Поне за мен е новина
С две думи, по-леки са, произвеждат значително по-малко шум и вибрации при движение, което води до по-комфортна возия и по-малко стрес за машината, и са по-прости за обслужване.
А това е от програмата SEP, добре се вижда гумената верига.
А тук е американска версия, със сегментирана гумена верига, за разлика от горната, която е непрекъсната - предимството е, че ако се повреди, се сменя само съответния сегмент (както при металните), а не цялата.
Струва ми се, че това е бъдещето. Това е общо взето първото съществено развитие в тази област от създаването на първите верижни машини до днес.
С две думи, по-леки са, произвеждат значително по-малко шум и вибрации при движение, което води до по-комфортна возия и по-малко стрес за машината, и са по-прости за обслужване.
А това е от програмата SEP, добре се вижда гумената верига.
А тук е американска версия, със сегментирана гумена верига, за разлика от горната, която е непрекъсната - предимството е, че ако се повреди, се сменя само съответния сегмент (както при металните), а не цялата.
Струва ми се, че това е бъдещето. Това е общо взето първото съществено развитие в тази област от създаването на първите верижни машини до днес.
Comment