Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Филмът за експедицията до Бисмарк по Дискавъри, критика

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Филмът за експедицията до Бисмарк по Дискавъри, критика

    Вчера най-слуайно го засякох по канала, и от нямане какво да правя го гледах. Ето моите впечатления. Първо с положителните
    -Снимките от морското дъно, кеф на бучки, много ми харесаха, ако и да съм виждал най-важните части.
    -Графиките супер, много добре обяснено (но не и превода),направо на много над средното ниво.
    -Анимацията на потъването, също мнооого яка.
    Негативите:
    -Абе тези хубаво си казаха че корабът е със статут на военно гробище, ама в такива места е забранено да се влиза, а те си вряха робота из хангара и бойната рубка (където 100% би трябвало да има останки).
    -Разказът на историята-бррр, колкото графиките бяха добри толкова разказът беше лош.
    -страничние филмчета-ауууу ужас и безумие, След като Чърчил казва че непременно трябва да бъде потопен корабът и как целият флот хуква след него и.....дават снимки на Джулио Чезаре, после на Тенеси, разни италиански есминци...самолетоносача не го дадоха за достатъчно дълго за да го разпозная.

    #2
    Е, те не само са го вряли в рубката, но и оглеждаха гл. пояс - 320мм, 145мм за попадения, ПТЗ-то, доколкото е възможно.Яд ме беше, че кулите са се забили с покривите в дъното и не можеш да видиш дупките от снаряди
    П.В.

    Comment


      #3
      В ПТЗ не се предполага да има останки и там иди дойди може, ама другото се води престъпление, пък те се фукат по TV-то, много възмутително, иначе мен кадрите на носа много ме накефиха. А ония разсъждения: ама 'що е като срязан горният ръб, ами как защо, защото гордият ръб е образуван от броневия пояс а не от тенекета.

      Comment


        #4
        Ти не видя ли скелета в кабината на Арадото?Но забеляза ли, че наистина попаденията в пояса са много малко?
        П.В.

        Comment


          #5
          Te показаха малко, а и как да са много като самият пояс е нисък, то на този монитор ако забеляза корпусът почти не се виждаше на кадрите (тези преди да бъде потопен) , а ка риеше из вълните, не е истина, и т'ва трябвало да щъка из северния атлантик :lol: :lol:

          Comment


            #6
            На дъното кораба е забит до водолинията в тиня.На документалните кадри оре дълбоко, защото повечето са направени след носовата повреда и линкорът има 8 градусов диферент в носа, който го ремонтиран на 28 възлов ход
            П.В.

            Comment


              #7
              На дъното кораба е забит до водолинията в тиня.На документалните кадри оре дълбоко, защото повечето са направени след носовата повреда и линкорът има 8 градусов диферент в носа, който го ремонтиран на 28 възлов ход
              П.В.

              Comment


                #8
                ne e zabit до ватерлинията защото:
                вижда се преходът от вертикален към наклонен нос, виждат се винтовете, под долния ръб на пояса има доста разстояние.
                Той си оре и на снимките преди да бъде повреден.
                Нискобордна гемия.

                Comment


                  #9
                  всеки кораб "оре" КГV също са били много мокри.Освен това е важно корабът да е солидна и стабилна артилерийска платформа, а не да се хвали с разни крайцерски качества - мореходност, удобства и т.н.Ударните качество, артилерия, брона са много по-важни.Тия нискобордни гемии особено Шарнхорст си е развивал 30 възла в Арктика в буря, а английските високобордници Норфолк, Дука и пр. са пърпорели след него с 5 възла по-ниска скорост
                  П.В.

                  Comment


                    #10
                    Plamen написа
                    Освен това е важно корабът да е солидна и стабилна артилерийска платформа, а не да се хвали с разни крайцерски качества - мореходност, удобства и т.н.
                    Ей тука се оля, корабът е "нещо" дето се движи из морето и като такова трябва да е мореходно. А твоята
                    солидна и стабилна артилерийска платформа
                    ако си забелязал има мнооого силно надлъжно клатене, една от причините за което е че кулите му са много близо до краищата.

                    Comment


                      #11
                      все тоя аргумент изтъкваш.Почти всички кораби от ВСВ са мокри.Само Ямато не е мокър, защо то са претоварени от броня.Освен тома при ниска палуба и скос, захванат за долния край съчетан с бордова броня това е практически непробиваемо.Докато веркикален борд като на КГV, Венгард или леко наклонен като на Норт Каролина, но без скос ме стряскат, защо от 17-18км като ти го пробият си заминаваш без право на обжалване.Скосът от тази дистанция, пък и от 5-6км не можеш го проби
                      П.В.

                      Comment


                        #12
                        Това за скосът сме го обсъждали вече, а и очевадно изобщо не го е спасил. А като говорим за защита и Ришельо и Виторио Венето са по-добре защитени от тази гемия, и то само като гледаме защита от артилерийски огън, пък ако погледнае защита от бомби и :lol: :lol: :lol: смотан допотопен монитор. После хората защо си мислели че е развитие на Баден, Очевидно корабът е конструиртан за ПСВ, само от това че са му сложили малко зенитки си личи че не е правен тогава.

                        Comment


                          #13
                          Ришельо не с тия боклучава зариваща се във вълните носова част е направо върха, тънкия противоосколочен скос - много го пази, няма що, главната бронева палуба е наистин, достоинство и броневия пояс е сравинетлно добър, но поясът изобщо не може да се мери по устойчивост с този на Бисмарк405мм барбети от по-слаба стомана и то защитаващи четворки, а не двойки са смешни да бяха 500мм разбирам.Разсейката им е чудовищна по 1000м, а покривите лицево-закалени
                          Литорио, като се сетя за великата система Пульозе, свръхточните оръдия, суперзенитките 90мм, 20мм и всякакви други неефективни простотии, тънката му много слойна палуба.Непробиваем е при определени ъгли, тъ като пояса и 70мм хомогенна преграда са мноооого тесни 3.8м и е по лесно да не ги уцелиш отколкото да попаднеш в тях
                          П.В.

                          Comment


                            #14
                            Mnogo interesno kak ot мореходност минахме през броня и стигнахме до оръдия, това ми изглежда като мятане на риба на сухо :lol: :lol: . сега като се замисля дори Стразбург има по-добра защита от динозавъра Бисмарк, изкопаемото от ПСВ, неоклонингът на Баден. :lol: :lol:

                            Comment


                              #15
                              И Дюнкерк и Ришельо с тия меки носови части, небронирани си е гола вода и се зарива дълбоко във водата.
                              Да, Дюнкерк има по добра палуба от Бисмарк ефективно машини погреби 112/125 срещу 142/152 ефективно на Дюнкерк и Страсбург, заради по-дебелите броневи плочи.Но ударението при Бисмарк е поставено на бордовата защита, а не на палубната.Освен това скоростните френски оръдия с начална скорст 850 м/сек - 330мм и 820м/сек 380 ще пробият дори тънка броня на Бисмарк от над 28-30 000 ярда разсояние, където точната стрелба е реално невъзможна.Оръдието на КГV почва да дупчи от 23 000 ярда и то само над машините.За погребите ти трябва стрелба от 27-28 000 ярда
                              П.В.

                              Comment

                              Working...
                              X