак по негово време. Включая Ис-4, Ис-7, Обект 279 от руска страна и техните западни аналози (френските извращения са отделна песен)
                      Last edited by Thorn; 21-02-2013, 17:55.

                      Comment


                        Amazon написа Виж мнение
                        Титана си има и предимства и недостатъци. И най-яките титанови сплави не могат да се сравняват с високовъглеродните стомани по здравина и еластичност. Но пък титана е по износо устойчив и значително по лек, но тази лекота се плаща с по-голям обем.
                        Например ако направим носеща ролка, или някаква греда под голямо натоварване от титан, то детайла, за да може да поеме същото натоварване, като подобен детайл от стомана, ще трябва да е няколко пъти (3-4 по спомени) по голям/с по-голямо сечение. Разбира се, все още ще е значително по-лек.
                        Всичко е според зависи.

                        Гоги, защо титана е пожароопасен? Все пак има значително по-висока температура на топене от повечето стомани.
                        То когато излиза модата на титана през 50-60 години е била цяла епопея с него,трябва някой ден филм да се направи за това, и хората учасвали в нея,така че са му изучили и кътните зъби.

                        Comment


                          Imperial написа Виж мнение
                          Цитирам един познат, бивш танкист на М60, зададох въпроса понеже ми стана интересно



                          Общо взето точно това, което се случва във WoT (той м-у другото я играе)
                          Е аз нали това казвам? ще се врътне...поне за танк със задно задвижващо колело, с предно пак трябва да се завърти но ефекта на спирачката който ще окаже веригата ще е на порадък по-малък.просто задвижващото колело ще е закачено за нея и ще я изхвърли тъй че танка ще продължи на колела описвайки дъга, докато при задно задвижващо ще се осуче около скъсаната верига...

                          Comment


                            Amazon написа Виж мнение
                            Гоги, защо титана е пожароопасен? Все пак има значително по-висока температура на топене от повечето стомани.
                            Понеже е много по-лесно:
                            Интересно, насколько титановая броня будет прочнее стальной? Сйечас титан стоит около 10$ за кг на мировом рынке - значит 40т будет около полумиллиона, c обработкой. (стр. 1 из 7)

                            който иска да чете
                            Форума е много готин....и съм изловил няколко от тукашните потребители че го четат редовно

                            Comment


                              Не обръщайте форума на dir.bg или подобни кръчми.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                От "Освобождение - Битката за Берлин". От 01.02.00 нататък.
                                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.



                                Тук има късане без "изуване" на веригата с блокиране между ролките май. Танкът съответно се завъртя на паважа като пумпал.
                                Чукчата механик-водач разбира се го вкара на една верига в кафенето.
                                Когато е с "изуване" на веригата, както е със сирийската 72-ка, може и да мине доста повече път преди да се завърти, зависи от настилката.
                                Last edited by Kramer; 21-02-2013, 21:23.

                                Comment

                                Working...
                                X