Съобщение

Collapse
No announcement yet.

War Thunder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Запис на стрийма за наземните битки :


    Съвместни битки , авиация и наземна техника :


    German tank tree :


    Russian tank tree :

    Comment


      #17
      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

      Според водещия вар тъндър ще е много по парично зависима, отколкото вот. Това че не светят, няма прицелване и танка се взривява с 1 изстрел е хардкор. Преди време вот се пробваха. Според Серб резултатите от закрития алфа тест са били отчайващи. Според него, въпреки писъците (тогава) за реалистичност, реално огромната маса от хора няма да харесат битки в които нямаш място за грешка.
      Намаляването на ролята на умението, което нарочно се прави от вот е с цел да не се отблъскват нубовете. Защото никой не желае да го убият веднага и без да е поиграл. Да, това се харесва на умелите играчи, отиваш и натръшкваш няколко нуба, но ... след няколко такива слива нубовете просто ще престанат да играят.

      Comment


        #18
        War, war never changes..

        Comment


          #19
          War, war never changes..

          Comment


            #20
            War, war never changes..

            Comment


              #21
              StrEagle написа Виж мнение
              Малко спам:

              Ако искате да се регистрирате и ползвате този линк, ще съм ви много благодарен : http://warthunder.com/en/registration?r=3880299 а вие ще започнете играта с 50 golden eagles. (златото в играта)
              Трябва да се свали ли играта? Линка за 6.2 ГБ ли трябва да се използва?

              Comment


                #22
                StrEagle написа Виж мнение
                Това в този му вид не бих го пипна...
                Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                Comment


                  #23
                  lindor4e написа Виж мнение
                  Трябва да се свали ли играта? Линка за 6.2 ГБ ли трябва да се използва?
                  С големия червен бутон се регистрираш и си правиш акаунт, с които после играеш в клиента, който теглиш от линка 6.2ГБ.

                  1951 написа Виж мнение
                  Това в този му вид не бих го пипна...
                  все пак още е бета
                  War, war never changes..

                  Comment


                    #24
                    1951 написа Виж мнение
                    Това в този му вид не бих го пипна...
                    Зящо, какво ти прави лошо впечатление точно в този клип. Аз от клиповете могада видя само лошо моделираните физически закони и странното поведение на танковете в следствие от това. Но точно това съм го наблюдавал повече в други клиппве. Та какво точно в този е проблема?

                    Comment


                      #25
                      Angelmr написа Виж мнение
                      Зящо, какво ти прави лошо впечатление точно в този клип. Аз от клиповете могада видя само лошо моделираните физически закони и странното поведение на танковете в следствие от това. Но точно това съм го наблюдавал повече в други клиппве. Та какво точно в този е проблема?
                      Уоаншотването и липсата на динамика. Другите ми забележки вероятно ще се изчистят в бетата, но ми се струва, че играта ще е представлява камперска престрелка на големи дистанции. Това се забелязва абсолютно във всички клипове до момента.
                      Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                      Comment


                        #26
                        Това зависи от картата. И във WOT има камперски карти и такива, които позволяват динамика. Макар че и там много се изкриви към кампене напоследък.
                        Но ето един пример за динамика във WT.

                        Много дразни типичното бъгясване за ранна бета (отново липсващата гравитация ми идва на ум), но се вижда фланкване на тежък танк от лек. Ако не беше панцер 2, а Т-34, резултата щеше да е точно този за който сме чели по книгите. Челно тигъра е неуязвим, но допусне ли руска Т-34ка на малка дистанция, подвижния среден танк го обикаля с по-голяма скорост от въртенето на купола и може да му пробие страничната броня.
                        Въпроса за уаншотването е доста спорен. Аз лично бих предпочел системата с модулни поражения, пред тази с общи хит поинтс във WOT. Нелепо е с няколко пробива в едно и също място на командирския купол да понижаваш общата издържливост на танка. А предполагам че реалистичен модел на пораженията във WT ще има само в историческите и симулаторните режими. В аркадния вероятно в крайна сметка ще е нещо подобно на WOT, но без общи хит поинтс и с модулен модел на пораженията. От клиповете се вижда, че вероятно дори ще въведат някакъв механизъм, по който да оценяваш колко точно поражения си нанесъл на поразения модул. Вероятно не с цифри а с цветови код. Така че в крайна сметка според мен разликите ще са основно във начина по който се визуализират събитията и в по-реалистичните дистанции на битката при WT (надявам се и в по-добре проектираните карти, защото картите във WOT по правило са отвратителни). В крайна сметка за мен решаващ ще е начина по който се разработи ендгейм съдържанието. Във WOT имаме едни рудиментарни кланови войни в които аз например не мога да участвам по чисто времеви причини. Чакаш половин час за десет минутна битка и това е клановата активност за деня във клановите войни. Или ако не сте на картата, ландинга продължава до след полунощ, като непрекъснато е нужно да се отделя поне някакво внимание на дискусиите, освен периодичното участие в битки. А аз държа да не си разбивам семейството за една игра. Освен това не понасям смесването на спортно състезателни принципи с военна тематика, което е реализирано там. Самата идея за военни действия е да се реализира преимущество на едната страна. Равния старт го има само в състезанията. А ако исках да играя спортна игра, щях да си пусна фифа. Ако във WT вкарат малко повече от концепцията на пясъчника във бъдещия им режим "световна война", със сигурност играта ще е с пъти по-добра за мен.

