Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обучение на екипажи и прехвърляне между танкове

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Днес Т-62А вдигна 4ти скил и ми заработи пърка Орлово око.
    Първите ми впечатления са силно положителни.Трудно ми е обаче да му свикна и да му схвана работата, тъй като работи с 4сек. закъснение и има някаква врътка със спотването.

    Иначе го усещам като лампа действаща с обратен знак - докато лампата ми казва кога е време да избягам, това ми помага да реша кога е време да атакувам.
    Nobody has three balls but some people have two very good ones!

    Comment


      #32
      Някой знае ли какви са рестрикциите за екипаж сложен на еднотипна машина и екипаж от машина друг тип сложен на премиумен танк ?

      Comment


        #33
        Ако типа е друг, все едно не е премиум.

        Comment


          #34
          В % знае ли някой рестрикциите ?

          Comment


            #35
            Примери

            ИС-3 екипаж в ИС-6 (П) няма наказание.

            Т-44 екипаж в ИС-6 (П) ще има 25% наказание.

            Т-44 екипаж в ИС-3 ще има 50% наказание.

            Това са базовите умения, наказанието за трениране също е голямо.

            Comment


              #36
              Проведох експеримент с Хелката, сложих му екипаж от Т28 Прот. и от Т1. Времето за зареждане стана 6.90/7.79/8.93 Отношение 1/0.88/0.77. На PzIV Schm. замених екипажа от PzIV с този от Тигъра времето за зареждане стана 3.88/4.37 т.е. 0,88 за екипажа. Мисълта ми е че спокойно могат да се заменят екипажи от други танкове за машини ниски нива, които така и така няма да си оставяте в гаража. Не е нужно и да тренирате екипажите на 75% след като екипаж от друг тип машина на 100% ще работи на 77%, а от същия тип на 88%. Предполагам, че при вторичните скилове има също някакво наказание, но каквото и да е за машината ще е в плюс.

              Comment


                #37
                Пропускаш нещо- наказанието не е само при умението, намаля се и полученият опит

                Comment


                  #38
                  На екипажа или на машината, че докато вчера си правех опиита не видях на машината да е чувствително по-малко, за късмет ме пуска винаги в добър сетъп, на Хелката с "най-смотания" екипаж надрусах 2,9 К щета и взех воин, но за съжаление не обърнах внимание на спечеления опит на машината май беше около 900, но имах и много засвет.

                  Comment


                    #39
                    vvasman написа Виж мнение
                    На екипажа или на машината,

                    Comment


                      #40
                      Наистина така е описано това и преди си го давал, но на мен ми се струва, че или е променено или не е баш тъй. Времето за зареждане съм го записал. На Хелката няма вентилация, екипажите нямат брадъри, но има дотиквач, някой може да повтори опита с други машини, но на мен ми направи впечатление преди да направя опита с Хелката, като сложих на един лек англичанин екипаж от АТ8, като преди това го бях играл с екипаж на 50%, машината чувствително се подобри.

                      Comment


                        #41
                        Пичове имам един въпрос.
                        Значи имам два премиума Супер Пършинг, на който екипажа ена 5 то умение, а 6 стото се развива като е на 50 процента и Т 34 като там пък екипажа е на 2 ро умение ( основното не го броя - обучение към машината). Смятам временно да си прехвърля екипажа на Пършинга на Т34 зада може там по лесно да достигне 6 сто умение и отново на пърша какво ще кажете дали е удачно. Това го мисля защото Т 34 има винаги повече урон нанесен в бой а от там и увеличение на умения.

                        Comment


                          #42
                          Не, от среден на тежък наказанието е много голямо, а при преобучаване ще загубиш прекалено много боеве за компенсиране на самото преобучаване. Разликата в опита между различните премиум танкове тиер 8 не е чак толкова голяма, за да има значение.

                          Comment


                            #43
                            благодаря

                            Comment

                            Working...
                            X