Ок, благодаря за разяснението. Ако може, я постнете едно качествено и подробно обяснение на различните типове окачване и как точно работят - аз не съм инженер и не ги разбирам, но ми е интересно да знам .
Сега за тези торсиони - те са нещо като еластични оси, като всяка е свързана за противоположния борт на танка и се огъват, поемайки натоварването, когато съответното колело трябва да промени позицията си, заради разликите в натоварването (неравности по терена и т.н.). Правилно ли съм разбрал принципа му на работа?
На Pz IV май колелата са свързани две по две от външната страна със система от еластични пластини, които поемат натоварването за всеки две колела. Правилно ли съм разбрал?
Т.е., голямото предимство е, че заемат много малко място (инак едва ли са чак толкова по-евтини сами по-себе си).
Какви други варианти има и са използвани и как работят?
Инак, интересно ще е инженерно грамотните да споделят това-онова и около различните типове трансмисии и т.н.
Сега за тези торсиони - те са нещо като еластични оси, като всяка е свързана за противоположния борт на танка и се огъват, поемайки натоварването, когато съответното колело трябва да промени позицията си, заради разликите в натоварването (неравности по терена и т.н.). Правилно ли съм разбрал принципа му на работа?
На Pz IV май колелата са свързани две по две от външната страна със система от еластични пластини, които поемат натоварването за всеки две колела. Правилно ли съм разбрал?
Т.е., голямото предимство е, че заемат много малко място (инак едва ли са чак толкова по-евтини сами по-себе си).
Какви други варианти има и са използвани и как работят?
Инак, интересно ще е инженерно грамотните да споделят това-онова и около различните типове трансмисии и т.н.
Comment