Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Руския HUMMER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Грешиш! Както ти писах формулата е брой колела : задвижващи колела. А блокажът на диферинциала е друга бира. Това е опция и няма отношение към тази формула, също като демултипликатора. Защото има 4х4 и без демултипликатор.
    Кинематичната схема е следната двигател-скиростна кутия-разпределителна кутия-деферинциал на предния и деферинциал на задния мост. Между елементите на тази схема могат да си поставят горните две опции, които само повишават проходимостта.

    Comment


      #17
      Може би така трябва да ти го кажа :За да има 4х4 е нужно да имаш БОЛКАЖ.При положение че нямаш колата не е 4х4.Тя е всичко друго но не и 4х4.Само когато имаш БОЛКАЖ само тогава има отделно задвижване на колелата.Това да можеш да си включиш и предно предаване не е 4х4.Схващаш ли.Тогава е по правилно да се каже 2х2 защото двтв предни колела се движат самостоятелн от двете задни обаче забележи че става въпрос за ДВЕТЕ ЗАЕДНО.И това са руските джипки.2х2 За да станат 4х4 им трябва една екстра наречена БОЛКАЖ.
      И вземи прочети малко литература това са елементарни неща от обща култура.Да ми твърдиш че джипове дето са без болкаж са 4х4 е глупаво.

      Comment


        #18
        Достатъчен е факта, че да правиш истински офроуд с западна кола е равносилно на прекопаване на градина с чисто нов костюм на "Армани" :lol: , а друг че те са свикнали и могат да си позволят да го правят
        Ruhm und Ehre der Waffen SS

        Comment


          #19
          Michael Wittmann написа
          Достатъчен е факта, че да правиш истински офроуд с западна кола е равносилно на прекопаване на градина с чисто нов костюм на "Армани" :lol: , а друг че те са свикнали и могат да си позволят да го правят
          Нещо не мога да схвана :?
          Че са скъпи ли маш предвид?
          Аз мисля,че руските коли са доста по скъпи.Погледнато като цена-качество.

          Comment

          Working...
          X