Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гумени вериги

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Гумени вериги

    Поне за мен е новина

    С две думи, по-леки са, произвеждат значително по-малко шум и вибрации при движение, което води до по-комфортна возия и по-малко стрес за машината, и са по-прости за обслужване.





    А това е от програмата SEP, добре се вижда гумената верига.


    А тук е американска версия, със сегментирана гумена верига, за разлика от горната, която е непрекъсната - предимството е, че ако се повреди, се сменя само съответния сегмент (както при металните), а не цялата.



    Струва ми се, че това е бъдещето. Това е общо взето първото съществено развитие в тази област от създаването на първите верижни машини до днес.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    #2
    Веригите на по-леките машини (като БТР) имат гумени елементи от край време, това не е ново.
    Американската разработка доколкото разбирам е просто по-високо съотношение между гума и метал.
    Но за по-тежки машини като танкове или изцяло гумена верига, според мен ще е непрактично. Веригата ще се къса прекалено лесно от натоварването, експлозии, огън и т.н., а смяната й е pain in the ass.
    "No beast so fierce but knows some touch of pity."
    "But I know none, and therefore am no beast."

    (Richard III - William Shakespeare)

    Comment


      #3
      Е,хитро,обаче ще се съглася с психопата(Dinain).Ако това е на танк представете си следното-в пустинята,при пясък и чакъл цял ден протрита веригата и някой с РПГ я уцелва и тя заминава.Обаче бонуса е че са лесни за производство и лесно се заменят.

      Comment


        #4
        Що ги слагат на иначе отличната CV-90? Единственият келепир според мен е, че са лесни за обслужване. Ма трябва допълнително и то вътре при отделението да возят бая резервни тракове.

        Comment


          #5
          То това ако се сложи на някаква бронирана машина,тя става по-неефективна и така застрашава екипажа.Затова тези вериги по-подхождат на Китай и Русия,а не на Швеция.

          Comment


            #6
            Kramer написа Виж мнение
            Що ги слагат на иначе отличната CV-90? Единственият келепир според мен е, че са лесни за обслужване. Ма трябва допълнително и то вътре при отделението да возят бая резервни тракове.
            Като ги гледам тези вериги,то май са без отделни тракове.Най вероятно цялата верига е отлята/шприцована или както там му се казва/ на "геврек".Като гумените вериги на малогабаритната строителна и селскостопанска техника.Абе не сте ли гледали съветският филм"На война като на война".Там един мех.водач на САУ мечтаеше за нова броня - сплав от "резина и сталь".Снаряд попаднал на такава броня отскачал как "резиновой мяч".
            Иначе интересно....Тази верига ще е тежка така на око около 250 кг.

            Comment


              #7
              А дали не могат да направят от honeycomb?

              War, war never changes..

              Comment


                #8
                Линковете нещо не са читави, та не разбрах много. Каквото се вижда от снимките, особено на колелото, предизвиква смях в залата.
                Явно става дума за кученце - касичка, а не за работа. Идеолозите явно никога не са слизали от асфалта.
                Верижната техника с голям ресурс не е много. Венеца на творението е МТЛБ-то, с 50 000 си километра до първия заводски ремонт, то е и проектирано по стандартите за цивилните камиони. А нормални гумено-металически вериги има само Т-72, за всичките си 200 моточаса ресурс.
                Това е от западната граница на СССР до Ламанша, без преобуване, при коефициент на бойно маневриране 1,4.

                Comment

                Working...
                X