                        Comment


                          #27
                          Не виждам кой нормален човек ще играе WT. В един момент не пробиваш 5 пъти, а в следващият някой те отнася с един снаряд...

                          И да, реализъмът не ме интересува чак толкова в една компютърна игра.

                          Comment


                            #28
                            Вероятно същите, които играят и WOT. Аз не бих си правил изводи от няколко клипчета на ранна бета. Иначе и във WOT е пълно с примери за 5 непробили, последвали от изпаряване на твоя танк с един изстрел, като дори не е задължително този изстрел да е от танка с който водиш престрелка, може да дойде и от другия край на картата. А играта не е в ранна бета... Но ти си свикнал с тази игра и не критикуваш тази нейна страна нали? Та хайде да не започваме с негативните примери, че и там не са никак малко. WT вярваш или не, няма да са кой-знае колко по-реалистични в аркадния си вариант от WOT (макар че ще има някои аспекти в които ще има повече реализъм още от сега се вижда). Поне до колкото мога да си правя изводи от самолетната част. И ако не повторят грешките на конкуренцията, благодарение на по-съвършения двигател на играта, ще са с едни гърди напред. Тогава единственото което ще кара хората да играят WOT би било количеството време и пари вложени в нея.

                            Comment


                              #29
                              Значи Ангеле, повярвай ми, ти НЕ желаеш да видиш това за което говориш. Това с липсата на кръв варгейминг го пробваха отдавна. Знаеш ли какъв е бил резултата? Всички стоят най отзад и не смеят да мръднат. Не искаш състезание, искаш война с неравни сили. Знаеш ли какво значи това? Много по къстамизирани машини, огромна разлика между хората, пей фор вин и ... ужасно много гринд за да си къстамизираш машината.

                              Comment


                                #30
                                Извинявай, но мисля че не си разбрал какво имам предвид.

                                Mitko написа Виж мнение
                                Значи Ангеле, повярвай ми, ти НЕ желаеш да видиш това за което говориш. Не искаш състезание, искаш война с неравни сили. Знаеш ли какво значи това? Много по къстамизирани машини, огромна разлика между хората, пей фор вин и ... ужасно много гринд за да си къстамизираш машината.
                                Под война с неравни сили никога не съм имал предвид индивидуалните схватки между дълбоко къстамизирани машини. Според мен дори сегашното изследване на модули в двете игри разваля военната концепция. Но войната не се състои от индивидуални рицарски дуели нали? Така че това за което писах се отнася за ендгейм съдържанието и възможността да се извършват стратегически маневри на глобалната карта, които да водят до локално числено превъзходство. Естествено това е невъзможно със сегашната концепция използваща стандартизирани миникарти с предварително събрани равностойни като бройка отбори биещи се на тях. За тази концепция се изисква глобална карта на която бойната техника да се предвижва в реално време. Знаем за такива игри, така че не казвай че е невъзможно.

                                Това с липсата на кръв варгейминг го пробваха отдавна. Знаеш ли какъв е бил резултата? Всички стоят най отзад и не смеят да мръднат.
                                Не знам защо толкова много се шуми по този въпрос, но това че във WT нямало хит поинтс е една най-елементарна манипулация. Всъщност колкото и да не ти се вярва двете игри имат почти идентичен модел на пораженията. Разликите според мен са само няколко и са повече във визуализацията. Първо WOT използва общи хит поинтс на всички критични модули, водещи до унищожаване на машината. WT използват отделни хит поинтс за всеки един от тези отделни модули. Второ, WOT има въведени още един тип хит поинтс свързани с критични, но нефатални повреди, които се ремонтират частично от самосебеси, което липсва във WT. И трето визуализацията на основните хит поинтс във WOT е числена, изразена в проценти или абсолютна стойност, докато във WT е символна и е в цветни кодове по отделно за всеки поражаем модул. Освен това е почти невидима за противниците, освен в момента в който направиш поражението.

                                Comment

                                Working...
                                X